 |
Právě je 124 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 125248918 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
Tvorba: Alberto
Vloženo Pondělí, 18. březen 2013 @ 08:04:45 CET Vložil: Olda |
poslal rudinec Tridentskom
koncile ( 1545 – 1563 ) boli prijaté opatrenia proti šíreniu
reformácie. Tým sa upevnila jednota katolíckej Cirkvi a vytvorili sa
predpoklady pre účinkovanie niektorých reholí hlavne jezuitov.
Zakladateľ
tohto rádu sv. Ignác z Loyoly - španielsky šľachtic, ťažko zranený v
armáde, vyštuduje teológiu. V roku 1534 zakladá spolok Tovarišstvo
Ježišovo, namierený proti reformácii. Pápež Pavol III. osobitnou bulou
schválil stanovy jezuitského rádu (1540). Sv. Ignác sa stáva generálom
rádu, ktorý bol organizovaný po vojensky.
Jeho životní zkušenosti je věnováno šest sešitů jež mají tyto názvy:
1. ALBERTO, 2. DVOJÍ KŘÍŽ, 3. KMOTŘI, 4. SÍLA, 5. ČTYŘI JEZDCI, 6 PROROK.
Dr.
Rivera bil velmi zaměstnán v biblicko-historické práci. Přednášel na
školách, seminářích a universitách po celých USA. Zemřel v roce 1997 (ve
veku 61 až 62) Broken Arrow, Oklahoma Broken Arrow v Oklahoma
Příběh založený na skutečnosti.
(Obraz auta přijíždějícího k semináři):
Otec Abraham: Ano, paní Rivera. Dobře jste jej připravila pro toto velké povolání. Ó, pohleď Alberto, tam je seminář. Vidíš jej?
Matka: Ach, otče Abrahame, to je nejšťastnější den mého života. Dnes začne můj syn studovat na kněze.
Alberto: Ano otče Abrahame, vidím jej.
Abraham: Alberta jsem křtil a nyní se těším, že jej mohu provést těmito vraty Pojď, můj synu.
Alberto: Ne, mami... Ne... já nechci... Mami prosím tě, vem mně domů! Alberto, přestaň!
Abraham: Musíš jít... musíš... Co s ním je...? Nemohu pochopit! ( Pláče a vzlyká...)
____________________________________
Po dvou letech:
Učitel: Otče - jsou zde dvě ženy. Přišly pro bratra Alberta. Jeho matka umírá. Abraham: Kde jsou? Přived je a pošli pro bratra Alberta.
Abraham: Poslal vás lékař?
Žena:
Ano, otče, je málo času... Otče, je velice nemocná. Lékař řekl, abychom
si pospíšily, jestliže ji má Alberto vidět ještě živou. Bratře Alberto,
tvoji příbuzní jsou zde, aby tě vzali domu. Umírá ti matka.
Alberto: Co! Otče?... Ó, ne!! (Těžce oddychuje…)
Alberto: Ne, otče!... Nepůjdu zpět domů! Toto je můj dům. Toto je moje rodina! Církev je moje matka! ( Vzlyká a vzlyká…)
Pod tvrdým jezuitským režimem jejich kněží, se Alberto úplně změnil. Jezuité jsou nejlstivějším kněžským řádem.
Abraham: Můj synu - dovol, abych se tě na něco zeptal... zvedni hlavu a
podívej se na mne. Nejsi zde proto, aby ses stal knězem?
Alberto: Ano, otče.?
Abraham: Nevíš, že jsi zde proto, abys jednou převzal velice posvátné jho? A tím je poslušnost?
Tím posvátným jhem se mysli "slib Bohu".
Abraham: Zdá se, že jsi se tomu ještě nenaučil. Přikázal jsem ti, že musíš domů a ty zamítáš!
Alberto: (Vzlyká…) S vašim souhlasem otče, půjdu rád.
Abraham: Propustka je udělena.
Alberto: Otče, vrátím se ještě zpět? Ano?
Abraham: Ano, bratře Alberto Rivero, vrátíš se!
Žena: Alberto, prosím tě pospíchej! Tvoje matka tě chce vidět dřív než umře. ____________________________________
Sestra 1: Proč jste dali paní Riverovou do této ložnice?
Sestra 2: Mluvila, že se v její místnosti dějí podivné věci, které ji děsí. Žádala o přeložení.
Sestra 1: Jaké podivné věci?
Sestra 2: Já nevím... jen to, co jsem řekla.. Otec Abraham řekl, že bude dobře.
Sestra 1: Ach! V pořádku, jen když otec řekl, že bude dobře. Sousedka: Pane Rivera, vaše paní byla světice. Pomáhala každému. (vzlyká…)
Manžel:
Nemohla být lepší, byla plně zasvěcena panně Marii a její církvi. Pokud
vím, mši nikdy nevynechala. Ano, Tereza je světice.
Kuchařka: Alberto přichází...! Jdi říci Tereze, že její syn je zde!
Sestra: Ó, chvála Bohu... Ano, jdu... jdu...
Matka:
Alberto... Můj synu... Můj kněz... Bojím se Alberto. Nechci zemřít.
Prosím pomoz mi. Bojím se. Přeji si, abys mi pomohl! Modli se za mne k
blahoslavené panně Marii... modli se za mne Alberto...! Vždy jsem se
modlila k svatému srdci Ježíšovu... Neobdržela jsem ve své duši žádnou
odpověď. (Těžce oddychuje…) Pomoz mi Alberto... Mám strach.... Pomoz
mi...!
Alberto: Otče Abrahame, nevím co mám dělat! Nemůžeš učinit něco víc, otče..?
Abraham: Můj synu Alberto, učinil jsem vše co jsem mohl...
Matka: O, Bože, vidím jak ty příšery opět pro mne přicházejí! Tolik se bojím! Nyní jsou opět zde!
Abraham:
Tvoje matka neobdržela pouze svátosti, ale rovněž i zvláštní odpuštění
našim papežem, svatým otcem. Byla sloužena taktéž i velká mše. A nyní
Alberto jsem jí právě vysloužil poslední svátost posledního pomazání.
Svátostmi
se rozumí: svatost křtu, pokání, svatě eucharistie (mše), biřmování a
svatost manželství. V této době byl papežem Pius XII. Na uvažování pan
Rivera nebyl přítomen.
Matka: Óh, ne....! Vidíte je...? Chtějí
mne uvrhnout do ohně! Chtějí se mne zmocnit Alberto! Nechci umřít a jít
tam...! Podívej se na ty lidi v ohni. Óh, ty hrozné obludy přicházejí
pro mne. (Vzlyká..) Ne, Alberto, odežeň je ode mne. Bojím se. Pomoz mi.
Bojím se zemřít. Oheň. Obludy. (Vzlyká…) Prosím, pomoz mi. (Vzlyká..)
Pomoz mi...!
Alberto: MAMA, MAMA... vrať se. (Pláče…)
Abraham: Odešla, je pryč, můj synu. Tereza Romera Rivera zemřela ve věku 33 let. Následující den:
Abraham:
Alberto, musíš věřit církvi... Jsem kněz, který tě křtil, nevěříš mi?
Snad po pohřbu budeš se mnou mluvit... Na shledanou můj synu!
Alberto:
Nejsem váš syn. Všechno je lež... Svátosti moji matce nepomohly. Církev
ji nepomohla, když potřebovala pomoc a potěšení. Otec Abraham je lhář.
Pokládá se za Ježíše, a Ježíš nepomohl... Jsem jako bez života, ničemu
víc nevěřím!
Církevní zákon a dogma učí, že knězi jsou uděleny
dvě výsady: odpouštět hříchy a konat mši. To je staví podle katolického
učeni na místo Kristovo.
Po pohřbu nad hrobem své matky:
Alberto:
Jestliže otec Abraham lhal... pak snad nemohl učinit, co se domníval.
Mami, když se stanu knězem, pak snad naleznu odpověď a budu znát pravdu.
To chci učinit! Ó, Bože, pomoz mi stát se knězem, abych mohl přinést
mír každému, kdo jej potřebuje. Mami, chci jít zpět do školy, kvůli
tobě. Mami, vrátím se zpět podívat se na tebe, mami, když budu knězem,
ty budeš na mně hrdá a šťastná. (Vzlyká…) Na shledanou mami. (Vzlyká…)
Tak velice tě miluji. ____________________________________
Po létech v San Diegu 1979:
Sonny Manchester: Glenco Elektronice: momentík prosím. Prosím mohu mluvit Timem Clarkem?
Clark: Halo, zde je Tim Clark.
Sony: Hej, Time, zde je Sonny Manchester.
Clark: Sonny? Člověče, je pro mne překvapením slyšet tvůj hlas. Kde jsi?
Sonny: Volám ze San Diega. Time, mám problém, můžeš mi pomoci?
Tim Clark: Samozřejmě Sonny, oč jde?
Sonny: Můj přítel se dostal do nesnází... a potřebuje nějaké bydlení, kde by mohl zůstat několik dnů.
Clark: Žádný problém, u mne může zůstat tak dlouho, kolik bude potřebovat.
Sonny:
Díky Time. Dnes večer letíme do Chicaga. Nechci jej nechat samotného.
Poznáš v něm velmi zvláštního muže. Budeme u tebe asi v 18,30.
Clark: Okey, Sonny. Těším se, že tě opět uvidím. Jak se jmenuje tvůj přítel?
Sonny: Jmenuje se Dr. Alberto Rivera!
Sonny: Dr. Rivera, a to jsou James Carter a Tim Clark.
Tim: Těší mne.
James: Nazdar doktore!
Alberto: Těší mne bratři, že se s vámi poznávám.
Sonny: Řekl jsem dr. Riverovi, že vám dvěma důvěřuji svým životem.
Tim: My podobně tobě Sonny.
Sonny:
Dr. Rivera je pastor a řečník a zažil velice zvláštní zkušenosti, jaké
jsem kdy slyšel. Je skutečně biblicky věřícím křesťanem.
Můžete mu důvěřovat. Dávám vám své slovo. Musím však již pospíchat na
letiště, abych nepřišel o let. Dr. Rivero, Bůh vám žehnej.
Vím, že máte před sebou boj. Moje rodina i já se budeme za vás modlit.
James: Na shledanou Sonny.
Alberto: Za všechno mnohokrát děkuji.
Tim: Bude to opět velké shledání s tebou.
Alberto: Time, můj vůz jev opravě, mohl bych tu být déle než do úterý?
Tim: To nevadí - Sonny přece říkal, že jste sjel z dálnice.
Alberto: Ano, to je pravda.
Tim: To se stalo kvůli nějakému opilci, či nějakému bláznu?
Alberto: Ó, nikoli, tyto věci se mi čas od času stávají od té doby, co jsem opustil Španělsko.
Tim: Co jste dělal ve Španělsku?
Alberto: Byl jsem jezuitským knězem a biskupem ve staré římsko - katolické instituci.
James: Člověče, - to je těžké!
Tim: Jezuité, to je vrchol všech náboženských řádu v katolické církvi...Pravda?
Alberto:
Ano, byl založen člověkem, který se jmenoval Ignatius De Loyola v roce
1541 za účelem zastavení šířícího se protestantismu. Byla to inteligence
(velkého mozku). V minulosti jezuité radili králům, vladařům a činí tak
dosud. Moji přátelé - jezuité jsou ještě mocnější než si myslíte.
Novú
rehoľnú spoločnosť, ktorú poznáme aj pod názvom jezuiti, schválil pápež
Pavol III. ústne 3. septembra 1539. Napokon po prekonaní rozličných
námietok a ťažkostí zo strany kuriálnych kardinálov ju cirkevnoprávne
potvrdil bulou Regimini militantis Ecclesiae dňa 27. septembra 1540. Tridentskom
koncile ( 1545 – 1563 ) boli prijaté opatrenia proti šíreniu
reformácie. Tým sa upevnila jednota katolíckej Cirkvi a vytvorili sa
predpoklady pre účinkovanie niektorých reholí hlavne jezuitov. Zakladateľ
tohto rádu sv. Ignác z Loyoly - španielsky šľachtic, ťažko zranený v
armáde, vyštuduje teológiu. V roku 1534 zakladá spolok Tovarišstvo
Ježišovo, namierený proti reformácii. Pápež Pavol III. osobitnou bulou
schválil stanovy jezuitského rádu (1540). Sv. Ignác sa stáva generálom
rádu, ktorý bol organizovaný po vojensky.
Spoločnosť Ježišova:
bola založená sv. Ignácom z Loyoly v roku 1534, on sa stal aj hlavným
predstaveným Spoločnosti, ktorý sa v tejto Spoločnosti nazýva generál.
Túto spoločnosť schválil ústne pápež Pavol III .3. septembra 1539 a
cirkevnoprávne ju potvrdil bulou „Regimini militantis Ecclesiae“ dňa 27.
septembra 1540.
Tim: Chtěl bych o tom slyšet něco víc, Dr. Rivero.
Alberto: Prosím, říkejte mi Alberto..
Tim: Dobře Alberto. Kolik je jezuitů?
Alberto: Kolem 102.000 - to zahrnuje jezuity i mimo kněžství.
Tim: Hmmm… A oni jsou kompletně odevzdání papeži?
Alberto: Ne.
James: Cože? Copak neutekl papež do Vatikánů? To je neuvěřitelné, kdo vlastně je?
Alberto:
Ne, moji přátelé... tam je ještě jiný muž, o kterého jde. A
Vatikán jej zná. Je to jezuitský generál. Je známý jako černý papež.
James: Myslíte, že to je černoch?
Alberto: Ne, Jamesi. On je bílý, ale obléká se černě. Je skutečnou mocí ve Vatikáne. O tom se můžete přesvědčit v knize: „Okultní teokracie, dáma královské město,“ str. 311. Published by Emisaiy Publications, P.O.Box 642, S. Pasadena CA. 91030.
Vzezření
má jako gentleman (džentlmen). Římsko - katolická instituce je plná
překvapeni. Čím výše jsem postupoval, tím více jsem byl znepokojován.
Domnívám se, že právě z tohoto důvodu 86 % kněžstva - včetně jezuitů -
propadají psychologickému a psychyatrickému léčení.
James: Alberto, mohl byste s tím vyprávěním začít od počátku?
Alberto:
Ovšemže ano! První událost, která šokovala mou víru byla smrt mé drahé
matky. Ona byla oddána církvi a nikdy by nepochybovala o jejím učení,
protože důvěřovala jejím kněžím. A když křičela v křesťanské věčnosti, a
já viděl její zděšení v jejím obličeji. Kněz mi řekl, že učinila vše,
co mohla. Cítil jsem, že to byl náš kněz, který byl vinen. Proto jsem se
zavázal stát se knězem, abych zjistil jaká je pravda. Ano, smrt mé
matky byla první události, která otřásla mou vírou. Další událost, jež
na mne hluboce zapůsobila se udála jedné noci ve škole. Když jsem šel
spát, někdo vlezl ke mně do mé postele a začal mne líbat.
Křik: Co je?! ... Jdi ven z mé postele! Ou, ou.
Alberto: Otče - rektore. Otče! Pojí sem!
Kněz: Můj nos, tys mi zlomil nos.
Rektor: Co se tu děje???
Kněz: Alberto mě praštil do nosu - otče.
Alberto: O t č e, on mi vlezl do postele a líbal mne. A ...
Rektor:
Jděte ven... všichni ven z této místnosti... Alberto zůstaň zde. Styď
se Alberto. Jdi na kolena a vyznej. Jdi na kolena vyznej svůj hřích!
Alberto: Ale otče... vždyť on mi vlezl do mé postele. Tomu nerozumím, jaký je můj hřích?
Rektor: Tvůj hřích byl Alberto. On ti nabídl svou lásku, to byla láska Boží a ty jsi ji odmítl!
Alberto:
(Lapá po dechu...) K mému překvapení, homosexuál nebyl ani vyslýchán.
Jak čas běžel zjistil jsem, že homosexualitou je prosáklý celý systém od
kněžstva po kardinály až k nejvyššímu stupni – papeži.
"Zdaliž
nevíte, že nespravedliví dědictví království Božího nedosáhnou? Nemylte
se, ani smilníci, ani modláři, ani cizoložníci, ani nemravní, ani
samcoložníci /homosexuálové/... království Božího nedosáhnou! 1 Kor.6,9
James:
Alberto, slyšel jsem nějaké řeči o tom, že nějaký dělník na jednom
křesťanském pozemku objevil ukryté podzemní pohřebiště. Byly tam
nalezeny nějaké kostry dětí, a že se lze domnívat, že pocházely od
jeptišek, které otěhotněly. Je na tom něco pravdy?
Alberto:
Skutečností je to, že římsko-katolická instituce nedovolí kněžím uzavřít
manželství; tím se jeptišky stávají strašlivým problémem. Když jsem
byl ve zpovědnici, některé jeptišky se vyznávaly z lesbické lásky, jiné
vyznávaly lásku kněžím..
James: Tu musíme zjišťovat pramen zklamání... Alberto!
Alberto: Ano Jamesi. /džejmsi/... Toto je výsledek celibátu jak je to zapsáno v knize: „Kněz, žena, zpovědnice“ od Chiniquho.
Alberto:
Ano, je to pravda, stalo se to v Sevile ve Španělsku kolem roku 1934.
Takové odhaleni bylo i v Madridu roku 1932. A další v Basque region v
severním Španělsku. Guvernéři presidenta Aznara a Manuel Azana, žádali,
aby bylo podniknuto národní vyšetřování všech klášteru,
římsko-katolických škol a přilehlých budov.
Obraz: Na nákresu
jsou znázorněny budovy klášterů jeptišek a mnichů, jež jsou spojeny v
podzemí tunelem v jehož bočních výklencích jsou místa pro uloženi
dětských mrtvolek. Mnoho takových hrobu bylo nalezeno ve Španělsku i
Římě roku 1936. V katolickém Španělsku bylo násilím rozbořeno mnoho
budov, kde existovaly takovéto tunely. Lékařská kontrola mrtvolek podala
zprávu, že větší počet jich byl usmrcen udušením.
Přesto v
knize: „BABYLON MYSTERY REOLIGION“ od Ralpha Woodrowa, na straně 116. a
117 v edici 1981, je svědectví sestry Charlottě, že katolická instituce
je proti vyhánění plodů.
Alberto: Zde vidíte, že bez katolického kněžstva by nebylo katolických institucí.
James: Proč?
Alberto:
Protože nejdůležitější slib, je slib celibátu. Bez tohoto není žádná
svatost v řádu, to staví kněze na místo privilegované. Prohlašují, že
Bůh jim projevil přízeň a milost nad jiné lidi, protože zůstali
svobodní. Kdyby se všichni kněží oženili, tento systém by padl. Protože
instituce je založena na jistých zákonech, které říkají, že papež muže
přijít jen přes kněžství. Žádný papež, žádná římsko - katolická
instituce...!
Papež je domnělý vládce světa. To bylo ujasněno
římsko - katolickým spisovatelem Augustinem roku 420. V původním
latinském překladu knihy "Město Boží" v některých novějších překladech
je tato informace odstraněna veřejnosti.
"On (papež), je sluncem.
Je vládcem vesmíru. Měsícem, jsou vladaři země, kteří odzrcadlují jeho
slávu. Země, je všechen lid, sklánějící se před ním. On v podstatě řekl,
že Bůh udělil papeži božské právo jako Ježíš Kristus na zemi, aby tajně
ovládal obyvatele v každé zemi, skrze výchovu, politiku, ekonomiku a
vojenskou moc.
V Augustinově době byl papež nazýván biskupem
Říma. Je o tom psáno v knize: „The olher side of Rome“ str. 155-159. V
publikaci Zondervan, Grand Rapids, ML 49508, r. 1959. ALSO SEE
BAAL WORSHJP, CRUSADERS, a v devátém a jedenáctém čísle tohoto seriálu.
Alberto:
Můj další šok se udál ve škole. Bylo mi šestnáct let. Učitel mluvil o
Petrovi jako o prvním papeži. Otázka kterou jsem mu na to položil, mne
zničila.
Učitel: Vstaň Alberto! Cos to řekl?
Alberto: Jak
mohl být Petr skálou na níž mohla být církev postavena... Tomu
nerozumím. O čem jste nám mluvil v latině a řečtině. Říká se, že Šimon
znamená písek a Petr znamená malý kámen. Není-liž Ježíš tou skálou ?
Učitel:
Protože to bylo jasně prokázáno ve staré Aramejské bibli, která již
dávno neexistuje. Nedovolil jsem ti klást otázky Alberto!
Alberto:
Prosím, nechte mne pokračovat. Já vás prosím... Ježíš řekl: Na té skále
postavím svou církev. Proto Petr nemohl být tou skálou, jelikož hned
nato Ježíš právem nazývá Petra satanem.
Učitel: Jdi ven! Vstaň a ven z mé třídy! Přikazuji ti, jdi ven! Mluvíš jako heretik a komunista.Počkej venku.
Po dvou hodinách:
Učitel: Nepozval jsem tě do mé kanceláře pro něco zlého... Ale proto, že to, co jsi řekl je velmi nebezpečné.
Alberto: A co jsem tedy udělal zlého? Proč jste mne nazval takovými jmény?
Učitel: Musím chránit sám sebe. Já souhlasím s tím co jsi řekl, ale nemohu dát studentům najevo čemu skutečně věřím.
Alberto: Tomu nerozumím otče.
Učitel:
Kdybych tě byl nahlásil rektorovi, byl bys potrestán. To, co jsi učinil
bylo velmi nebezpečné. Jednoho dne shledáš, že jsou mnohé věci
o kterých nesmíš nikdy mluvit! Jsi varován a nyní jdi!
Alberto:
Nám není dovoleno číst bibli, jen instruktoři ji smí pročítat. Jeden
mladší student mi dal do rukou Nový zákon. Co je to? Ptal jsem se.
Žák: Je to věc života nebo smrti Alberto! Čti to! Musím už jít, na shledanou!
Alberto:
Protože na první stránce nebylo označeno Nihil obstát, inprimatur, tak
jsem se bál. Pokoušel jsem se jej vyhodit. Kdybych byl při čtení této
knihy přistižen, byl bych obviněn z hereze, přesto však jsem to
neučinil. Nyní musím nosit brýle, protože jsem tři roky tuto knihu četl
pod pokrývkou při světle baterky.
James: Co jsi udělal, když jsi zjistil, že Petr byl ženat?
Alberto: Málem mne ranila mrtvice.
U
Matouše 8,14.15; Marka 1,30; a Lukáše 4,38.39, je totiž psáno: „Když
Ježíš vstoupil do domu Petrova, spatřil, že jeho tchyně leží v horečce.
Dotkl se její ruky a horečka ji opustila; i vstala a obsluhovala ho.“ (Český ekum. překlad)
Alberto:
Jedné noci jsem četl v 1 Tim. 3,2-5 tato šokující slova: „Nuže, biskup
má být bezúhonný, jen jedné manželky muž, střídmý, rozvážný, řádný,
pohostinný, schopný učit, ne pijan, ne rváč, nýbrž vlídný, smířlivý,
nezištný. Má dobře vést svou rodinu a mít děti poslušné a počestné;
neumí-li někdo vést svou rodinu, jak se bude starat o Boží církev?“
Pak jsem nalezl tento verš:
Přivedl
ho k Ježíšovi. Ježíš na něj pohleděl a řekl: „Ty jsi Šimon, syn Janův;
budeš se jmenovat Kéfas (což se překládá: Petr).“ což se vykládá kámen."
( malý oblázek ) Jan 1,42
Měl jsem pravdu! Petr nebyl skálou. Ježíš byl skálou!
V
otázce týkající dogma aneb katolických doktrín, čti knihu: „Dva
Babylony“ – „The two Babylons“ od Hislopa a „50 let v církvi Římské“ –
„50 Yers in the Church of Roma“ od Chiniqui.
Alberto: V tu dobu
jsme přistoupili na vyučování dějin inkvizice. To u mne způsobilo větší
odpor k protestantům. Avšak znovu mne nějaká zpráva šokovala. Velmi
málo jsem si uvědomoval, že budu brzy připraven pro špionážní činnost k
ničení protestantských církví.
Inkvizice byla nejhroznějším
nástrojem krutosti a moci, jakou kdy svět viděl. Římsko - katolická
instituce má od roku 1200 na svědomí celkem 68 milionů obětí. „The otherside of Rome", od J.B. Wildera. str. 153.
Alberto:
Tato „svatá“ činnost inkvizice probíhala prostřednictvím dominikánských
mnichů. Avšak toto mistrné vedení bylo jezuitské. Tato „svatá“ činnost
byla věcí teroru; kamkoliv se dostala, nikdo nebyl bezpečný. Dnes se
římsko - katolická instituce zaměstnává přepisováním dějin inkvizice k
zastření její zvrácené činnosti. Knihy tohoto zaměřeni /o inkvizici/
byly do značné míry odstraněny z mnoha knihoven. Toto je jediné, jak lze
přelstít a uchovat tajnost v moderní době. Učitelé historie v naší církvi učí bez přízvuku to, co je skutečně prověřeno o činnosti inkvizice.
Alberto: Kněží, jednoho dne budete muset zodpovědět otázku týkající se Inkvizice ! V
této třídě vysvětlíme co se skutečně stalo. Budu číst tento příběh a
ukáži vám proč církev měla morální autoritu / právo a moc / k
vyhledávání provinilých heretiků a vydávání je na smrt.
Dne 1.
května roku 1559 byli shromážděni biblicky věřící křesťané v jednom
domě. Toto shromáždění bylo nahlášeno takzvanému svatému úřadu
/inkvizice/ a tam bylo posouzeno jako zločin hodný smrti.
Třesk: Stát...! Ve jménu svatého úřadu.
1 Mnich: Zatkněte heretiky...!
2 mnich: Oni uctívají ďábla - je to shromážděni čarodějů.
Volá
žena: Tato paní je Dona Izabela, prosím propusťte ji. Je to hraběnka -
ses-třenice krále Filipa... Mějte lítost, ona je těhotná...
Inkvizitor:
Hmm! Když jsou heretiky, nejsou žádnými hrabaty, princi či králi.
Heretik je heretik. Bůh nebude chránit dítě heretika, neboť ono bude
heretikem také! Odveďte ji!
Tribunál a porotní soud stojí v pozici Boži. K projednáni nesouhlasu vůči těm, kteří vzdorují Bohu.
Soudce: Heretičko odvoláš? Budeš činit pokání?!
Izabela:
Ne, nebudu! Jak mohu zapřít svého Spasitele? Jak mohu zapřít Toho,
který zemřel na kříži za mé hříchy? Jak bych mohla zapřít Toho, který mi
dal život? Jak mohu zapřít Toho, který je mou jedinou naději ve
věčnosti, potom, když vy zmasakrujete moje tělo... když vy zničíte mou
osobu?
Soudce: Smrt té čarodějnici... ona je lhářem...
Izabela: Pane... já nechci lhát, protože jsem se naučila pravdě...
Soudce: Co jetou pravdou... řekni nám. Vyznej ty čarodějnice co je pravda?
Izabela: Chcete znát pravdu?... Modlím se k Bohu, abyste ji mohli poznat - On je tou pravdou!
Mnich: Dono Izabelo, kdo to je? Kdo je to ten On?
Izabela: Můj Spasitel - Ježíš Kristus. On řekl: „Já jsem ta cesta, pravda i život, nikdo nepřichází k Otci než skrze mne.“
Soudce:
Přestaň ty heretičko! To řekla panna Maria! Ty lhářko... byla to svatá
matka, která to řekla, nikoli Ježíš... Ona jetou cestou... nikoli Ježíš!
Dejte ji smrt! Dejte ji na skřipec!!
Dona Izabela byla
připoutána na skřipec a kapající voda do jejich úst násilím vtlačovala
až do žaludku kus drsného lněného hadru. Potom byl z ni vytržen, trhajíc
vše, počínaje jejím žaludkem po ústa. Je uveden obraz tohoto
strašlivého nářadí. Nádrž z vodou, kapka po kapce, železné kramle jí
roztahovala ústa, hlavu měla znehybněnou svorkou.
Přes toto
hrůzné týráni Dona Izabela stále odmítala zapřít svou víru v Krista,
proto tímto hrůzným způsobem byla odstraněna... platíc tak strašnou
cenou.
Izabela: Milý Ježíši... vezmi nás domů...
Kat: Spal ji!... pro Boží slávu!
Alberto:A
tak Dona Izabela ve svém krví prosáklém oděvu umírá v plamenech a
jednou bude andělem přinesena do náruče svého Spasitele, kde se setká i s
dosud nenarozeným dítětem, jež muselo zemřít v jejím životě. Tato
historická skutečnost ještě potvrzuje, že na tuto podívanou se dostavil i
její bratranec král Filip II, aby se potěšil z její popravy.
Učitel: Na těchto obrazech můžete pozorovat, jak Bůh chránil naší víru, takovým způsobem chránil svou církev.
Žák: Ó, ano otče, ano!
James: Alberto, a tys to nevěděl, že to bylo špatné?
Alberto:
Byl jsem si toho vědom, ale zároveň jsem byl tak pomatený, že i v noci
jsem měl těžké sny. A navíc, nenáviděl jsem protestanty. Věřil jsem, že
jsou našimi smrtelnými nepřáteli a to způsobilo, že ze mne učinili
agenta pro infiltraci k ničení těchto církví.
Agent znamená
provokatér, podněcovatel, udavač, koná průzkum na cizím území neb v cizí
instituci a infiltrátor je člověk, který se vplíží nenápadně mezi ně
tak, aby byl nepoznán čím a kým vlastně je.
Alberto: Když mi bylo 14 let začali jsme s kurzem o protestantismu a jeho kacířství.
Na
velké tabuli je uveden seznam všech církví, které je nutno infiltrovat a
učitel ukazuje Albertovi, kterou z těchto skupin dostal on za úkol
infiltrovat. Byla to skupina pod literou C, tedy Plymontští bratři,
Pen-takostalisté, Baptisté a Unie Evangelíků.
Pod literou A: Episkopální, Církev Boží, Metodisté, Luteráni.
Pod literou B: Adventisté sedmého dne. Církev Nazarejských křetanů. Pod literou C: Plymonšti bratři, Pentakostalisté, Baptisté, a Unie evangelíků.
Pod literou D: Aliance misionářů, Shromážděni Boží, Mormoni, a Svědkové Jehovovi.
Pod literou E: Mohamedáni, Církev koptická a Řecko - katolíci.
Alberto:
Jak léta ubíhala infiltroval jsem stovky sborů a organizací. Jezuité
počali infiltrovat kolem roku 1550 každé náboženství a každou
denominaci. A toto činí po dnešní den mnohem sofističtějším a
obludnějším způsobem, díky ekumenicko - charizmatickému hnutí v
některých fundamentalistických „církvích“. Kněží, kteří úspěšně
infiltrovali Plymonské bratři dali nám knihy od Darbyho, Skofilda,
Kellyho atd. Studovali jsme rozdílné nauky.
Učitel: Toto je těch sedm církví z knihy Zjevení.
Alberto:
My jsme dokonce považovali Plymonské bratry za vzor služeb. Kněz nám
dokonce ukázal, jak máme lámat chléb v den Páně. Když poznali, že bychom
byli hotovi, přidělili nám úkol církve infiltrovat a řekli nám, jak
máme předstírat přijetí Krista.
James: Jak jsi poznal, kde se konají shromáždění těchto církví?
Alberto:
Jediným povoleným náboženstvím ve Španělsku bylo římsko - katolictví.
Místní kněží měli seznamy těch, kteří nebrali účast na mši a
tajná policie je měla nahlášené. Tito je sledovali dokud nevypátrali
jejich tajná podzemní shromáždění. Byli jsme poučeni, jak si hrát
s dětmi členů těchto církví a jak se jich vyptávat, když s nimi
budeme sami.
Paní: Ó, děkuji ti Alberto!
Alberto: Naučili
nás jak přinést kytici paní, když bychom byli pozváni k obědu, jak máme
být velmi zdvořilí, abychom k nim měli otevřené dveře a když jsme s nimi
byli sami měli jsme jim polichotit jak jsou krásné a šarmantní. Byli
jsme poučeni jak hrát na jejich city, projevujíc hluboký soucit, když
jejich milovaný zemřel... Též jsme měli o ně projevit velký zájem, když
se ocitli ve velké krizi. Najzaujímavejší části naší nauky bylo
roztříštění církve a znemožnění pastora, o kterém se vědělo, že říká, že
římsko - katolíci nejsou křesťané, ten se stal naším hlavním terčem.
Jen ve Španělsku jsem mohl takto zničit nejméně 19 sborů.
Prásk: Jste zatčeni!
Alberto:
Při takové jedné přepadové akci jsem se nechal zatknout a tím se moje
jméno objevilo v novinách, kde jsem figuroval jako kacíř. Od
pastora této církve jsem dostal osobní dopis jímž mne doporučoval jako
věrného a důvěryhodného křesťana. On totiž nevěděl, že jsem to byl já,
který je zodpovědný za tuto akci a jeho uvěznění. Tehdy mi bylo 17 let. S
dopisem tohoto pastora jsem byl přijat v jednom Baptistickém sboru
ve Venezuele. Naše instituce mne vyslala, abych tam infiltroval. A
potom jsem se dostal do většího mezi denominačního teologického semináře
v Kostarice. Mým posláním bylo zničit pastora, sbor i seminář.
Měl jsem získat tolik jmen jak nejvíc bylo možno, a odeslat je do
Vatikánu. Byla to protestantská škola připravující studenty ke
kazatelství.
James: K čemu vám byla všechna tato jména Alberto? Počkej chvíli, říkáš, že svatý úřad, který řídil inkvizici působí až doposud?
Alberto:
Všechna tato jména jsou zanesena do velkého kompiutru pro inkvizici Oni
tam mají zaznamenána všechna jména pastorů, každého člena církve všech
denominací na celém světě, včetně katolíků.
James: Bude to v budoucnu proti nim použito?
Alberto:
Nepochybně! Budou-li stát proti této jediné světové super církvi,
kterou se snaží vybudovat. Tou super církvi je míněna ta, kterou římsko
-katolická instituce shromáždí ze všech protestantských církví /pomocí
ekumenického hnutí/ pod svou nadvládu. Pronásledování věrní svatí, budou
od ni odkázání na smrt, budou tajně mordováni, a tím se stane tou
velkou nevěstkou ze Zjevení sv. Jana 17té kapitoly.
"A na čele
jejím napsané jméno: Tajemství, Babylon veliký, mátě smilstva a
ohavnosti země. A viděl jsem ženu tu opilou krví svatých a krví
mučedníků Ježíšových a viděl ji, divil jsem se divením velikým." Zj.
17,5.6, Viz dále: Zj. 7,14; 6,9.10.11; 20,4; 18,1-5 Ano, nebude to již dlouho !
James: Přijď rychle Pane Ježíši!!
Alberto:
Nyní se vrátíme zpět k tomu, jak jsem ničil baptistickou církev ve
Wenezuele. Polovina církve věřila, že římsko - katolická instituce je
církvi křesťanskou a já jsme jim na to řekl toto: Ó, ano mám mnohé
příbuzné v katolické církvi, kteří milují Pána a já věřím, že jsou
spaseni jako věřící křesťané. To je křesťanská církev. Ti, kteří nevěří
způsobují strašné rozdělení a škodu tělu Kristovu. Když kazatelé na ni
takto útočili, víra mnohých byla zničena. Toto způsobilo mnoho zmatků a
rozkolů. To musí přestat! My musíme kázat lásku. Takto mluví jezuité, to
jsou jejich fráze, znějí důvěrně?
„...Bůh způsobil tělo... dav
poslednějšímu hojnější poctivost, aby nebyla nesvornost v těle, ale aby
jedni o druhé pečovali.“ 1 Kor. 12.24.25.
Alberto: Pak bych dnes
chtěl tomu pastorovi a těm, kteří vzdorují říci: Ó, pastore, máš pravdu,
katolická církev není církvi křesťanskou. Trpěl jsem v jejich rukou ve
Španělsku, oni nenávidí křesťany.
Můj drahý pastor je dosud ve vězení... proti tomu musíš křičet, podívej se na mé jméno v novinách - oni mne nazvali kacířem.
Když
mne baptistický pastor poslal do mezi denominačního semináře, rozšířil
jsem pověst o tom, že měl nějaký vztah s 18ti letou dívkou.
Spolužačka: Jak strašné ...ubohé dítě.
Alberto: Ona byla katolické dítko. Ona řekla diákonům, kteří byli proti pastorovi, že se chtěla z toho vyznat...
Pastor však byl nevinný, manželka se s ním rozvedla, církev byla rozbita a já jsem přešel na jiné působiště.
James:
Alberto, předtím než-li jsi nastoupil, měl jsi stanovený nějaký plán na
zničení nějakého silného Božího muže, který by nebyl ochoten přistoupit
na kompromis? Alberto: Ano! Jsou tři způsoby - ty nedůležitější: 1. Uvést ve špatnou pověst
2. Izolovat jej, to je zbavit přátel
3. Nějakým způsobem sprovodit ze světa.
Způsob
1: Zničit jeho pověst lží proti němu. Překroutit něco co řekl, aby
vypadal jako nepřítel země. Uvést jej do nepříjemností s úřady. Falešně
jej obvinit ze vztahu k ženě. Ku příkladu: sekretářka, která má s ním
milostný poměr. Dále zařídit, aby je policie vyšetřovala z obvinění
požívám drog, protože se chtěl vyhnout platit poplatky. Když pak
prokázal svou nevinu, bylo již pozdě. Sdělovací prostředky jej stačily
představit jako výtržníka. Jeho pověst byla zhanobena. Když jej uvedli
do špatné pověsti, pak se mu omluvili za omyl. Bylo již ovšem pozdě. Pak
přicházely telefonáty s pomluvou jeho manželky, jeho děti z
nemravných skutků. To je jen několik přikladu jak ho zneuctít. Od té
doby je považován za člověka nespolehlivého označeného jako lhář a
zloděj.
Způsob 2: Potom začíná kampaň psaníček a pomluv ve
kterých je označen jako člověk nehodnověrný. Je to zkrátka smolař. Ti,
kteří se proti němu staví, vznášejí proti němu výhrady jako proti
nepříteli způsobujícímu rozdělení. Je proti jednotě! Neprokazuje Boží
lásku... Drží se svých vlastních podivných učení a pověr. Takto je
odstaven svými spolu pastory. Šíří se nová lež o nervovém zhroucení.
Všechno co řekne, je nevěrohodné. Většina z nich se podrobí a přistoupí
na kompromis, je to snadnější než bojovat proti takovému peklu. Izolace
se používá, aby byl donucen vzdát se kazatelství.
Způsob 3: Smrt
je poslední východisko. Jestliže věří, že je povolán od Boha a nechce
vejít v kompromis pod tlakem svých kolegů, přátel a rodiny. Pak se
stane neobvyklá věc, je sražen autem při nějaké nehodě. Může být zasažen
autem a dostane se do nemocnice, ošetřovatelka mu uzavře přívod
kyslíku, nebo dojde k záměně léku, nastane komplikace a on zemře. Nebo
umírá následkem otráveného jídla, neboje živen drogami, jež mu mění
psychiku a dostane se do blázince. Také se stává, že se střetne s
nějakým mužem, který jej probodne dýkou, nebo se domluví s někým, který
jej zastřelí. Jak vidíte vedeme boj!
Jedna smrtelně nebezpečná
technika se zakládá na vyhledávání dvojníka, který vypadá stejně jako
oběť. Vybaven doklady totožnosti, používá jeho jméno, žije špatným
životem, falšuje doklady, ruinuje jeho pověst a ničí jeho čest.
Alberto:
Protestantský seminář, který jsem měl zničit, byl v Kostarice. Byl to
seminář mezi denominační. Byly mi určeny dvě krásné dívky, které měly se
mnou spolupracovat. Byly ze skupiny akce katolické mládeže. Předstíraly
fundamentalisticky založené znovuzrozené křesťanky. Karmen měla být mou
přítelkyní v biblické škole. Marie byla určena k ničeni
pastorů a zavádění sexu mezi studenty.
Abych dokázal svůj
antikatolický postoj hádal jsem se za přítomnosti jiných studentů s
jezuitskými kněžími, kteří přišli do tohoto semináře.
James: Věděli tito jezuité kdo jsi?
Alberto:
Samozřejmě, to byla jen přetvářka, já jsem přece poskytoval veškeré
informace o této škole těmto kněžím a oni toto poskytovali svatému
oficiu ve Vatikáně. Působil jsem nevoli mezi studenty protože jsem se
přes nejpřísnější předpisy separace chlapců a dívek vodil za ruku s
Karmen.
Učitelka 1: Co se to děje s touto školou??
Učitelka 2: To je nehorázné!
Alberto:
Tyto dvě ženy učitelky byly misionářky a byly svobodné. Tím byly těžce
pohoršeny. Dále jsem určil několik katolických šviháků, kteří
předstírali křesťany, aby sváděli tyto učitelky. Pak jsem navštívil
noclehárnu pro dívky. Nechal jsem se zastihnout když Karmen byla v
nočním úboru.
Karmen: Všechny dívky dělají totéž s jinými studenty.
Učitelka:
To je hrozné, jak mohlo k něčemu takovému dojít? Nastoupila diskuse.
Tento skandál se dostal do sdělovacích prostředků. Jezuitský kněz to
celé popsal. Seminář byl otřesen. Byl totiž nařčen za místo mravní
zkázy..
Alberto: Oblékal jsem se jako nemehlo, přicházel jsem
vždy pozdě. Bojoval jsem s učiteli a obviňoval je, že nemají křesťanskou
lásku.
Učitel: Opět jsi přišel pozdě Alberto?
Alberto:
Nerýpejte do mně, proč mně tak pronásledujete? Vyjádřujte se jako kněz.
Při každé příležitosti jsem je přesvědčoval, že v katolické instituci
jsou mnozí dobří křesťané a že katolické školy jsou pro svou disciplinu
lepší. Marie byla velice zaměstnaná... mnozí se 17ti studentů, které
svedla byli ze školy vyloučeni a nyní přišli na řadu pastoři. Alberto:
Když jsem viděl laskající se církev a pastora, který často ohmatával
Marii a hlídal ji kam jde... řekl bych ji - znič ho!
Marie: Ó, pastore, nemohu žít bez vás!
Tři
pastoři padli... Metodistický, letniční a jeden pevně stojící kazatel.
Budeme naléhat zasívat antikatolictvi... A nebo jinak! Tato misie se
zdařila, všichni tři pastoři se stali ekumenickými. Počali kázat jen o
Baží lásce a nemohli více mluvit, že římsko - katolíci směřují do pekla.
Vše proběhlo podle našich instrukcí.
Dojde k ultimativnímu sjednocení všech církví s římsko - katolickou institucí.
Alberto: Vrcholem všeho bylo, když jsem studentům namluvil třídenní hladovku za účelem zlepšení kondice.
Opět
se to dostalo do novin. Škola měla náběh na zánik. Katoličtí knězi
žádali její uzavření. Prohlašovali, že je to satanovo doupě.
Policie: Jste zatčen!
Alberto:
představitel školy se mně pokoušeli ze země vyhostit, Vatikán pomocí
Španělské vlády prohlásil, že jsem zběh z armády. Byl jsem přemístěn
dřív, než-li mohli zjistit, že jsem jezuita.
Dnes je tato biblická kolej totálně ekumenickou a plně spolupracující s římsko katolickými kněžími.
James: Proč tato děvčata svádějí pastory? To přece nemá smysl? Je to na prost špatně.
Alberto:
Oni to dělají ze dvou důvodu Jamesi. Za prvé aby bránily svou víru a za
druhé aby unikli očisci. Totiž řimsko - katilický systém nahradil
biblické peklo očiscem a to jim zavést kněžství a svátosti.
James: Tomu nerozumím.
Alberto: Bible nám říká, že ti co umírají ve svých hřišich budou navždy stráveni v ohnivém jezeře. Zj 14,11, 21,8
V
roce 593 papež Řehoř byl iniciátorem učení o očisci jako o místu
očistného utrpení pro ty, kteří umírají jako římsko - katolíci. Koncil
ve Florencii to potvrdil v roku 1439. Jde-li však někdo do pekla, není
již druhé šance. Vše je ztraceno! Jsou-li však přivedeni k věření v
očistec...? Aby mohly být jejich hříšné duše odtud vychváceny, učiní
vše, co jim kněz řekne, nebo zaplatí vše, co kněz bude vyžadovat, dozví
li se, že je nějaký prostředník, který je schopen tímto prostřednictvím
či vlivem tak učinit.
Marie a Karmen věřily, že to co činily jim získalo zvláštní milost, což znamená, že budou mít kratší utrpení v očistci.
James: V tom případě budou lidé vraždit, bude-li toho třeba.
Alberto:
ANO! Mniši a jeptišky, kteří mordovali křesťany během inkvizice činili
to proto, aby ušli očistce... je to mocná zbraň bázně ovládající římsko -
katolíky.
James: Alberto, jak je to se mší?
Alberto: Ach,
to je pěkná zvrácenost. Byla upečena římským biskupem roku 368. Během
zasedání Tridentského koncilu bylo vytvořeno nové slovo, jež mělo
vysvětlit mši a tím slovem bylo "Přepodstatnění" (transsubstanciace). To
znamená, že kněz má tu moc proměnit chléb a víno ve
všemohoucího Boha / tedy skutečné tělo, duši a krev Ježíše Krista /.
James: Člověče, vždyť to je totální rouhání... a oni to vzali...?
Alberto: Se vším všudy! Kněz prohlašuje, že má moc stáhnout Krista dolů z nebe a opakovat ukřižování... kdykoliv se koná mše.
James:
To je hrozný nesmysl: Bible přece jasně říká: „Ale tento jednu oběť
obětoval za hříchy, vždycky sedí na pravici Boží.“ Žid. 10,12.
Alberto: To se mohlo stát jen proto, že tento text v katolické církvi není nikdy čten. A další verš, který kněží nenávidí zní: „ ...pak-li by kdo zhřešil, přímluvce máme u Otce Ježíše Krista spravedlivého.“ 1 Jan 2, 1b.
Mluví-li římsko-katolická instituce o přímluvci, přivádí své následovníky k věření toho co je jasné při uctívání Baála.
Následování
tohoto učení není biblické. Římsko-katolická instituce říká: Ježíš se
posadil na nebesích jako Soudce. Soudce bez milosti. Nikomu není
dovoleno, aby svůj případ obhájil u Něj. A tak Marie sedí před Ním
jako trpící matka, plná soucitu a porozumění... a prosí svého Syna o
odpuštění a slitování se nad římsko-katolíky, kteří se k ní modlí a
věří, že ona je spolu spasitelkou a spolu vykupitelkou, prohlašujíc, že
ona prolila svou krev současně s Ježíšem, když byl ukřižován pro její
bolest a utrpení pro lidstvo.
James: Tedy Marie je jejich vstupenkou do nebe potom, co jdou do očistce?
Alberto: Správně!... Oni se nikdy nemohou vzdát Marie pro ztrátu svých duší.
Tento
systém změnil ubohou pozemskou matku v božství. Marie byla takovou
hříšníci jako každá lidská bytost. Jen Ježíš se narodil bez hříchu.
„Jelikož psáno jest; že není spravedlivého ani jednoho.“ „Všichni zajisté zhřešili a nemají slávy Boží.“ Řim.3,10, 23
"Kterýž hříchu neučinil, aniž jest lest nalezena v ústech jeho." /Ježíš/ 1 Petr. 2,22
Miloval
jsem Marii celým svým srdcem: Pro ní bych dokázal zabít! Rád bych dal
svůj život za ni... dokud... dokud jsem nenašel v Bibli něco, co otřáslo
mou duší až do základu.
Proč nazval Ježíš svou matku „ženo“! „Co mně a tobě ženo“? Jan 2,4
„Tedy
Ježíš uzřev matku a učedníka tu stojícího, kterého miloval, řekl k
matce své: „Ženo, aj syn tvůj. Potom řekl učedníkovi: Aj, matka tvá. A
od té hodiny přijal ji učedník ten k sobě.“ Jan 19,26.27
Tyto dva
verše mne dojaly natolik, že jsem nemohl spát. Spojil jsem se s jedním
židovským rabínem /učitelem/, abych zjistil zda se přísluší toto
vyjádření k ní. Odpověděl, že nikoli - bylo to nemístné.
Satanovo
náboženství je nazváno náboženstvím Baálovým. Jeho původ je v Babylóně,
kde byla uctívána královna nebes. Bůh to nenávidí! ! Viz 7 a 44
kapitolu u proroka Jeremiáše. Proto Ježíš nazval Marii - ženou.
A tentýž systém nyní zvaný římsko - katolický ji učinil královnou nebes!
James: Alberto, co je to "neposkvrněné početí?"
Alberto:
Římsko - katolík musí věřit, že Mariino mateřství bylo bez hříchu... a
proto se Marie narodila bez hříchu a to ji činí spolu rovnou Bohu Otci a
činí ji matkou Boha /Ježíše - syna/.
James: Člověče, toto žádný
skutečný křesťan nemůže přijmout. Katolíci nám totiž říkají, že jsou
znovuzrozeni a spaseni... mluví odlišně než-li my?
Alberto:
Samozřejmě... když katolík řekne, že když byl při křtu pokropen, věří,
že je znovuzrozen, i když byl při tom dítětem. Rimsko-katolík věří,
že je spasen pokud uctívá Marii a zůstává věrným tomuto systému. Jsou
učeni, že není spasení mimo katolickou církev. Když římsko - katolík
říká, že přijímá Ježíše za svého Pána a Spasitele, neříká však tím to
co tím míní... a není toho domnění, že zmrtvýchvstalý Kristus žije v
jeho srdci. Míní tím, že přijímá vždy, kdykoliv jí hostii /nebo chléb/,
když kněz vypovídá mši. On věří, že jí skutečné tělo a krev Ježíše!
James:
Co míní římsko - katolík, když říká, že činí pokání? Míní tím skutečně,
že prosí Boha za odpuštění a opravdu lituje a odvrací se od hříchu?
Alberto:
V žádném případě!... Římsko-katolík se musí Bohu pokáním vyplatit...
Kněz mu odpustí, když mu uloží úkon k pokání za jeho hříchy. To znamená,
že musí odříkat 50 zdrávas, nebo modlitbu Páně, nebo svítit svíčkou
svatým nebo Marii, nebo chodit kolem kostela po kolenou... nebo cokoliv
kněz nařídí.. Tak je to můj příteli, co římsko-katolická církev míní,
když říká, abys činil pokání.
James: Jestliže je katolík skutečně zachráněn, nemůže pravděpodobně pokračovat v tomto systému a jít tak dál. Správně?
Alberto:
Rozhodně! Musí zněj vyjít! Když poslouchá Pána Ježíše, Pán odstraní
tento systém z jeho srdce. Toto zřízení může dát jedině smrt a strach !
„A
netáhněte jha s nevěřícími. Nebo jaký je spolek spravedlnosti s
nepravostí? A jaké obcování světla s temnosti? Jaké srovnání Krista s
Baálem. Aneb jaký díl věrnému s nevěrným? A jaké spolčení chrámu Božího s
modlami? Nebo vy jste chrám Boha živého, jakž pověděl Bůh: Přebývati
budu v nich, a procházeti se, a budu jejich Bohem a oni budou mým lidem.
A protož vyjděte z prostředku jejich a oddělte se, praví Pán; a
nečistého se nedotýkejte, a já přijmu vás. A budu vám za Otce, a vy mi
budete za syny a dcery, praví Pán Všemohóuci. Taková tedy majíce
zaslíbeni, nejmilejší, očistujtež se od všeliké poskvrny těla i ducha,
konajíce posvěcení v bázni Boží.“ 2 Kor. 6,14-18; 7,1
Alberto:
Když jsem zruinoval teologický seminář a byl vzat zpět do Vatikánu, byl
jsem vysvěcen /ordinován/ ze jezuitského kněze. Ve špionáži jsem byl tak
obratný, že na mne vložili to největší jho a pověření. Zde je můj
průkaz a úřední pověření od arcidiecéze /mého nadřízeného/ k práci v
cizích zemích..
Když jsem opustil instituci, stal jsem se
biskupem ve starořímské katolické církvi držíc svou bullu mého vysvěcení
pod apoštolskou posloupností římských biskupů. Tato ID průkazka byla
vydána Španělskou vládou roku 1967 za vlády španělského
diktátora
Franka. Jeho tajná policie byla stejně tak přísná jako bylo gestapo v
Německu. K obdržení tohoto dokumentu musel Alberto předložit svůj rodný
list, identifikační doklad totožností a kladný posudek od jeho
arcidiecézi o kněžství. Několik bezpečnostních organizaci bylo
zaangažováno; podobných jak CIA neb FBI.
Kněz Alberto Rivera
musel být potvrzen, schválen, osvědčen všemi těmito organizacemi, aby
tento doklad mohl obdržel. Nebylo možně, aby byl falšován. Není pochyb,
že byl knězem. To co zde vidíte, je toho důkaz. Tento doklad byl
udělen vládou, která byla zavázána absolutnímu podřízeni se papeži,
konkordátem / smlouvou / podepsanou mezi Španělskem a Vatikánem.
Alberto:
Toto jsou dokumenty / kopie /, které jsem obdržel předtím, než-li jsem
opustil Španělsko roku 1967. / Španělsky, anglicky /. Když jsem se stal
knězem, věřil jsem, že naleznu pravdu a pokoj v mém srdci jak jsem
slíbil své matce. Místo toho jsem se stal ubožákem. Čím víc jsem
postupoval v jezuitském řádu, tým více zkaženosti jsem pozoroval v této
instituci.
Byl jsem pozván k účasti na černé mši podávanou nejvyššími jezuity v Monastery v severní části Španělska.
Když
jsem si poklekl k políbeni prstenu tohoto hodnostáře, spatřil jsem
symbol na tomto prstenu, jehož vlivem mi ztuhla krev. Byl to symbol
zednářů. Věc, kterou jsem nenáviděl a o níž mi bylo řečeno, abych proti
ní bojoval.
Vše se mi zřítilo!! Narazil jsem na černého papeže -
jezuitského generála, který hýbe Vatikánem v Římě. Působí v
zákulisí!!
On byl také zednářem a členem komunistické strany Španělska.
Zatočila se mi hlava, když jsem objevil jezuitského generála, majícího těsné spojení s Ilumináty v Londýně.
James: Bratře, to je ale tvrdý pokrm!
Alberto: Byl jsem několik týdnů nemocen. V zákulisí se pojilo vše proti čemu jsem byl určen, abych bojoval.
Ignác
Loyolský byl zakladatelem společnosti jezuitů a byl členem
„Alumbradost“. což znamená „Osvícený“, v angličtině „Ilumináti“.
Alberto:
Pro mé zkušenosti ve vyzvědačství jsem byl určen pro ekumenické síly
pod papežem Janem XXIII. Protestanté již dávno nebyli nazýváni heretiky,
nýbrž odloučeni bratři. Komunisté již nebyli našimi nepřáteli. Seznam
na levé tabuli ukazuje, jména věřících jednotlivých církvi. Jsou to:
Protestante všech denominací, orto-doxni všeho druhu, mohamedáni,
brahmíni, budhisti, mormoni, okolní církve, východní náboženství, T.M.,
svědkové Jehovovi, věda myšleni, judaisté atd.
Seznam v právo:
Nevěřící - celosvětová vláda. K nim patří: Komunisté, zednáři,
socialisté, atheisté, anarchisté, dělnické unie atd.
Kněz: Všechny tyto organizace jsme úspěšně infiltrovali.
Diky
maskovaným agentům jsme nepozorovaně pronikli do křesťanské televize a
vydavatelství a nakladatelství a přijali nás jako učitele, pastory,
evangelisty.
Propagovali jsme hlavně lásku, jednotu a spojení se všech vzájemně. To je naše oživení!!
Našim
mistrovským dílem je třetí mocnost a to je "Charismatické hnutí". To je
most do Říma!... Kterým nás protestante přijali s otevřenou náruči
Toto je publikováno v roku 1982 v publikaci zvaně: „ Vatikán, Moskva, Washington.“
Alberto:
První protestantské skupiny, které se přestěhovaly byly: Adventisté
sedmého dne, a plné evangelium obchodníků. Potom Baptisté,
Metodisté, Presbyteriáni, Luteráni, atd. Už byli všichni infiltrováni
včetně Mormonů a Svědků Jehovových. Pak následovaly všechny semináře,
university a koleje... do toho byla zatažena mládež přímou akcí jezuitů,
legie Marie a rytíři Kolumba.
Nyní už tyto společnosti o Římu
mlčí, neboť přiznávají, že římskokatolický systém je
křesťanskou církvi. Jsou to veskrz vítězové kompromisu!
Téměř
všichni protestantští pastoři se bojí mluvit proti Římu. Jestliže by
takto činili, ti, kteří jsou zakotveni v církvích, by je napadli.
Toto je to velké odpadnutí, ten veliký pád o němž mluví Bible před návratem Pána Ježíše. Zj. 18.1-5
Žádným
způsobem se nedejte od nikoho oklamat, protože nenastane, dokud nedojde
ke vzpouře proti Bohu a neobjeví se člověk nepravosti, Syn zatracení. 2
Tesalonickým 2:3
Tato velká smilnice ze Zjevem 17té kapitoly
je řimsko - katolický systém.... biblické proroctví staví její moc do
posledních události a ukazuje její konečný zánik.
Svůdnost této
smilnice je nechráněna... Vládci tohoto světa, kteří s ni páchali
nestoudnosti, obrátí se proti ní, aby vykonali Boži vůli./Zj. 14, 8-12;
18,2-8; Bible praví, že nakonec skonči v ohnivém jezeře. Zj. 20, 10.
„Potom
jsem slyšel veliký hlas velkého zástupu v nebi, řkoucího: Halelujah.
Spaseni a sláva a čest, i moc Pánu Bohu našemu. Neboť jsou praví a
spravedliví soudové jeho, kterýž odsoudil nevěstku tu velikou,, kteráž
byla porušila zemi smilstvím svým, a pomstil krve, služebníků svých z
ruky její. I řekl podruhé: Halelujah. A dým její vystupoval na věky
věků. I padlo těch dvacet čtyři starců a čtvero bytostí a klaněli se
Bohu sedícímu na trůnu, řkouce: Amen, Halelujah. I vyšel z trůnu hlas
řkoucí: Chvalte Boha našeho všichni služebníci jeho, a kteříž se bojíte
jeho, i malí i velcí. Zj. 19,1 -6
„I slyšel jsem hlas jako
zástupu velikého, a jako hlas vod mnohých, a jako zvuk hromů silných,
řkoucích: Halelujah. Kralovať Pán Bůh náš všemohoucí.“ Zj. 14,2
Alberto:
Toho času jsem byl zničen. Moje naděje byla ta tam. Měl jsem mluvit
před ekumenickým shromážděním na mítingu latinsko-protestantských
vedoucích i římsko-katolíků v Quatemale.
Na stadionu bylo kolem 50ti tisíc lidí. Tam jsem se dopustil neodpustitelného hříchu.
Vyjevil jsem před tým shromážděním, čím je Řím ve skutečnosti. To už nešlo prominout ani odpustit.
Quatemela rok 1965.
„Jak
mohu mluvit před vámi o životě, když jsem mrtvý. Systém jemuž já
sloužím zapáchá smrtí od zpovědnice po Marii. Od očistce po mši a po
kněžstvo, kteřížto zapírají Kristovo vzkříšeni. “
„Jak mohu
mluvit o životě, když jsem vám lhal, infiltroval jsem a ničil vaše
církve!? Domníváte se, že ekumenické hnuti znamená lásku a jednotu. Ve
skutečnosti vám přinese smrt. Protože vašim bratrem nejsem.“
1.mluvčí: Jak ho zatkneme?
2.mluvčí: Rivera musí být zastaven!
Alberto: Po tomto shromážděni mne odvezli zpět do Panamy a odtud jsem byl dopraven do Španělska.
2.mluvčí: Rivera usnul, to čeho se dopustil, to zaplatil.
Alberto: Toto byl nejtemnější úsek mého života. Přísným nakládáním pokoušeli se změnit mé smýšlení..
Barcenola - Španielsko
Alberto: Po měsících dlouhého neúspěchu se toto místo stalo jejich posledním východiskem. Co to je za místo?
Strážný: Toto místo je pro kněze, kteří se zbláznili...
Alberto: Ó, můj Bože!!
Ten svatý úřad mne odsoudil jako trestuhodného za herezi do blázince.
Ošetřovatel: Odvolej Rivero a učiň veřejné vyznání. Je jen jedna církev svatá matka římsko - katolická.
Alberto: Nenávidím je! Nenávidím všechny !
Alberto:
Byl jsem mezi vypolstrovanými stěnami po celé dny bez vody a jídla, měl
jsem podepisovat stovky dokumentů a zodpovídat psychologické otázky... V
noci jsem nemohl spát pod vlivem drog. Byl jsem nemocen a totálně
vyčerpán.
Po dvou týdnech brutálního vyšetřováni jsem ztratil naději a proto jsem svým mučitelúm řekl:
„Když
všichni katolíci zemřou jímž jste lhali, a oni půjdou do pekla,
co jim řeknete? Vždyť tento kamenný sloup - socha Marie - je nemůže
spasit. Sama Marie řekla: „Co vám řekne, to čiňte!“ To co
jsme jim my o ní řekli, to je lež. Bible to dokazuje.
1.mučitel: Přestaň Rivero mluvit, mluvíš jak protestant!
2.mučitel: Jsi zde jediným ďáblem, pokoušíš se zničit naší víru v naši blahoslavenou pannu Marii. Podřízneme ti krk Rivero!
Rivera: Myslíš, že zabíjíš pro Boha. Činíš to však pro ďábla, protože jste dítkami satana.
Alberto: Dostával jsem elektrické šoky a silné drogy. Po dvou měsících byl můj močový měchýř neschopný, ztrácel jsem smysly.
Po
třetím měsíci se zastavovalo dýchání. Umístili mne do železných plic.
Neustále jsem si připomínal hroznou smrt mé matky. Věděl jsem, že jsem v
tomtéž postavení. Byl jsem zmaten hrůzou. Věděl jsem, že jdu do pekla.
V nejtemnější hodině přišel ke mně Pán Ježíš a slovem písma mi daroval život. „... jestliže vy zůstanete v řeči mé, právě učedníci moji budete. A poznáte pravdu a pravda vás vysvobodí.“Jan 8,31.32
Poprosil
jsem Ježíše, aby mi odpustil a ihned nato mým tělem pronikl život. On
mne zachránil a uzdravil a z této události jsem byl nakonec
uvolněn.
„Na světě byl, a svět skrze něho učiněn jest a svět ho nepoznal.“ Jan 1,10
„Častokrát
a rozličnými způsoby mluvíval někdy Bůh k otcům skrze proroky, v těchto
pak posledních dnech mluvil k nám skrze Syna svého.“ Žid.1,1.2
Alberto:
Boží láska mne zasáhla, když jsem si uvědomil, že Ježíš je Jehova, že
je Stvořitel vesmíru, že je všemohoucím Bohem a Mesiášem Izraele.
Pro
svou poslušnost vůči svému nebeskému Otci šel na křiž, aby prolil svou
drahou krev k obmytí našich hříchů... zaplatil strašnou cenu.
„Nebo
tak Bůh miloval svět, že Syna svého, toho jednorozeného dal, aby každý
kdo v Něho věří nezahynul, ale měl život věčný.“ Jan 3,16
Alberto:
Žádný katolický kněz nemůže stáhnout Ježíše z nebe, aby opakoval toto
hrozné Ježíšovo utrpení, jak to prohlašují u mše. Bible naprosto jasně
hovoří v epištole židom: „Ale tento jednu oběť obětoval za hříchy,
vždycky sedí na pravici Boží.“Židům 10,12
Třetí den po svém ukřižování vstal Ježíš z mrtvých a nyní sedí po pravici svého Otce v nebi.
Nepotřebujeme již kněze, ani „ZPOVĚDNICE“ protože Bible říká:
„Máme
tedy vynikajícího Velekněze, který prošel až do nejvyššího nebe: je to
Boží Syn Ježíš. Proto se pevně držme svého vyznání. Náš Velekněz není
takový, který by nebyl schopen míti soucit s námi slabými. Naopak! On
totiž sám byl vyzkoušen ve všem možném jako my, kromě hříchu.
Přistupme?, tedy s důvěrou k trůnu milosti, abychom dosáhli
milosrdenství a nalezli milost, kdykoliv potřebujeme pomoci.“ Žid.
4,14-16
Bible říká: „Když však uznáme, že se dopouštíme hříchů,
On nám hříchy odpustí a očistí nás od všeho špatného, protože věrně
plní, co slíbil a že je spravedlivý.“
„Synáčkové mojí, toto vám
píši, abyste nehřešili. Pak-liť by kdo zhřešil přímluvce máme u Otce,
Ježíše Krista spravedlivého.“ 1 Jan, 2,1
Alberto: Takto tedy
můžeme přijít přímo k Ježíši. Díky Bohu! Vyprostil jsem se z těch
železných plic a odstranil hadice z mého těla.
Strážný: Kdo tě vytáhl z těch železných plic?
Alberto: Ježíš mi dal život!
2 strážný: Dám ti svěrací kazajku!
Alberto: Týden později jsem byl propuštěn. Nemohl jsem tomu uvěřit! Poslali mne do Madridu.
Kněz: Otec Rivera?
Alberto:
Ano! Na letišti mne čekal jezuitský kněz, který hrál roli velkého
hlídacího psa. Byl to jejich nejdůvěrnější člověk. Nerad chodil, proto
jsem šel k němu sám.
Pracoval na mně celé dny využívajíc všechny jezuitské prostředky, aby mne získal zpět do služeb papeže.
Vyprávěl jsem mu jak jsem sestál spaseným a tuto pravdu jsem mu ukázal v Bibli. A Boží slovo se dotklo jeho srdce.
Kněz:
Opusť toto území a nevracej se více zpět. Uvěřil jsem, že Kristus
osvítil tvou cestu, následuj jej Alberto, modli se za mne, ale nepiš mi,
jen se za mně modli.
Alberto: Té noci jsem odletěl ze Španělska s pouhými 40 pesety v kapse.
Vyrazil
jsem z tohoto systému. Vatikán zůstal omráčen, nemohl uvěřit tomu, že
jsem jim unikl. A nyní svůj život zasvětím službě Pánu.
James: Alberto! Co musí pastor učinit, aby se zbavil infiltrátorů ze své církve a získal římsko-katolíky pro Krista?
Alberto: Pastor musí mít odvahu říci z kazatelny to co stojí v Blbli!
Řimsko-katolíci nejsou křesťané, protože římsko-katolická instituce není křesťanskou církvi.
Avšak
nejtěžší ze všech věcí je říci, že katolíci, kteří zemrou v této víře,
nejdou do očistce, nýbrž do pekla. Protože jejich víra je v jejich
vlastním systému, nikoli v Kristu a v Jeho prolité krvi k obmyti
jejich hříchů.
James: Kdo bude mít takovou odvahu to kázat?
Alberto: Já tak činím, protože je miluji, a proto že Bůh praví:
„I
slyšel jsem jiný hlas z nebe řkoucí: Vyjděte z něho lide můj, abyste
nebrali účast na hříších jeho a abyste nepřijali z jeho ran!“ Zj. 18,4
Toto
poselství života musím nést 800 milionům katolíků, kteří byli podvodem
vtaženi do Baálovy služby touto institucí. Mé srdce jde za nimi.
James: Jak jim to můžeš říci Alberto?
Alberto: Jamesi, to já nevím. Jen Bůh ví jak se to stane !
Prostuduj: Zjev. 18, celou kapitolu. Zj. 19,20. Zj. 14,6-12; Zj. 22,12-14.
Jistě přijdu brzo. Amen.
Přijd tedy Pane Ježíši.
Robert V. Julien
Bývalý
Marianský misionář vydává toto svědectví: "Jako bývalý kněz považuji
Dr. Riveru za vzácného bratra v Kristu. Jeho svědectví je pravdivé,
upřímně miluje katolický lid. Říká mu pravdu riskujíc hněv i svůj život,
aby mohl poznat záchranu ve spasení.
Donna Eubanks
Bývalá
vrchní sestra řádu sv. Josefa říká následující: "Nyní po 23 letech v
nichž jsem působila jako jeptiška v řádu sv. Josefa, jsem se z Boží
milosti stala skutečnou křesťankou. Z mého osobního poznání mohu říci,
že Dr. Rivera má o katolickém systému pravdu.
Clark Butterfield
Bývalý
římskokatolický kněz uvádí: "Po přečtení publikací Dr. Alberta Rivery
jsem si uvědomil, že jsem nebyl samotný ve své touze jako dřívější kněz
přinést spásu milionům zajatců římskokatolického systému. Mám tu čest
přidružit se k službě Dr. Rivery.
|
Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Pondělí, 18. březen 2013 @ 08:40:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nyní bude některý katolický aktivista povinen dát pod tento významný článek odkaz na významnou Wikipedii, vycházející z významného časopisu Corenstone :-) |
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pondělí, 18. březen 2013 @ 11:10:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | naši římští přátelé již před časem se zde na GS prgnantně vyjádřili ke článkům a vypustli svou "kouřovou clonu" na dílo Dr Alberta Rivery bývalého Jezuity a proti- katolického aktivisty! |
]
|
|
Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Pondělí, 18. březen 2013 @ 18:27:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Prorocvo o čiernom papežovi asi neklame.Všetci si mysleli,že to bude černoch. Ale čiernym papežom bol myslený jezitský generál,ktorý ma aj prezývku čierny papež.
Výňatok z knihy:Alberto:
Tim: Dobře Alberto. Kolik je jezuitů?
Alberto: Kolem 102.000 - to zahrnuje jezuity i mimo kněžství.
Tim: Hmmm… A oni jsou kompletně odevzdání papeži?
Alberto: Ne.
James: Cože? Copak neutekl papež do Vatikánů? To je neuvěřitelné, kdo vlastně je?
Alberto:
Ne, moji přátelé... tam je ještě jiný muž, o kterého jde. A
Vatikán jej zná. Je to jezuitský generál. Je známý jako černý papež.
James: Myslíte, že to je černoch?
Alberto: Ne, Jamesi. On je bílý, ale obléká se černě. Je skutečnou mocí ve Vatikáne. O tom se můžete přesvědčit v knize: „Okultní teokracie, dáma královské město,“ str. 311. Published by Emisaiy Publications, P.O.Box 642, S. Pasadena CA. 91030.
Vzezření
má jako gentleman (džentlmen). Římsko - katolická instituce je plná
překvapeni. Čím výše jsem postupoval, tím více jsem byl znepokojován.
Domnívám se, že právě z tohoto důvodu 86 % kněžstva - včetně jezuitů -
propadají psychologickému a psychyatrickému léčení.
James: Alberto, mohl byste s tím vyprávěním začít od počátku? |
|
|
Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Pondělí, 18. březen 2013 @ 20:10:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Milý Rudinče, nedaly by se někde spisy pana Rivery sehnat v originále? Já tedy nevím, jak psal, jestli anglicky nebo španělsky. |
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Úterý, 19. březen 2013 @ 08:25:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Na GS o Riverovi najviac napísal: gojim
V jeho článkoch na GS určite najdeš adresu.
|
]
Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Úterý, 19. březen 2013 @ 16:41:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já bych se vsadil, že nenajdu. Tušíš, proč? |
]
Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Úterý, 19. březen 2013 @ 19:46:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Á tak se omlouvám. Já jsem cosi našel. Já slyšel, že celý Rivera je fikce ze Slezska. Tak ona je to fikce odjinud a v angličtině opravdu existuje. Mea culpa. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 20. březen 2013 @ 10:18:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ingmare, smím se zeptat: Jak jsi došel přesvědčení, že je to fikce? A proč tu fikci někteří považují za skutečnost?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Středa, 20. březen 2013 @ 20:00:04 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jak jsi došel Ty k tomu, že je fikcí třeba pohádka o perníkové chaloupce? Nebo se ze strachu z ježibaby bojíš chodit do lesa?Ale vážně: Setkal jsem se v životě s tolika vzájemně si odporujícími spikleneckými teoriemi, že jsem získal přesvědčení, že nejpravděpodobněji vypovídají spíš o svém autorovi a těch, kteří jim věří než o tom, o čem skutečně pojednávají. Pohybuju se v katolických i protestantských kruzích a řekl bych, že spíš, než by se katolíci snažili nějak pohltit protestanty, protestanté, tedy v jejich fundamentalističtějším podání, by si spíš přáli, aby to tak bylo, aby měli nějakého společného nepřítele, který by jim dodal pocitu významnosti, nebo možná, aby měli využití pro svůj doslovný výklad některých pasáží Bible.Abych dodal něco pozitivního, sám za sebe se domnívám, že náš boj je o něčem jiném a frontová linie nevede mezi katolíky a protestanty, ale mezi lidmi, kteří skutečně hledají Boha, a lidmi, kteří jsou mu uzavřeni a třeba si ho nahrazují falešnými jistotami ať už světskými, nebo pseudoduchovními v podobě nějaké doktríny nebo organizace. A to se znaménkem kladným (jejím nekritickým prosazováním a považováním za jedinou a celou pravdu), nebo záporným (démonizováním těch, kteří vidí věci jinak nebo patří jinam).No nic, možná jsem jezuitský agent. Nebo zednářský, nebo ještě lépe židozednářský. Vyber si. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 20:02:27 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkují došel jsem k stejném poznatku, že skutečnost kolem Alberta Rivery je velká konspirační teorie. Heleně to asi vadí, že se ozvál Kjubik, který to nepovažuje za pravdu.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Ingmar v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 20:15:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ono k tomu snad ani netřeba dlouze docházet, ne?A nejen kolem Rivery. Já si pořád říkám, pokud si představíme duchovní život člověka jako rostlinu, proč si tady pořád navzájem lidé ukazují, zkoumají a vychvalují vlastní nebo odsuzují cizí kořeny, a místo toho se raději nedělí o to její ovoce? Tenhle portál by potenciálně mohl být velice užitečnou věcí. Žel potenciálně a mohl. |
]
|
|
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Bylina v Úterý, 19. březen 2013 @ 14:25:47 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zrovna dneska jsem si říkal co s ním je. Jestli ho nepřeložili na nějakou snadnější práci. Třeba ořezávat tužky na arcibiskupství. |
]
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Úterý, 19. březen 2013 @ 16:52:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Možná,že ho povýšili a bude nosiť novému papežovi zlaté kreslo pri jeho návštevach po svete.
|
]
Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: svata_tradicia (svatatradicia@jesuits.tv) v Úterý, 26. březen 2013 @ 18:57:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.jezuiti.sk/ | My, katolíci, nepřijímáme Bibli za jediné pravidlo víry. Vedle Bible máme živou církev, církevní autoritu jako směrnici, která nás vede. My tvrdíme, že tato církev ustanovená Kristem, aby lidi poučovala a vedla životem, má právo měnit obřady Starého Zákona., a pro tento důvod my uznáváme její přeložení sabatu na neděli. My otevřeně přiznáváme: "Ano, církev tuto změnu udělala, tento zákon zavedla, tak jako mnoho jiných zákonů, např. půst v pátek, celibát kněží, zákony o smíšených manželstvích, zákony o zákony o katolických manželstvích a tisíce jiných zákonů." |
]
|
|
Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: poutnick v Středa, 20. březen 2013 @ 10:12:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Odpočinutí věčné dej mu ó Pane a světlo věčné ať mu svítí. A´t odpočívá ve svatém pokoji, amen. I když k tovarašstvu Ježíšovu nikdy nepatřil. Jeden kněz odsloužil mši na jeho hrobě, aby mu byl Bůh milosrdný. |
]
Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: svata_tradicia (svatatradicia@jesuits.tv) v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 10:23:15 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.jezuiti.sk/ | doutníku, ty se opět nedržíš nařízení z arcibiskuství? Rivera neexistoval. A když existoval, nebyl to kněz. A když byl kněz, nebyl to jezuita. A když byl i jezuita, vše si vymyslel. A když měl pravdu, neměl by si ho naslouchat, neboť tím pádem nemáš lásku a jednotu. Já nevím, takhle nás to učili, ne? Tak co to tady zase rikas za bláboly? ty jsi se po té dovolené úplně pokazil, já navrhnu v Praze at ti ať ti sahnou na odměny ... vždyť ty reprezentuješ Matku Boží a Jedinou Prvou Církev, človeče ... |
]
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Čtvrtek, 28. březen 2013 @ 15:26:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jeden kněz odsloužil mši na jeho hrobě, aby mu byl Bůh milosrdný.
Tím už mu nemůže nijak ublížit :-) |
]
|
|
Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 20. březen 2013 @ 10:16:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Ty jo Riviera, jak mi chyběl a ty jeho nesmysly, už dlouho tady nebyly. Tolikrát se již ukázalo, že jsou to bláboly a všelijaké konspirace, výmysly a přece se najde někdo, kdo tomu věří. Ať vám věřícím v tyto nesmysly dá Pán prohlédnout a ať vám pomůže se z toho svinstva dostat. Amen
PS. S největší pravděpodobnosti opět tradice nepíše nějaké další pitomosti, jak je u ní zvykem :). Tradice ať ti Pán dá také prohlédnout a poznat jaké odpornosti děláš.
|
Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Středa, 20. březen 2013 @ 12:38:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tradícia dělá co může a umí, a není tu NUDA; ale jak K., říká bez důkazů NESMYSL to je hodně CHABÝ argument... možná neexitují Jezuité, neexistoval Ignác z Loyoly, Dr A. Rivera a všechno je jinak, ale jak tedy milý K.,? prokaž nám své vědomosti |
]
Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 20. březen 2013 @ 15:31:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Důkazy zde již byl taky zde uvedeny, a je to zbytečné nošení dříví do lesa. Nemám zájem tě přesvědčit svými či jinými argumenty. Svůj čas, co jsem dostál od Boha rád využijí užitečněji, tak až ty hřivny co mi dál abych mohl rozšířit a ne zahodit řečmi, které určitě sestra Helena nechce ani číst. Bylo by to zbytečné plýtvání časem.
Můžeš podat nějaký nekonspirační článek na podporu, že doktor Alberto Rivera byl skutečně katolickým knězem?
|
]
Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 10:43:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | milý Kjubiku, pro Tebe a ty Tvé je konspirace spiknutí vše, co se neshoduje s vaší náboženskou tradicí, církevním magisteriem a jinými takovými; zajímavá je však vzácná shoda, v odporu proti biblickým věcem /zde diskutovaných/ všech vás římských a tady není možné se nějak "sjednotit"!
Ekumena, prý již nechce přímé zařazení, do Říma, že můžeme zůstat tam kde jsme, bude prý stačit vyznání a mešní stůl, ale prioritou je hlavní téma a to je ekumenické evangelium lásky! Nemáš dojem, že pod tu vaší požadovanou lásku se vejde všechno, co Bible zakazuje? Nevím jak bude v detailech náboženský svět vypadat, ale zatím, dle ukazatelů na mě jdou mdloby... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 19:05:18 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | pro Tebe a ty Tvé je konspirace spiknutí vše, co
se neshoduje s vaší náboženskou tradicí, církevním magisteriem a jinými
takovými; Určítě budeš schopna toto své tvrzení dokázat.
Nevím jak bude v detailech náboženský svět vypadat, ale zatím, dle ukazatelů na mě jdou mdloby... Na mně ne, protože vím, že Pán Ježíš stojí nad tím a je mu dána veškerá moc na nebi a na zemi.
Pokud chceš si věřit těm nesmyslům co napsal Jack Chick či údajný jezuita Rivera klidně si věř. Já to berou jako odmítnutí daru od Boha , zdravý selský rozum.
|
]
Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 22:01:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Kjubiku, řeknu to nevychovaně, pán zvaný Rivera byl s pravděpodobně člověk s poruchou osobnosti a našel jsi v tomto směru nejen tady další nástupce. Zatím se podle z toho co z nich vychází zdá, že v jejich srdcích, přes všechna slova o Kristu, zloba vítězí. Taková malá schizofrenie, Jejich nadějí je, že Ten který jim opravdu může pomoci je jim nablízku a často se jej berou do úst. Máš pravdu proti zlobě v srdci se dá těžko něco dělat a je to v podstatě plýtvání časem, avšak jen Bůh může změnit lidské srdce, modleme se za ně i za sebe a svěřme své mu své starosti. Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pátek, 22. březen 2013 @ 06:42:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | no vidíš Kjubiku, nemuseli jsme čekat dlouho, to co Ti napsal noname, to je to vaše evangelium lásky, jak příznačné... když nevíme kudy kam, svedeme to na LÁSKU, nelásku v srdci /zloba/ ach ta eku, ta to umí... |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Pátek, 22. březen 2013 @ 09:59:45 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Heleno, i člověk s poruchou osobností - jak jsem jej nazval - je můj bratr v Kristu i když s ním v mnohém nesouhlasím. To, že ti takový přístup vadí nebo jej nechápeš, je tvůj problém i ukázkou tvé křesťanské vyspělosti. Zloba v srdci - ty o moc nepřemýšlíš o těchto věcech, že ? Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pátek, 22. březen 2013 @ 12:15:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj NONAME, proč má A.R. poruchu osobnosti,protože odmítl zůstat Jezuitským tovaryšem? nebo Ty jsi snad, psychiatr a děláš dg nadálku i mrtvým... a my ostatní jsme nepřemýšlivý bulíčci a to proto snad máme zlobu v srdcích, nebo vlastně, že jsme přiznali, že nesouhlasíme s římskou teologií...obojí zdá se vyjde nastejno! KDYŽ NESOUHLASÍŠ NEMILUJEŠ a NENÁVIDÍŠ A MÁŠ ZLOBU A HOTOVO; dokonce jsem měla tu čest od "věřících" slyšet "ty musíš milovat a nekritisovat, jinak"... a všechno to, nám eku kazatelé káží, jak nastala doba zbratření lidstva! Církve se spojují pod vlivem Božího Ducha...Katolíci, Židé i protestanté, všichni jsou od teď, členové Boží rodiny, a je to veliké oživení, které se šíří od kazatelny k oltáři... to je eku evangelium lásky...všichni se plácají po zádech a chodí na vzájemné pobožnosti!
To není pravé evangelium to není Boží LÁSKA! co špagety prostírané na kurzech Alfa bez pokání, proti opuštění bezbožného světa v novém narození z Ducha Svatého!, ani to není přijímání proměněného chleba při mši, místo večeře na památku "kanibalismus"! a etc etc; Taková láska je pokrytectví a faleš, protože popírá PRAVDU z kříže celou! a my se máme od takových oddělit a netáhnout s nimi jejich jho, to praví Písmo Sv! Takže taková láska, kterou propagujete a nevarujete lid před věčným soudem a zatracením, né když nevstoupí členstvím do vaší organisace, ale když se nebudou řídit pouze SLOVEM, tak taková láska znamená věčnou ZKÁZU! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Pátek, 22. březen 2013 @ 15:26:07 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Heleno, zdá se že v tom máš jasno - tak si to užívej :-) Nebudu tvé výroky, komentovat, nestojí to zato. U toho pána si stačí přečíst některé jeho knížky a nebo to, co o něm zde vypovídají jeho přívrženci a obrázek si uděláš - jako by jsi zrovna Ty, tohle neznala :-)) Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Jan21 v Pátek, 22. březen 2013 @ 12:22:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No holt, už je to tak, že ten, kdo tady a vůbec podle katolíků říká pravdu o KC, trpí prý poruchou osobnosti a měl by se dát léčit. Existují videa, na kterých mluví samotný Rivera a nevypadá to, že by byl nějaký schizofrenik a trpěl poruchou osobnosti. A v tom, že se relativně mladý a zdravý člověk vytratí jako pára nad hrncem, má nepochybně prsty všudypřítomná stotisícová jezuitská organizace, které jsou všechny prostředky, včetně vražd posvěceny na to, aby se pravda ututlala a nedostala do širšího povědomí. Ale bude jí to v konečném účtování před Spravedlivým Soudcem k něčemu platné? Tam nic naštěstí ututlat nemůže. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pátek, 22. březen 2013 @ 13:37:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Běda těm, kteří říkají zlému dobré, a dobrému zlé, kladouce tmu za světlo, a světlo za tmu, pokládajíce hořké za sladké, a sladké za hořké" Izaiáš 5,20 |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Sobota, 23. březen 2013 @ 20:31:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | "Běda těm, kteří říkají zlému dobré, a dobrému zlé, kladouce tmu za světlo, a světlo za tmu, pokládajíce hořké za sladké, a sladké za hořké" Izaiáš 5,20"
A pro Tebe tato slova Heleno osobně znamená co ? domníváš se, že se tě tato slova už netýkají? Jak je chápeš, pokud je uvádíš v těchto souvislostech? Děkuji za ( vlídnou ) odpověď. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Neděle, 24. březen 2013 @ 08:51:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj NONAME, ta slova z Izaiáše se obecně týkají všech, tedy i mě; v souvislosti s tímto článkem je dobré pravdivě zvážit třeba ty Tvoje "NESMYSLY"! jinak běda je velké slovo ze SLOVA, jasné?! ps vlídné, to je pokus o nějaké "zmírnění" snad pro určitou vybranou skupinu, když se jedná o PRAVDY EVANGELIA SPÁSY? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Neděle, 24. březen 2013 @ 10:08:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Gratuluji Heleno, konečně jsi poznala, že Písmo se týká především tebe. "ta slova z Izaiáše se obecně týkají všech, tedy i mě" A tak to má být, Písmo tak jak jej čteme, je určeno především pro každého z nás, pak teprve tím můžeme měřit druhého. a tak ti přeji radost s poznávání Jeho slova a následně i sebe. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pondělí, 25. březen 2013 @ 07:42:34 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj NONAME, snad si myslíš, žes udělal objev století, ale když někdo káže KRISTA, tak ví, že nesmí říct NIC a odsouhlasit NIC, vzít si NIC, žádné credo, co není tím jedním DUCHEM KRISTOVÝM! to jediné co má říci všem, je PRAVÉ BIBLICKÉ EVANGELIUM! tedy žádná tradice, žádné lidské magisterium, žádné eku lásky evangelium; v případě, že duch Říma proradné lidské lásky se všemi, obsadil Tvé srdce, a Ty ho kážeš a k němu se hlásíš, tak běda platí 100%! doufám, že tedy víš, že každý halíř, který jsi z Říma pobral, má tu daň BĚDY a že ta je vyšší, než akuálně na Kypru JE JISTÉ! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Pondělí, 25. březen 2013 @ 09:26:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Heleno Je moc hezké, že máš starost o své bližní a o jejich směřování ke Kristu, jistě ti to jednou bude přičteno k dobru, zejména pokud jsi tě k tomu vede láska ke Kristu a upřímná snaha jim pomoci. Věř, že i oni tobě přejí aby jsi šla dobrou cestou na jejímž konci se všichni setkáme. Tou cestou je Písmo svaté - bez jakéhokoliv přívlastku. Pokud se za sebe vzájemně dokážeme modlit, jeden druhého svěřovat do Boží péče a chválit Boha - není to s námi tak špatné. H.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pondělí, 25. březen 2013 @ 10:40:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | milý NONAME, až mě dojímá... ale na mě mého a hlavně z mého NESMÍ být opět NIC! cca 50 let mě nutili spravedlnost sdílenou a já nevěděla, co vím dnes, že jí mám jen připočtenou a hlavně darovanou; tedy opět já NIC nemohu přidat, jak vy římští to máte v programu svých skutků; to co jde skrze mě je JEHO moc, JEHO dary a JEHO LÁSKA; chlubím se, že ON a v tom je JISTOTA a ta vesmírná RADOST přítomnosti a budoucnosti; určitě máš místo v mých modlitbách, abys mohl vyznat svojí příslušnost v BOHU teď, a né až jednou, to bude pozdě, podmínky přijetí jsou jasné, vědět teď! prosíme pokorně, protože nám všem se připozdívá, a toho Izaiáše již znáš, PÁN s TEBOU! |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Úterý, 26. březen 2013 @ 12:01:21 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Heleno, Srdečné díky za tvé modlitby, které mi věnuješ a myslím si, že svou příslušnost Bohu nejen tady vyznávám - nebo to snad není vidět (nevidíš)? A věř, že před Pánem nebude tak důležité, zda kdo byl v životě katolík, evangelík, kalvinista a tak dále jak se tu kdo má potřebu nazývat... ale náš osobní život, jak jsme naložili s dary, které jsi dostali, jak jsme dokázali uvést do života třeba jediný verš Písma, který nás oslovil, kolik lidí jsme svou vlídností potěšili, udělali radost a tak dále ale zrovna tak kolika lidem jsme třeba ublížili . . . jistě si doplníš další. Tohle všechno bude jednou ležet na vahách Jeho spravedlnosti. Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 25. březen 2013 @ 21:40:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ano heleno, to je naše evangelium lásky: i člověk s poruchou osobností - jak jsem jej nazval - je můj bratr v Kristu i když s ním v mnohém nesouhlasím. Není to z důvodu, že bychom to dokázali vlastními silami, či nás ten druhý tak nabudil. To Kristus nám dává silu milovat toho druhého i přes to, že je nemocen psychický, fyzický či duchovně.
Ano to je způsob převedeme to na Lásku, co by byl svět kdyby nebylo Boha. Nebyl by ničím.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Úterý, 26. březen 2013 @ 09:37:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj KJUBIKU, opět nedáváš pozor, protože ta vaše láska eku, není ta BOŽÍ je to váš PASKVIL! a RIVEROVI, TY, augerechnet nemusíš vůbec NIC odpouštět a falešně ho milovat, sám sebou vymyšlené choroby, inu samozvaný psychouš, jestli tací jako Ty, léčit teď budou v blázincích... jdi s takovou láskou "kšípku", díky za přečtení
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 29. březen 2013 @ 13:51:10 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Neboj se Heleno pozor dávat umím. :). Boží láska rozhodně není falešná, nemám potřebu někoho falešně milovat. Pokud to budeš dál šířit, že mám tak o mně šíříš nepravdu.
Inu možná psychický nemocný člověk jsem, rozhodně vím jak psychická nemoc ovlivňuje život člověka. Mám jednoho kamaráda a jsem za něho Bohu vděčný i přesto, že je psychický nemocný. Nevidím důvod, proč ho nemít rád.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Sobota, 30. březen 2013 @ 12:45:43 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, je to tento kamarád. :) Poslední dobou (tak dva, tři roky) zapomíná se léčit a proto na netu publikuje často polopravdy až lži. Občas píše i různé fantasmagorie. Doporučují tradice mu domluvit až se lečí, jinak vždy bude jen trubkou. :)
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pondělí, 01. duben 2013 @ 00:21:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tradice opět si vysadila Abilify? Vypadá to, že jo. Pokud bys to brala, tak jak ti pán doktor přikázal, tak by šlo za zvážení se podívat na Halíka. Ale jelikož odmítáš léčbu, nestojí mi to za to riziko co můžeš vyvést. Leč se a pak se dál můžeme bavit.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Úterý, 02. duben 2013 @ 08:48:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj Kjubiku, nerozumíš, protože zde jde o něco jiného! v psychiatrii je nyní nový doporučovaný trend, že lékaři psychiatři, budou mít přednost a zaručené úspěchy léčby pacientů v případě, oni samy byli psychiatricky léčeni! a to je jak vidíš rozdíl, od toho, že bych já kohokoli kvalifikovala jako nemocného! a pokud jde o lásku eku a lásku BOŽÍ, tak je to opravdu, každá z jiného, a srovnání nelze uplatnit!
dám příklad budeš milovat sexuálně ženu doporučeně a chvályhodně, ale kázání evangelia to není, jen uspokojení Tvých tělesných potřeb...možná; Koloss 2,23; zrovna, tak mi tu mnozí tvrdí jak milují, ale o spáse z Gologoty nevědí NIC, a co více slyšet nechtějí! a to je ono a velký problém; a vůbec bez daru lásky a poslání s nebe, máš žel prázdnou kapsu pravého milování proč? protože nejhorší a nepřevrácenější je lidské srdce |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Středa, 03. duben 2013 @ 14:42:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Heleno stále nechápu, proč ty musíš být ta co posuzuje kdo čemu rozumí či nerozumí? Kdo ti dál právo, říkat místo mně/ či komukoliv jinému čemu rozumím a čemu nerozumím aniž bys mně znala. Mne nezajímání, nějaké trendy v psychiatrii.
Vždy když píšu komentář tak můžu si přečíst, mimo jiné toto: Tato služba vyplývá z práva na svobodné vyjádření vlastního názoru daného Listinou základních lidských práv a svobod. V té Listině se mimo jiné píše: Svoboda myšlení, svědomí a náboženského vyznání je zaručena. Každý má
právo změnit své náboženství nebo víru anebo být bez náboženského
vyznání.
Mám toto právo nebo nemám? Dle tvých příspěvku nemám, protože sestra Helena si na mně pěkně počíhá a vytapetuje mi jak falešně milují aniž by mně osobně znala. :)
O spáse z Golgoty vím to co mi bylo zjeveno a v co jsem uvěřil. Vím také, že kdyby nebyla ve mně láska Ježíše Krista, lidskou silou a jen lidskou láskou bych nedokázal některé lidi mít rád. Byl bych donucen spáchat sebevraždu. Bůh Ježíš Kristus mi k tomu silu dál a pomohl v té těžké chvíli přežít, když ti milovaná osoba (v mém případě babička) dost psychický ničí.
dám příklad budeš milovat sexuálně ženu doporučeně
a chvályhodně, ale kázání evangelia to není, jen uspokojení Tvých
tělesných potřeb...možná; Doufám, že to nemyslíš 100% važně. Pokud ano, měl jsem za to, že bereš Písmo važně a tam je jasno napsáno: Ploďte se a množte se. Máš pravdu není to kázání evangelia, ale nesouhlasím že je to jen uspokojování lidských tělesných potřeb. To by zajisté nebylo doporučené a už vůbec chvályhodné. Ponížit "obraz Boha" na předmět na uspokojování tělesných potřeb. Fuj!
Lidské srdce je prázdné a jen Bůh ho dokáže naplnit. Díky Bohu za to, že to dělá. Ze statického kamene se stane živé a dynamické maso.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Pátek, 05. duben 2013 @ 12:50:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj Kjubiku, v tom pádě se ptám, kdo Tobě dal právo dg TRADÍCII? jsi snad ošetřující lékař, který nedrží povinné tajemství?, tak jinak zřejmě si nevidíš do úst...
pokud jde o tělesné pořeby, tak BIBLE mluví jednoznačně a to co jsem uvedla byl jen pouhý příklad, určitě tam patří LEPŠÍ, abys neměl příležitost dělat hluchého! protože ekumenická láska je paskvil lásky pravé a o tom je tu řeč |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Pátek, 05. duben 2013 @ 21:26:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Víš Heleno chtěl jsem Tradici pomoct, až se lečí. Myslím, že na to aby člověk chtěl aby druhý byl zdravý nepotřebuje byt lékař, ale asi potřebuje jinak bych opět na byl přichycen při činu, že si nevidím do úst.
Ohledně tělesných potřeb mluví Písmo jasně. Škoda že, tvé přirovnání tak moc kulhalo a nepoužila jsi lepší než Boží příkaz zít jako tělesnou potřebu.
Já se o paskvilu lásky nebavím. Já se bavím o Lásce, která se zve Ježíš Kristus.
Pokud mi opět chceš nějak vynadat, že píšu o něčem jiném nedávám pozor a podobně máš prostor :). Jen se nehněvej, že na to nebudu ztrácet čas. Máš tedy poslední slovo. S Láskou a v modlitbě Kjubik.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: noname v Pátek, 05. duben 2013 @ 22:08:38 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Kjubiku. Říkáš to tu hezky ale obávám se, že jsou to slova hluchým. Lépe řečeno, zatím hluchým . . . Bůh je mocný a jeho cesty nevyzpytatelné . . kdo ví kam nás dovede. Zatím je to tady spíše přehlídka nesnášenlivosti a různých slovních přestřelek, či jak to nazveme. K tomu co je psáno v Písmu vzájemné lásce máme ještě daleko - však také jsme zatím na cestě. Tohle mi opravdu vadí, že lidé, kteří se chtějí honosit jménem křesťan neumí si k sobě najít cestu, já se pak ptám, zda nás v tomto případě vede Duch svatý a nebo ten Zlý. Toto je skutečně k zamyšlení, ani ne tady na GS, spíše každý z nás ve chvilce ticha a zamyšlení sám nad sebou.
Přeji a vyprošuji Ti a také všem kteří se tu potkáváme hojnost darů Ducha svatého, protože jen On nám může pomoci dostat se z tohoto uzavření. Honza
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: Kjubik (forrest.gump.junior@gmail.com) v Neděle, 07. duben 2013 @ 00:44:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Honzo děkují za příspěvek. Tohle mi opravdu vadí, že lidé, kteří se chtějí
honosit jménem křesťan neumí si k sobě najít cestu, já se pak ptám, zda
nás v tomto případě vede Duch svatý a nebo ten Zlý. Obavám se, že toto klima tak jednoduše nezmizí. Vnímám, že panuje zde trend, že i kdyby cokoliv špatného je třeba chodit na katolíky. A pokud něco negativního zazní náhodou od katolíka je to především o něm a jeho víře, nekatolíci nejsou pod takovou palbou. Musím dát za pravdu ssns, který mi jednou napsal že svět není rozdělen na katolíky a nekatolíky. Toho jsem si plně vědom od samého počátku co tady píšu.
Mrzí mne, také, že jsem zde jednou poslal dotaz kamarádky co ji přičtení Bible přišlo divné. Probírala to s pastorem či člověkem co zná Bibli lepé. Ten ji poskytl odpověď. Máme ve zvyku, že když se sejdeme v tváří v tvář tak se sdílíme nad Písmem. Tak jsme mi to řekla a koukl jsem to poznámek v Jeruzalémské Bibli a tam jiné vysvětlení co dostála. Doma jsem koukl ještě do Českého studijního překladu a co tam ještě jiné vysvětlení. Rozhodl jsem se tedy obrátit zde na GS, protože jsem již víckrát tady narazil na tvrzení, že Písmo je třeba vykládat Písmem. Nechtěl jsem, až to je pomocí různých komentářů, vysvětlivek jen pomocí Bible. Žel příspěvek zůstal bez odpovědí na položenou otázku.
Tohle mi opravdu vadí, že lidé, kteří se chtějí
honosit jménem křesťan neumí si k sobě najít cestu, já se pak ptám, zda
nás v tomto případě vede Duch svatý a nebo ten Zlý.
Měl bych na tebe prosbu prosím ukaž mi kde nadávám někomu do magoru? Nikdy by mně nenapadlo napsat o někom, že je magor. Rád se omluvím i Heleně i tradici, pokud jsem to opravdu udělal. Pokud jsem to neudělal nebudu se přiznávat k něčemu co jsem neudělal a co si o mně někdo vymyslel. Ano napsal jsem, že tradice píše fantasmagorie. Toho jsem si vědom, ale upřimně nedokázal by to napsat každý z nás co zde píšeme? Já jsem přesvědčen, že kdyby to chtěl je toho schopen každý. Chtělo by to jen tu chuť. I když by řekl, že jsem přesvědčen že hodně zde přítomných by se zarazilo to publikovat. :)
Taky přejí vše dobré. A láska Pana Ježíše ať je stále s Vámi a pokoj Ducha Svatého a společenství Boha Otce.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alberto (Skóre: 1) Vložil: helena v Sobota, 06. duben 2013 @ 09:18:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ahoj Kjubiku, o "nadávání" z mé strany není, prosím, ani řeči! a pomoc, tím, že vynadáš třeba do "magorů", asi se moc nepotkává, co myslíš? a pokud jde o to ekumenické evangelium, že Ty "odpustíš" mě, že nevěřím třeba v očistec a já "odpustím" Tobě, že věříš v Mariu spoluvykupitelku a Božskou trojici a padneme si do náručí v euforii bezbřehého láskyplného souhlasu, tak o tom je tu řeč, alespoň z mé strany! buď zdráv a NIC osobního! |
]
|
|
Re:Najdôležitejšia pasáž spisu: Alberto (Skóre: 1) Vložil: rudinec v Čtvrtek, 21. březen 2013 @ 14:03:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) |
Byl jsem pozván k účasti na černé mši podávanou nejvyššími jezuity v Monastery v severní části Španělska.
Když
jsem si poklekl k políbeni prstenu tohoto hodnostáře, spatřil jsem
symbol na tomto prstenu, jehož vlivem mi ztuhla krev. Byl to symbol
zednářů. Věc, kterou jsem nenáviděl a o níž mi bylo řečeno, abych proti
ní bojoval.
Vše se mi zřítilo!! Narazil jsem na černého papeže -
jezuitského generála, který hýbe Vatikánem v Římě. Působí v
zákulisí!!
On byl také zednářem a členem komunistické strany Španělska.
Zatočila se mi hlava, když jsem objevil jezuitského generála, majícího těsné spojení s Ilumináty v Londýně.
James: Bratře, to je ale tvrdý pokrm!
Alberto: Byl jsem několik týdnů nemocen. V zákulisí se pojilo vše proti čemu jsem byl určen, abych bojoval.
Ignác
Loyolský byl zakladatelem společnosti jezuitů a byl členem
„Alumbradost“. což znamená „Osvícený“, v angličtině „Ilumináti“. |
|
|
|
|