Mnoho lidí stále nevěří, že přichází doba, kdy na území EU včetně ČR dojde prosazení legislativních změn, které umožní ustanovení a poté vymáhání neděle jako dne volna. V mnohých oborech tak budou mít lidé povinné nedělní volno.
Česko by však tuto změnu samo zřejmě nepřijalo, ale jsem součástí EU a Brusel nám to může nařídit.
Lisabonská smlouva je mocný nástroj!
Zajímavý článek vyšel 13. 8. 2011 na idnes.cz. Zde je ukázka:
Česko je země víkendových nákupů, nepomáhají ani stížnosti politiků
Práce v neděli není pro většinu Čechů žádné tabu. Své o tom vědí hlavně prodavači v obchodech, stejně jako třeba obsluha v barech a restauracích.
U řady evropských sousedů to však běžné není. V Rakousku, Švýcarsku nebo Belgii zavření obchodů dokonce nařizuje sám stát. V neděli si nakoupíte jen u benzinových pump, v malých pekárnách či v obchodech na letištích a nádražích.
Nově by mohlo být zavřeno i v dalších zemích, nedělní pracovní siestu by mohl totiž členským státům Unie nařizovat přímo Brusel.
„
Nedělní práci chtějí zakázat křesťanští demokraté v Evropském parlamentu, stejně jako Rada biskupských konferencí EU.“
Celý článek na
idnes.cz.
To , co se nám odehrává přímo před očima, již předpověděl Boží prorok Ellen Gould White v 19. století. Nedělní zákony jako nástroj pro vymáhání (svěcení) volné neděle se blíží. A je to otázka nejen Evropy.
Co je na volném sedmém dnu špatného?Na volném sedmém dnu není špatného nic. Ale neděle
není biblickým , Bohem ustanoveným, sedmým dnem. Což ostatně
potvrzuje také papež. Jedná se tedy o uctívání falešného dne odpočinku, který je znamením lidské, nikoliv Boží autority. A toto uctívání bude mít v budoucnu zásadní následky.
Jaký je rozdíl mezi sobotou a nedělí? Proč je pro nás důležité, abychom světili správný den? Viz sekce
Sedmý den.
Informace o událostech, které souvisejí s ustanovením nedělních zákonů, najdete
ZDE.Texty EGW týkající se úlohy odborů:
„Brzy přijde doba, kdy vládnoucí moc odborů začne být despotická.“
(EGW, Lt 5, 1904)
„Pracovní odbory budou jednou ze sil, které přinesou na tuto zemi čas takového soužení, jaké zde nebylo od samého počátku světa.“
(EGW, Lt 200, 1903)