Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pátek, 21. říjen 2011 @ 23:40:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Ne, není.
Žasl bys, kolik jmen má číselnou hodnotu 666. Mezi nimi je i Ježíš Kristus (na jedněch stránkách se tím kdysi chlubila jedna satanistka). Všemožnými kombinacemi se člověk vždycky dopočítá požadovanému výsledku, stačí jen chtít.
Být Tebou, tak se tím vůbec nezabývám. Až přijde opravdový Antikrist, tak ten svod bude stejně tak veliký, že před ním člověka spasí leda skutečnost, zda je vyvolený, nebo není... |
Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Sobota, 22. říjen 2011 @ 00:54:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Předobraz antikrista tady působí už od 4.století a dnešní křesťané jsou natolik zaslepení,že podporují ekumenu.To je těžká urážka mučedníků a martýrů,kteří za svaté Kristovo jméno obětovali život. |
]
Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Neděle, 23. říjen 2011 @ 19:17:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A budeš se divit, někteří křesťané jsou dneska dokonce zaslepení tak, že ekumenu nepodporují... |
]
Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: rybar v Sobota, 22. říjen 2011 @ 09:32:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 1 Ján 2:22 A kto je lhár, ak nie ten, kto zapiera, že Ježiš nie je Kristus? To je ten antikrist, kto zapiera Otca i Syna. ...čiže ten, kto popiera Ježišovo Božstvo je antikrist! Maitreya verejne nehovorí, že Ježiš nie je Kristus - Boží Syn, ale nepriamo to hovorí, pretože sám seba vyhlasuje ešte za väčšieho ako je Ježiš. Tým sa sám nepriamo vyhlasuje za Krista-Spasiteľa-Boha. |
]
Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Sobota, 22. říjen 2011 @ 18:53:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Promiň, nechala jsem se zmást nickem. Ale jsi to Ty, kdo má rád konspiračky, nebo ne? Pamatuju si jedno video, co jsi sem dal, kde se pravilo, že Antikrist je Obama... Jen jsem si říkala, že asi budeš "lovec antikristů" a že už to trochu přeháníš. Takových jako je Maitreya byly a budou mraky. Tady ani není třeba nic počítat. |
]
Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: noname v Sobota, 22. říjen 2011 @ 21:26:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná by bohatě postačilo kdy se onen člověk poradil s odborníkem na
nemoci duševní. Já bych se tím vůbec nezabýval, takových lidí
bylo, je a ještě bude . . . :-)) H.
|
]
Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 22. říjen 2011 @ 14:42:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz |
"Žasl bys, kolik jmen má číselnou hodnotu 666. Mezi nimi je i Ježíš
Kristus (na jedněch stránkách se tím kdysi chlubila jedna satanistka)."
No teď jsi teda zaperlila!! Ty věříš satanistům? :-o
Jméno Ježíš nemá hodnotu 666 ani v řečtině (888), ani v hebrejštině (386)!
Žasnu já, nad tvou nevzdělaností, ignorancí, a já nevím, čím vším ještě... :-O
|
]
Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Sobota, 22. říjen 2011 @ 18:48:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ono Ti z toho vyplynulo, že věřím satanistům?? Já taky žasnu, jak pro hůl nikdy nechodíš daleko. |
]
Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: noname v Sobota, 22. říjen 2011 @ 21:30:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Momonko.
Hmm, také jsem se podivil této reakci, možná takto vypadá předem připravená odpověď a nebo rovnou (ne)myšlení :-)) H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Neděle, 23. říjen 2011 @ 11:12:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Tvrdilas tady, že číselná hodnota jména Ježíše Krista je 666 (což je nesmysl!), a že to víš od satanistů:
"Žasl bys, kolik jmen má číselnou hodnotu 666. Mezi nimi je i Ježíš
Kristus (na jedněch stránkách se tím kdysi chlubila jedna satanistka)."
Co jiného by mi mělo asi tak vyplynout? A taky to, že neumíš přiznat své omyly, ale to vím už dávno... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Neděle, 23. říjen 2011 @ 14:16:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zajímavé, že to vyplynulo jen Tobě... Čímpak to asi bude? Proč to neocituješ celé, co jsem napsala, hm? Jinak dobrej frk, alespoň jsme se zasmáli:-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 13:54:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Proč myslíš, že to vyplynulo jen mně? Že se nikdo jiný neozval? :-D
No ty máš ale primitivní myšlení!
No nic, lži a překrucuj, a vymlouvej se klidně dál! Nic jiného od tebe stejně nečekám... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 14:04:00 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Vrcholem tvé ubohosti bylo, že když jsem tě nedávno usvědčil ze lži (tvrdilas, že Ježíš neurážel a neponižoval nikoho jiného než farizeje, což jsem ti lehce vyvrátil příkladem, kdy Ježíš nazval Petra satanem), napsalas, že "míchám hrušky s jabkama"!! :-D
Jsi jednak k smíchu, jednak pláči! Jen nevím, k čemu víc...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 16:17:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mikaeli,
zkus to trochu odosobnit, přečti si Mt 16:23 nebo Mk 8:33, zamysli se a řekni: oslovil Pán Ježíš skutečně Petra? Vím, že mluvil k Petrovi, ale řekl "satane" - ve studijním překladu KMS je malé "s", v záznamu o pokušení na poušti však použil Pán Ježíš podle překladatelů slovo Satane s velkým "S", tzn. skutečného Satana. Má to nějaký význam? Zřejmě ano.
Mám za to, že Pán Ježíš sice mluvil jakoby k Petrovi, ale ve skutečnosti oslovil satana v něm, který v tu chvíli svedl Petra v jeho mysli k myšlení na lidské věci a nikoli na věci Boží, aby si Petr uvědomil, že jeho mysl může být zneužita Satanem a Petr je v tu chvíli jedno se Satanem a stává se tak satanem s malým "s". A vzápětí vyučuje učedníky velmi zásadní věci (Mk 8:34-38):
„Chce–li kdo jít/přijít za mnou, ať zapře sám sebe a vezme svůj kříž a následuje Mne. Neboť kdo by chtěl svou duši zachránit, zahubí ji; kdo by však zahubil svou duši kvůli Mně a evangeliu, zachrání ji. Vždyť co člověku prospěje, získá–li celý svět, ale své duši uškodí? Neboť co může dát člověk výměnou za svou duši? Kdo by se styděl za Mne a za Má slova v tomto cizoložném a hříšném pokolení, za toho se bude stydět i Syn člověka, když přijde ve slávě svého Otce se svatými anděly.“
Když zapíráme sami sebe a následujeme Pána, je naše mysl pro Satana nepoužitelná!
Tož tak.
willy |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 16:50:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Ty chytráku, přečti si, co říká Petr Ananíášovi:
Sk 5,3 Ale Petr mu řekl: „Ananiáši, proč satan ovládl tvé srdce, že jsi lhal Duchu svatému a dal stranou část peněz za to pole? A teď si polož otázku, kdo byl potrestán! Satan, nebo Ananiáš? Ty jsi to samé, co momonka, které se tady trapně snažíš pomoci - pokrytec, tedy vlastně herec, ten, kdo ze sebe dělí něco, co není! Boha (stejně jako ona) vůbec neznáš... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Willy v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 17:10:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Doufal jsem, že budeš reagovat na můj komentář, který se vůbec netýkal Momonky, ale nestalo se. No, nevadí.
A teď si polož otázku, kdo byl potrestán! Satan, nebo Ananiáš? Ananiáš hned, Satan svým časem. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Středa, 26. říjen 2011 @ 11:40:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Divil bych se, kdybys pochopil. Nepřekvapils... :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 08:04:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Ahoojky Willy, prave Pismo rika, ze tak oslovil Petra. Tedy nemuzeme tvrdit, ze mluvil "jakoby k Petrovi," kdyz Pismo rika, ze mluvil primo k Petrovi.
Ano, v tom ma Mikael pravdu. Jezis opravdu nazval Petra satanem. Ale - tim neutocil ani proti jeho osobnosti, ani proti jeho inteligenci (nerekl mu napr: I ty idiote jeden).
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 08:05:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | tim neutocil ani proti jeho osobnosti - nerekl mu: I ty sasku jeden...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:10:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Říci někomu "satane" je mnohem horší, než "šašku"!!
A útok proti osobnosti to nepochybně je. Ale ty jsi pitomec, a tak to necháoeš... :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:46:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Nerekl bych, ze je to horsi. Kdyz reknes druhemu: Sasku, rikas mu, ze je smesny. Satane s malym s znamena pouze: Odpurce. Oznacis li nekoho za sveho odpurce, tak ho nijak nesnizujes. Nerikas mu, ze je smesny, nebo hloupy.
Utokem proti osobnosti osobne nechapu utok proti charakteru osobnosti, ale proti dustojnosti osobnosti, to jenom na vysvetlenou.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 14:51:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Václave,
ano, Písmo říká, že Pán oslovil Petra, ale neřekl "Petře", řekl "satane". Neřekl ani "Petře, ty jsi satan." Řekl to, co řekl právě proto, aby si Petr uvědomil, že Satanu propůjčil svou mysl a ústa. Že to, co Petr vyslovil, když Pána káral, nebyly jeho vlastní myšlenky a slova, ale Satanovy! To znamená, že Mikael nemá pravdu. Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 17:24:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mikaeli, Pán Ježíš někoho urážel? Není v tobě tak trochu ubytovanej nějakej démon,který po tobě žádá aby jsi urážel křesťany a vedl tak nepřímý útok na Pána? Ohledně Petra souhlasím s Willym. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Úterý, 25. říjen 2011 @ 12:36:58 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Říci nekomu satane že není urážka? To samé, jen řecky říká Ježíš o Jidášovi (J 6,70 )!!
Jdi se vycpat, náboženský šašku... :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Willy v Úterý, 25. říjen 2011 @ 16:56:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Říci nekomu satane že není urážka?
Ne, není to urážka! Pokud člověk svou mysl a ústa (v případě Petra) propůjčil Satanovi, pak říci mu: jdi ode mne/za mnou, satane, není urážka, ale konstatování faktu, jehož oznámení Pánem mělo Petrovi posloužit/pomoci, aby si uvědomil, co se mu vlastně přihodilo! Takže ještě jednou - nebyla to z Pánovy strany urážka, nýbrž služba a pomoc. Petr se kvůli tomu také nikterak neurazil, ale Pánovo pokárání přijal.
Za to říci někomu: "Jdi se vycpat, náboženský šašku... :-(", a je jedno, z jakého důvodu, to urážka je! Obávám se však, že tobě rozdíl mezi tím, co říkal Pán jistým lidem a co píšeš ty, poněkud uniká!
Tož tak. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Středa, 26. říjen 2011 @ 11:33:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Tak pravil Willy, náboženský pokrytec. Tož tak... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:48:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Mikaeli, Willyho znam (pravdepodobne narozdil od tebe) osobne a dobre. Willy se obcas muze mylit, ale oznacit ho za pokrytce, to je lzive obvineni. V teto veci jsem svedkem proti tobe: Lzes proti Willymu...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Úterý, 25. říjen 2011 @ 18:31:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mikaeli, přečti jsj to v kontextu, a pokuď máš poznání skrze Ducha Svatého,pochopíš, co Pán myslel. Jinak satan=odpůrce,ten kdo se staví proti Bohu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Středa, 26. říjen 2011 @ 11:36:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Já vím moc dobře, co Pán myslel. Ty to nevíš! Obezličkové žvanění o kontextu si nech pro milovníky frází, u mne jsi na špatné adrese... :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Středa, 26. říjen 2011 @ 23:10:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty to asi nevíš, když v pravdivém a káravém výroku vidíš urážku. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:15:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | V každém výroku určitě ne. Ale nazvat někoho satanem je urážka! Náboženští pitomci tvého typu to ale nepochopí, protože to pochopit v žádném případě nechtějí - nehodí se jim to totiž do jejich (falešného a pokřiveného) náboženství.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 14:36:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Pak jsou urazeni vsichni zalobci u vsech soudu, kdyz jim nekdo rekne: Pane zalobce...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Studentbible v Pátek, 28. říjen 2011 @ 00:44:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pán Ježíš měl na zemi svůj úkol a protesty Petra, který si myslel, kdoví jak velký borec je; byly uťaté na samém začátku. Žádná urážka,tá by byla hříchem... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 18:02:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Promiň, ale vidím v tom podstatný rozdíl, říct někomu: Jsi z otce ďábla a toužíš plnit jeho vůli - nebo říct: Jdi za mnou satane, nebo mě svádíš. Místy si prostě vážně myslím, že si jen ze mně děláš legraci. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Úterý, 25. říjen 2011 @ 17:09:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Říci někomu "satane" je hrozná urážka! Znamená to vlastně "ďáble", tedy "rozvraceči", kaziteli, ničiteli!
Ani fariseové nesloužili Bohu úmyslně, vědomě, v tomhle se od Petra nelišili:
J 16,2 Budou vás vylučovat ze synagóg; ano, přichází hodina, že ten, kdo vás zabije, bude se domnívat, že tím uctívá Boha.
Nedělám si z tebe legraci. To není moje parketa... :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Středa, 26. říjen 2011 @ 11:32:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Opravuji chybu . ani fariseové neslužili Ďáblu úmyslně, vědomě...
Sorry. Díky za pochopení. :_)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 08:07:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Zajimave je, jak snadno druhym vycteme neco, co sami delame...
Pamatuji si, Mikaeli, jak jsi jednou zaprels, co jsi napsal o prispevek vyse...
|
]
]
]
Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 14:58:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No, Mikaeli, kéž by sis zhnusil sám sebe anebo kéž by ti Bůh ukázal, jak vypadáš a jaký jsi v Jeho očích. Věř mi, že by ses pak neměl kam vrtnout, dokud bys neučinil pokání, tj. nezměnil své smýšlení a jednání! Tož tak. |
]
Re: Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 16:43:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | U tebe mi stačilo vidět tvoji fotografii, abych viděl, co jsi zač! Nechť posoudí i jiní...
Př 27,19 Jako se na vodě zrcadlí tvář, tak srdce člověka na člověku.
|
]
Re: Re: Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Willy v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 21:56:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To mi u tebe taky stačí, Mikaeli,
když posuzuješ člověka podle fotografie, tj. podle toho, co je vidět fyzickýma očima, což tedy srdce, o němž se zmiňuje tebou citované přísloví, zrovna není!
No, nic, aspoň jsme si vyjasnili zdroj tvého posuzování člověka - média, která "vždy a všude jsou zárukou pravdy a objektiovních informací", co ?!
Ach jo! |
]
Re: Re: Re: Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:31:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Ono to srdce je právě vidět na tváři! Písmo to sice říká jasně, ale tobě se to moc nehodí, že? :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:48:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Ty znas Willyho tvar pouze z mrtve fotky, ja osobne ji "znam nazivo..." Proto jsem zde svedkem proti tobe...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dodatek (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 13:25:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Jen to potvrzuješ! Copak ty bys dokázal něco takového posoudit správně? Ty, překrucovač Písma a pomatenec? :-o
Ty jsi vskutku ideální zastánce pokrytců, jako je Willy... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:50:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | V jedne diskuzi jsi srovnal jednani Jakuba s jednani Sarou a pak, kdyz jsem ti ukazal, ze se jedna o jiny skutek, jsi zaprel, ze jsi toto srovnani ucinil. Nemam ted cas to hledat v historii Grana, stala se to uz pred dlouhou dobou. Jestli chces, muzes to najit sam, vis stejne dobre jako ja kterou diskuzi mam na mysli...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 13:51:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | *s jednani Abrahama se Sarou... Oprava, vypadl mi tam Abraham...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 14:34:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Link: http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=10993&mode=&order=0&thold=0 Srovnani jákoba s Abrahama a Sarou: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je kritika Hnuti Viry opravnena? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Pátek, 19. listopad 2010 @ 10:56:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )
Podváděl asi tak, jako Abraham, když tvrdil, že Sára je jeho sestra! Byla... :-)
A popreni toho:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je kritika Hnuti Viry opravnena? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Úterý, 23. listopad 2010 @ 17:23:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )
Neargumentuji Abrahamem, ale Pravdou.
Bůh se i nad tebou smiluj.
Amen.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Čtvrtek, 27. říjen 2011 @ 16:31:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | No to jsem si mohl myslet, že to bude nějaká tvoje dedukce, a saozřejmě chybná! :-)
Když jsem napsal, že neargumentuji (v tomto případě) Abrahamem, myslel jsem to tak, že zde neargumentuji Abrahamem jako osobou, ale jako Pravdou, kterou v tomto případě Abraham reprezentuje! Můžu za to, že pro tebe je to příliš složité na pochopení? :-o
Bylo mi hned divné, že bych si měl protiřečit ve dvou blízkých příspěvcích. :-D
Příště víc mysli, než než někoho obviníš! Jsi opravdu zmatený, popletený člověk... :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 07:56:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Osobnne nejsem telepat. Mne ani tak nezalezi na tom, co si myslis, ale co pises a z toho vychazim. Nemohu vychazet z toho, co si myslis,prave protoze nejsem telepat.
V jedne chvili jsi pouzil Abrahama jako argument (t.j. jsi s nim argumentoval, to je totiz vyznam slova argumentovat - pouzit neco nebo nekoho jako argument), v druhe chvili jsi to pooprel. A ted totez vycitas druhym. Anebo ty dokazes ciast druhym myslenky a vis naprosto presne, jak to ten druhy myslel?? Anebo stejne jako ja vychazis z toho, co kdo napsal?
Kdybys druhym nevycetl to, co jsi sam udelal, mlcel bych. Nevycicitam ti to ani ted. Jenom jsem ti chci ukazat, ze stejne jednoduse, jak ty soudis druhe, mohou druzi soudit tebe. avsak bojim se, ze pro tvrdost sveho srdce a pro pychu, s jakou vidis sam sebe, to nebudes ochoten priznat a pripustit - pri cemz bych se rad v tobe zmylil, jsa omylny clove...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:09:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | "Osobnne nejsem telepat. Mne ani tak nezalezi na tom, co
si myslis, ale co pises a z toho vychazim. Nemohu vychazet z toho, co
si myslis,prave protoze nejsem telepat."
A přesto si dovolíš i teď (lživě) tvrdit, že jsem popřel něco, co jsem předtím tvrdil! I po mém objasnění! Jsi lhář, a křivý svědek!
Kdybys napsal - mně se zdá, že si protiřečíš, nic proti tomu! Ale ty si dovolíš povyšovat svoje dojmy a názory na neomylnou pravdu, a proto hřešíš!
Jsi odporný a trapný lhář!
Mysli si co chceš, říkej si co chceš, pro mne zůstáváš lhářem, překrucovačem, a falešným vykladačem Písma. A lidským šmejdem... :-(
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:15:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Ale tys to poprel, protoze jsi to napsal. Pouzil jsi nejake pojjmy, ktere maji nejaky vyznam a ty pojmy se vzajemne popiraji.
Slovo argumentovat znamena pouzit neco jako argument. Pouzil jsi jako argument Abrahama a pak jsi to poprel. A ted jeste popiras, ze jsi to poprel...
Nu co, nezklamal jsi mne...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:22:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | S klidným svědomím opakuji, že jsem nic nepopřel, a že ty lžeš! Je to ze tvé strany zoufalá snaha mne alespoň na něco nachytat, ale nejde ti to. Pikantní guláš totiž z vody neuvaříš... :-)
Jsi opravdu šmejd. :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:26:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | OK, tusil jsem, ze ty svoji chybu njeuznas, i kdyz ji budes mit pred ocima. Mas totiz o sobe prilis velke mineni. Jsi jedinny pravdivy a verny krestan zde, ostatni jsou tu pouze sasci...
Kdyz popiras samotny smysl slov i pojmu, pak muzes poprit opravdu cokoliv...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antik (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 15:59:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Stojím si za tím, co jsem napsal - že neargumentuji Abrahamem, ale Pravdou!!
To sis vážně myslel, že jsem během kratičké doby zapomněl, co jsem napsal? :-o
Jsi opravdu směšný, jak se za každou cenu snažíš přisoudit mi chybu, která se nestala! Netvrdím, že nedělám chyby. Ale to, co ty tvrdíš, je lež. Jen dokazuješ svou ubohost anedostatečnost... :-)
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:17:41 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz |
1S 15,29 Věčný Bůh Izraele neklame ani nebude litovat; není to přece člověk, aby litoval. 1S 15,35 A Samuel už nikdy až do dne své smrti Saula nespatřil, avšak pro Saula truchlil. Hospodin litoval, že Saula ustanovil králem nad Izraelem.
Co takhle obvinit Písmo, že si protiřečí? A to dokonce ve stejné kapitole? :-D
Člověka, který neumí uvažovat, přece nic jiného nenapadne! Odsuď tedy Písmo, ubožáku, a věnuj se radši něčemu jinému, něčemu, kde nenatropíš vážnější škodu...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:20:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Nikoliv, nneprotireci si.
Neco o Bohu rika Samuel a neco o Bohu rekl Buh sam. Pismo muze pravdive zachytit i teologicky nepresny citat.
Viz citat Jobovi zeny: Zlorec Bohu a zemri. Se stejnou logikou muzes tvrdit, ze zlorecit Bohu a zemrit je biblicke uceni, protoze se to pise v Bibli...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:24:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | S tebou opravdu nemá cenu diskutovat. Jsi totiž vážně idiot!
Samusel je teologicky nepřesný, zato ty jsi přesný! :-)
Cha, cha... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antik (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:26:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Hele, a kdo je v Bibli ještě "teologicky nepřesný"? :-)
Abych věděl, koho se držet, a koho ne... :-D
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya a (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:31:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kazdy citovany citat (zejmena v historickych knihach), ktery je v protikladu s Bozim Slovem, je nepreesny, byt je citovany v Bibli.
Dale je treba zkoumat kdo co rika a z jakeho duvodu to rika. Napriklad ani vyrok Gamaliela (co neni z Boha, rozpadne se samo) bych nepovazoval za "biblickou pravdu"
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antik (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:28:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kazdy clovek je omylny. I Samuel, i ja, ale i ty, mily Mikaeli...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya a (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:32:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Jenže ty vystupuješ jako neomylný!
A s Božím prorkem se raději nesrovnávej, kašpare... :-)
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitre (Skóre: 1) Vložil: demagog (quokam@seznam.cz, http://www.bohu-a.svetu.cz/) v Sobota, 29. říjen 2011 @ 11:47:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.bohu-a.svetu.cz/ | Kdybych vystupoval z pozice neomylnosti, pak bych na kazdeho, kdo se mnou nesouhlasi, dival zvrchu. Byl by pro mne pitomcem, ktery nedokaze pochypit moji jedinou spravou teologii, byl by pro mne saskem, protoze to, co rika, by mi znelo smesne, bylo by Grano plne lidi, ktere bych nazyval heretiky, idioty, debily...
Pak by mi zadny, kdo se mnou nesoujlasi, pak by mi zadny nesahal ani po kotniky, protoze prece ja jsem ten neomylny a vy jste pouze ubozi heretici, kterym ja tu milostive zjevuji Jedinnou Pravdu...
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Ma (Skóre: 1) Vložil: Mikael v Sobota, 29. říjen 2011 @ 13:12:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://pistis.webnode.cz | Vidíš, jak lžeš? :-)
"V jedne chvili jsi pouzil Abrahama jako argument
(t.j. jsi s nim argumentoval, to je totiz vyznam slova argumentovat -
pouzit neco nebo nekoho jako argument), v druhe chvili jsi to pooprel."
Já jsem nic nepopřel, vysvětlil jsem ti to, a ty přece stále tvrdíš to samé! Ani náznak, že by se mohl mýlit! Považuješ se tedy v něčem za neomylného, jiný závěr není možný.
Prostě pomatený pitomec, který si nic nenechá vysvětlit, a bude lhát až so smrti...
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je Maitreya antikrist ??? (Skóre: 1) Vložil: Momonka (Tinidril@seznam.cz) v Pondělí, 24. říjen 2011 @ 17:49:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už se ozval. Jelikož už nejsi sám, kdo moje ironizování pochopil jako fakta (no Pán ví, jak jsem to myslela), musím uznat, že jsem se tentokrát v Tobě spletla, když jsem si to vyložila tak, že sis jen našel záminku, abys mě zesměšnil a navážel se do mně. Omlouvám se. |
]
|
|