|
Právě je 167 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: Tolstoj Willy
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120964041 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Hledání: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". Řešení
Vloženo Neděle, 04. listopad 2007 @ 17:05:37 CET Vložil: gojim |
poslal likvid Určeno autorům knihy " Skrytá tvář charismatismu "
Jak už jsem zde v některé diskusi uvedl, řešení, které zastaví nikdy nekončící polemiky je krystalicky jednoduché. Žár, který má zbytečně velkou intenzitu, sálá ze dvou druhů diskuzí, točících se okolo výše uvedené a připravované knihy. První zahasím sám, neboť jsem to byl já, kdo škrtl sirkou. Je mi jasné, že se svým požadavkem , aby dílo bylo podepsáno autory, kteří by pak nesli osobní odpovědnost za to co tady píší, neuspěji. Uznávám, že vůle k tomu není a zakopávám válečnou sekyru. Leží metr pod zemí na mé zahradě, hned vedle hrobu pejska Litvínova, kterého trefil šlak, když se dozvěděl že se jeho pán pohybuje mezi charismatiky již 20 let. Druhý typ diskuzí se točí jakoby neustále v kruhu a má to svoji logiku. Mluvíme tady o charismatismu jako takovém, ale nikdo z nás charismatismus nedokáže přesně definovat. Otázka je, zdali to vůbec jde, jestli jej lze obecně uchopit a popsat. Je to směr, hnutí, učení, je biblický, není biblický, je škodlivý, je prospěšný … Nevím. Domnívám se pouze, že charismatismus jako téma je složité, arcisložité. Proto si dovoluji autorům poradit :
V úvodu knihy místo vět typu : My autoři sami sebe nepovažujeme za bezchybné a s lítostí vyznáváme, že než jsme popisované principy odhalili, pomáhali jsme v budování oněch pyramid-hrobek lidské odpovědnosti, neboť jsme sami věřili stejně jako ti, kteří je budují dodnes.
jednoduše napsali : Je to naše zkušenost, tak to vidíme, charismatismus jako takový neumíme objektivně definovat a tak nás prosím berte skrze toto paradigma.
/ to přece není ostuda , sám si netroufnu uspokojivě definovat charismatismus, natož odhalit jeho jevy a varovat před nimi./ Pak to bude skutečně jejich poctivé svědectví, tak jak to oni vidí, cítí, prožívají. Rázem budou z obliga a nikdo nebude moci jejich práci shazovat se stolu a kritizovat, ale ani ji vynášet do nebes. Sám jsem nedávno napsal knihu dotýkající se problému ještě hůře uchopitelného něž je charismatismus. Věnuji se zde víře samotné, její podstatě. / viz. e - kni***** / Napsal jsem ji z perspektivy svého pohledu s důrazem na to, že si neosobuji právo se byť jen otřít o pohled kohokoli druhého.
Petr Vlček
|
Podobná témata
|
|
Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". Řešení (Skóre: 1) Vložil: IC434 v Neděle, 04. listopad 2007 @ 17:12:03 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Hm. A pak přijde někdo další s jiným požadavkem, a další, a další a nakonec to celé napíše "kolektiv autorů-radilů". |
Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". (Skóre: 1) Vložil: petrikvlcek (agentura.vlcek@volny.cz) v Středa, 07. listopad 2007 @ 18:03:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Promiň Péťo, ale to je podpásová odpověď. Vždyť jste sami iniciovali diskusi. Tak ji tady máme. Že Ti radím, jo, ty zas radíš čtenářům. To vše je v pohodě. Že do Tebe šijeme, co na tom. Pokud jsi můj bratr v Kristu / a věř, že o tom nepochybuji /, tak mám povinnost Ti říci svůj názor. Petr Vlček |
]
|
|
Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". Řešení (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Neděle, 04. listopad 2007 @ 17:20:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | V této diskusi, jak vidno,
nejde příliš o fakta, ale už jen - žel - o to, jak zapůsobit na
veřejnost. Je mi jasné, že člověk, který je až po uši ponořen do daných
učení nebude sto svébytné sebereflexe. To samozřejmě nelze nikomu
zazlívat. Takový člověk se bude dalšími fakty sám cítit bytostně
ohrožen. Jeho víra je s těmito věcmi tak spojena, že kritika daných
věcí je atakem jeho samotného křesťanství, a takový člověk musí ještě
nějakou dobu uzrát, než bude schopen položit si základní otázky ohledně
svého směřování. Každá kritika pro něho bude tvrdým a nemilosrdným
útokem, lží, a kritik má zřejmě nevyřešený vztah s Bohem, žije v
neodpuštění a zřejmě i v hříchu. Jinak by přece viděl, že systém je v
zásadě dobrým.
Člověk, který takto uvažuje, samozřejmě nebude
(zatím schopen) vidět. Tento komentář však nepíšu pro něho, ale pro
čtenáře článku, kteří by snad podlehli iluzi z komentářů, že
charismtické učení neexistuje. Jistěže existuje. Dovolím si zde dát
několik odkazů na základní kameny i historické pozadí některých
charismatických směrů, které ovlivnily charismatické hnutí v ČR:
Mesmer,
magnestismus a hypnóza
William
Branham – největší prorok?
Historie
a učení hnutí Pozdního deště
Paul
Cain, svědek k výstraze světa?
Derek
Prince, učitel národů?
Kenneth
Hagin a jeho následníci
Benny
Hinn, skutečný otec Torontského požehnání?
Claudio
Freidzon, dveře pro Argentinu?
John
Wimber a hnutí Vinice
John
Kilpatrick a Steve Hill, duchovní obnovitelé Ameriky?
Promise
Keepers, muži všech denominací, spojte se!
Rozlišujme
proto mezi těmi, kteří tato učení do ČR přinesli a dodnes je obhajují i
v těchto diskusích nebo alespoň odvádí od nich vědomě pozornost (zde
Olin - Oldřich Kadlec, historicky první předseda KMS) a těmi, kteří
jsou upřímní a bezelstní (Jirka Krupa).
S přátelským pozdravem všem diskutujícím,
Pastýř
|
Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". (Skóre: 1) Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 17:59:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Pastýři, dokázal bys definovat , řekněme v 10 až 20 větách co je to charismatismus. Jde to vůbec ? Zdraví Petr |
]
Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Neděle, 04. listopad 2007 @ 18:23:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Samozřejmě, že to jde. Na tomto portále jsem to učinil mnohokrát. Má to ale jeden háček. Charismatik učí určité věci a prosazuje je (v 90 letech se obhajovaly zvířecí zvuky jako integrální součást reakcí na Ducha svatého). Byla tomu obětována celá dvě čísla ŽV. Charismatici se za to bili a přijali to. Když se však ukázalo, že to nikam nevedlo a z ostudy si mohli ušít kabát, pak se dnes říká, že to bylo jenom okrajové, a že to vůbec nikdo vlastně pořádně neučil atd.
Jinými slovy, co je pro charismatiky charismatismem dnes, nemusí jim být už zítra...
Já jsem Ti v diskusích dal pár odkazů na definici charismatismu a jediná Tvá odpověď byla, že matu. Pochybuji však, že sis to vůbec přečetl. Psal to jeden angličan, ne já. Doufám, že nebudeš jako Olin a nebudeš se nyní, po tolika diskusích, opět ptát, co si pod tím tedy představuji...
Ale teď už ne kvůli Tobě - obávám se, že Ti nejde o podstatu, ale kvůli čtenářům, je to zde:
Letniční a charismatici: Je zde - nebo byl zde - nějaký rozdíl?
Stručný přehled historie letničního a charismatického hnutí
Letniční a charismatici: podobnosti a rozdíly
Jsou zde krátké i dlouhé definice. Pokud bys ale opět chtěl, jako mnoho jiných, to nečíst a žádat znovu a znovu definici, pak je v krátkosti zde:
Short introduction specifics of Charismatic Theology
Although Pentecostal theology is clearly defined through doctrinal statements
of the largest Pentecostal denomination Assemblies of God in USA, the
charismatic theology is not clear. Even in many Evangelical minds, the
expressions, „Pentecostal theology“ and „charismatic
theology“ are not intimately associated. In my experience these
differences have two roots.
- Charismatics are not specific Christian doctrinal movement but
interdenominational movement. For example: Pentecostal Christian is a member of
specific church e.g. Assemblies of God, Church of God, Church of Nazarene etc.
Pentecostal Christian can’t be Baptist or Presbyterian or Catholic. But
Charismatic is not member of specific church and Charismatic may be member of
Baptist or Presbyterian or Catholic Church. This is reason why the Charismatics
are connected by their spirituality rather than by their doctrines. Most
important common experience of all charismatic is doctrine of “Holy Spirit
Baptism". For majority Charismatics in the USA and in the World doctrine about
“infant baptism” or “Scripture inerrancy” is not important.
Charismatics are united by experience of Holy Ghost Baptism and participation
on spiritual gifts came out from this.
- Second point is very important, too. Since Charismatics have no legal
authorities in their denominations, interdenominational authorities guide them.
These authorities became “under-denominational apostles”. Charismatic
frequently follows their revelations and there is not any possibility how to
correct these “messages” because apostles are not involved in church
structures. Apostles are subordinated to no one, but their own authority is
often uncontrolled. So that doctrinal errors are occurred in these circles.
Revelations have in this way the same authority like as Bible because is
practically no possibility how to adjudicate.
These points mentioned above: 1) doctrinal mixture of many traditions (which
are sometimes incompatible) and 2) strong personal authorities of apostles and
prophets and their unexamined revelations are for Charismatic on the world
determined. These points have caused disagreement between Classical
Pentecostals and Modern Charismatic during more than 50 years existence of
Charismatic Movement.
Charismatic Movement often follows new revelations of interdenominational
apostles and prophets. And Charismatic Christians assembled around these
persons sharing the new spiritual experiences according their visions. There
exist similarity between middle age mystics and Charismatics. Because of it the
Charismatic consider mystics as their predecessors.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nechci to překládat zpět do češtiny. V češtině máš něco podobného zde:
Protože bývá často pokládána otázka ohledně rozdílného učení
charismatiků a letničních, Pokusil jsem se uvést několik společných a
rozdílných věroučných bodů.
Společné body:
soteriologie
letniční i charismatici věří, že křesťanem se člověk stává
uvěřením v Ježíše Krista, což stvrzuje křtem ponořením na
základě svého vyznání víry
biblistika
letniční i charismatici věří, že Bible je Boží slovo, tedy
v plnou inspiraci Písma Starého i Nového zákona Duchem svatým.
Berou je jako jedinou a závaznou normu své věrouky
pneumatologie
letniční i charismatici věří, že křest Duchem svatým je osobní
a po znovuzrození následná událost v životě křesťana. Není nutná
ke spasení, avšak zmocňuje křesťana k jeho službě.
letniční
i charismatici rovněž věří, že Duch svatý dnes udílí stejné dary
(charismata), jako v první církvi
eklesiologie
letniční i charismatici věří, že Kristus dává církvi stejné
úřady, jako v první církvi (apoštol, prorok, evangelista, pastýř a
učitel)
Rozdílné body:
eklesiologie
letniční věří, že Bůh respektuje denominace a respektují jejich
statutární zástupce za legitimní vůdce
charismatici věří, že Bůh denominace pouze toleruje a nerespektují
jejich statutární zástupce za legitimní vůdce
letniční věří, že úřad apoštola je institučně vázán
charismatici nevěří, že je úřad apoštola je institučně
vázán
letniční věří, že Kristus ve své modlitbě mínil jednotu duchovní
charismatici věří, že Kristus ve své modlitbě mínil i jednotu
institucionální
letniční věří, že denominace vznikají na základě zachování
určitého Božího zjevení (ospravedlnění z víry, křest ponořením,
křest Duchem svatým)
charismatici věří, že denominace jsou projevem tělesnosti
(následování člověka) Christologie
letniční věří, že Kristus po své smrti předal svého ducha do rukou
Otce
charismatici věří, že Kristův duch po smrti trpěl v pekle
(73)
hermeneutika
letniční nepoužívají zjevení k vytváření doktrín (74)
charismatici používají zjevení k vytváření doktrín (75)
eschatologie
letniční věří, že denominace zde zůstanou do příchodu Krista
charismatici věří, že denominace nebo jejich větší část se
institučně sloučí
letniční nepopírají probuzení, avšak věří ve velké odpadnutí
(apostasis) ke konci věků a poslední žeň vidí jako sklizeň veškerého
pokolení k soudu (Mt 13,39)
charismatici věří ve velké probuzení, sjednocení a formování
velkých pravd a poslední žeň vidí jako probuzení
letniční věří, že největšího poznání dosáhli Kristovi apoštolé
a církev maximálně objevuje to, co bylo opuštěno
charismatici věří, že poznání církve ke konci časů stále roste
(29)
S pozdravem, Pastýř
|
]
Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: Pastýř v Neděle, 04. listopad 2007 @ 18:25:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Omlouvám se za úpravu. Asi půl hodiny jsem to "leštil", prohlížel, a nakonec se to stejně - nevím proč - slilo.
Pastýř
|
]
Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: jah v Neděle, 04. listopad 2007 @ 19:32:54 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pastýři, obdivuji tvoji trpělivost neustále odpovídat pánům Kadlecovi, Krupovi a Vlčkovi na stále stejné otázky, akčoliv byly již tolikrát na tomto serveru probírány a vysvětleny.
Obáváš se správně, že jim nejde o podstatu věci.
Jejich taktika je průhledná, jak to ve slabé chvilce prozradil pan Kadlec:
Zelo si na to dokonce založilo stránky, takže taky není nedotknutelné a já jsem se jim hned "pomstil" tím, že jsem tam chvíli prudil "starýho Kubičinu".
Oni jenom prudí, aby se pomstili. |
]
Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:22:14 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Konečně se charismatismus dočkal, neboť pastýř konečně vymezil, čemu charouši vlastně věří (také versus k letničním). Už delší dobu pochybuji zda opravdu tady hovoříš za letniční, ale za charismaticky ani náhodou. Takže mateš. To cos vymezil, je tvá lidská práce (to beru), nehledě že je otázkou, co zde znamená slovo věřit. Když se sejde tzv. charismatik s letničním, budou společně věřit ve stejného Pána, stejné evangelium a nebudou řešit tuto pastýřsko-farizejskou doktrinální eklesiologii. Problém má jen velký pastýř, mám dojem že Kristus by byl s tebou raz dva hotovej, stejně jako s učiteli zákona. Konečně jsem pochopil pastýřké hnutí: hledat rozdíly a pokud je někdo ještě nenašel: „já pastýř je vytvořím“! Vždyť ten závazek zamezovat ve sjednocování je závazný.
Pak si mi ještě dlužen odpověď na otázky: Je pravda, že jsi nikdy nebyl zástupcem AC v ERC a že jsi byl před časem kázněn svým sborem v Brně? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté t (Skóre: 1) Vložil: Rony v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:36:36 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-)))))))) nestydatá šelmičko, už delší dobu tady prudíš, aby ses pomstil!!!!! :-)))))))))) nebylo by lepší aby ses jako šimerův patolízal radši držel biskupský sukně severočeskýho guru, když už nejseš schopnej ani si prolistovat rubriku charismatici a přečíst si, co tady bylo vo charismatickým učení napsaný dávno před tím, než jsi kop jakobin a spol do zadku????????!!!!!!!!!!!!!!!!!! dej bacha, aby ses moc nevoprudil!!!!!!!!! chytneš z toho vlka!!! :-))))))))))))))) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté t (Skóre: 1) Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:50:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je mi to jasné, když si pastýř neví rady, nebo hází maskovací mhu, vypustí ronyho ze skříně :- (
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " (Skóre: 1) Vložil: Rony v Neděle, 04. listopad 2007 @ 22:01:25 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))))))))))) už ti zas haraší na majáku, co??????????????? :-)))))))))))))))) zavolej šimera ať ti to vymítne!!!!!!!! :-)))))))))))) nebo tě čeká chocholoušek!!!!!!!! :-))))))))))))) |
]
Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". (Skóre: 1) Vložil: Olin v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:31:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Co blbnete, lidi!
Tenhle slabomyslný výpad, kterým jsou tu vytapetovány všechny diskuse, přece neposlal pastýř! Nebo jste od něj někdy něco takového četli? A má tyto tapetovací návyky?
To hacknul někdo z Talibů anebo možná někdo, kdo pastýře nesnáší, aby mu udělal vostudu. Já ho taky používám hlavně k výcviku, ale tohle bych mu neudělal.
Takže buďte tak laskavi, místní vtipálci, a dělejte si humor na vlastní triko!
Olin |
]
Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: Pattre (Pattre@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 23:41:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oline neblázni, vždyť já jsem na něj už reagoval a ted
riskuji nominaci na zlatou slzu za účelovou lež, když jsem měl vědět, že pastýř
netapetuje, pročež to neposlal. Tak i ty pak téhož riskuješ za opakovanou
účelovou lež, kdybys ses případně chudáka Pattreho zastal. Tak to jsi opravdu nedomyslel,
ale odpouštím ti :- ). |
]
|
|
Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". Řešení (Skóre: 1) Vložil: jakobin (jakobin@zelo.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 17:21:58 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.zelo.cz | Možná bychom mohli požádat Jiřího Krupu, aby nám význam slova charismatismus nějak stručně vymezil. Zhruba v rozsahu 20 stran strojopisu.
|
]
Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: Farel v Neděle, 04. listopad 2007 @ 18:28:13 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je podzim kdekdo reje.
|
]
|
|
Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". Řešení (Skóre: 1) Vložil: jah v Neděle, 04. listopad 2007 @ 18:11:22 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Pan Vlček píše: Mluvíme tady o charismatismu jako takovém, ale nikdo z nás charismatismus nedokáže přesně definovat.
To je ale velký omyl! Jestli ho nedovede definovat on sám, nebo některé oběti charismatismu, neznamená, že charismatismus jako systém neexistuje a že ho nelze teologicky definovat. Všichni křesťané přece nejsou nevyučenci, kteří tento fenomén nedokáží uchopit.
Ale i pro pana Vlčka a jim podobné, existuje jednoduchá pomůcka, pomocí které lze bezbolestně, co se týče procesu myšlení, poměřit vlastní teologická východiska (či východiska vlastní skupiny, sboru, církve) a udělat si představu, do jaké míry je zabředlá v marastu charismatismu - viz článek Test: jste charismatikem? |
Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". (Skóre: 1) Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 18:27:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pane Talibane Jahu, říkáte : že je omyl to, že nikdo z nás nedokáže charismatismus definovat. Dobrá, tedy bych čekal, že nám tuto definici nabídnete, nebo alespoň prozradíte, kde ji najdeme. Místo toho poukazujete na test.
To je stejné jako, když řeknu : chuť tohoto jablka nikdo z nás nedokáže definovat. Vy na to pak " To je omyl! " a nabídnete test : Jste zahradníkem ?
Váš Petr Vlček |
]
Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: jah v Neděle, 04. listopad 2007 @ 19:08:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pane Vlčku, jestli narážíte na údaj o bydlišti v mých osobních informacích, ujišťuji vás, že jsem ho nenastavoval já, ale takto byl přednastaven defaultně v době, když jsem se zde registroval. Jinak samozřejmě, že bydlím v ČR, ale do toho je vám nic není, stejně jako do mých ostatních soukromých věcí. Stejně tak, jako mě nic není do vaší homosexuality, kterou lze dle paradigma vašeho myšlenkového schématu vyvozovat z toho, že jste ve svých osobních informacích neuvedl prohlášení, že homosexuál nejste. Totéž pak lze vyvozovat o i vašem nočním pomočování i zálibě v sodomii a kanibalismu.
Nejste-li vy a vaši kamarádi s to uchopit charismatismus teologicky, byť v míře, která vám byla od Svořitele dopřána, pak je naděje, že to zvládnete alespoň formou jednoduchého textu. Pokud ani to nebude možné, považujte prosím moji snahu vám být alespoň trochu nápomocen za bezpředmětnou. |
]
Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: likvid (agentura.vlcek@volny.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 19:23:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Milý Talibane Jahu,
myslím, že jste mi nerozuměl, když jsem Vás žádal v duchu Vašeho příspěvku o definici. Asi jste to trošku poplet. Vaše vulgarity Vám odpouštím, přesto, že v jedné větě hovoříte sodomii a kanibalismu a v další o našem Stvořiteli. Inu jste živý důkaz úrovně komunikace zde na GS. Nejsem svatoušek, jak jste se mohl v minulých dnech přesvědčit. Nicméně na Vás opravdu nemám, Vy už jste v kategorii, kam se věřím nikdy nedostanu.
P.S. Jinak byste si dobře popovídal se Serafínem, jo to by jste se vyřádil Dobrou noc. Petr Vlček |
]
Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře ". (Skóre: 1) Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 19:40:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://mocneevangelium.webzdarma.cz | Tož, co je přednastavené lze přenastavit, ostatně většina uživatelů to zvládá, takže to není žádná omluva. A že je "bydliště" Afganistán typické pro svébytnou skupinu uživatelů GS, která se mentalitou Talibům blíží, to je taky fakt.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté tváře &am (Skóre: 1) Vložil: xvejvodam (xvejvodam@seznam.cz) v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:37:51 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://mocneevangelium.webzdarma.cz | ..tož ale nechceš mi tvrdit, že je to většina uživatelů GS? Pokud ne, tak co meleš, já jsem přece netvrdil, že jsi jediný. Mimo jiné, když jsi líný v takové titěrnosti, tak bych tě nerad viděl v běžném životě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Petr Vlček : Rada autorům " Skryté t (Skóre: 1) Vložil: Rony v Neděle, 04. listopad 2007 @ 21:59:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))))))))))) zdarec lamo!!!!!!!!!!! :-)))))))))))) mimo jiný, když seš línej v takový titěrnosti, že si nevopravíš v osobních údajích svoje jméno pro MSN Messenger a máš tam místo toho ČCE, tak bych tě taky nerad viděl v běžným životě!!!!!!!! :-)))))))))))))))))))))) dej si bacha, aby ses nevoprudil!!!!!!!!!! :-)))))))) chytneš vlka!!!!!!!!! :-)))))))))))) |
]
|
|
|
|