Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Milada.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 1, článků celkem: 16976, komentáře < 7 dní: 256, komentářů celkem: 447677, adminů: 60, uživatelů: 5285  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 117 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
JirkaB

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
125248779
přístupů od 17. 10. 2001

Z internetu: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie
Vloženo Neděle, 28. duben 2024 @ 01:00:54 CEST Vložil: Tomas

Biblická archeologie poslal Mikim

Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie


"Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie" | Přihlásit/Vytvořit účet | 16 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: LD (lubd@post.cz) v Neděle, 28. duben 2024 @ 10:10:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Jen je škoda, že v tom pavědeckém blogísku není zodpovězená ona otázka "co na to říká geologie" ...



Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 28. duben 2024 @ 10:54:25 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Jeho verze vzniku Grand Canyonu je tato: k usazování nejspodnější vrstvy, tapeatského pískovce, došlo před 4350 lety, kdy podle biblických genealogických údajů nastala potopa..."...


To je přece do nebe volající hloupost! 

V této době se v Egyptě zrovna stavěly pyramidy a žádná potopa tehdy nebyla.



Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Neděle, 28. duben 2024 @ 12:09:28 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Článek jsem nečetl, ani na něj klikat nebudu. Ale k bibli poznámka: 

Pokud někdo z pobožných věří, že je bible ve všem pravdivá a byla celosvětová potopa, tak potom rovněž musí věřit i na to, že Kristus uměl chodit po vodě, nepůsobila na něj gravitace, když nechtěl, a to může jen bůh,  uměl z jedné ošatky nakrmit 5000 lidí, aniž by doplňoval zásoby, a to může jen bůh, lítal do oblak, a to může jen bůh, je oděný dlouhým rouchem a přepásaného zlatým pásem až k prsům. Jeho hlava a vlasy byly bílé jako bílá vlna, jako sníh, jeho oči jako plamen ohně; jeho nohy podobné bronzu rozžhavenému v peci a jeho hlas jako zvuk mnohých vod. A ve své pravici má sedm hvězd a z jeho úst vychází ostrý dvousečný meč a jeho tvář jako když slunce září ve své síle. Může člověka položit do svojí ruky, do své pravice a řekl: „Neboj se. Já jsem první i poslední, ten Živý. Byl jsem mrtvý, a hle, žiji na věky věků. Amen. Mám klíče smrti i podsvětí.. Proto jsou před Božím trůnem a slouží mu v jeho svatyni dnem i nocí; a ten, který sedí na trůnu, nad nimi roztáhne svůj stan. Již nebudou hladovět ani žíznit, neublíží jim slunce ani jiný žár, neboť Beránek, který je uprostřed trůnu, je bude pást a povede je k pramenům vod života a setře každou slzu z očí.“ A to může jen bůh. Takže Ježíš je zcela jasně podle bible bůh. Bůh, co se vtělil do člověka a ze skromnosti a kvůli tomu, aby se ho nepolekali, tak se dočasně ponížil jako člověk a byl s lidičkami, aby jim jejich jazykem cosi sděloval. Každopádně Ježíš je podle bible bůh. Současně byl na chvíli člověkem. Ale ta mise, kdy byl člověkem, už skončila. Takže teďkom je podle bible Ježíš zase hlavně bohem a má všechny božské kompetence. Kromě jediné - neurčuje soudný den. Toto je jediná věc, kterou si vyhradil pro sebe podle bible jeho fotřík Hospodin alias Jehova. Jinak ale Ježíš alias Jošua je bůh a je možno se k němu i modlit. K člověku by se modlit nešlo. 

Pokud tady šášula mikim prohlašuje, že něco z bible platí, tedy potopa podle něho platí, ale ty božské atributy a kompetence Ježíše neplatí, tak to jen ukazuje, jak si selektivně vybírá z bible, co se mu hodí. Potopa se mu hodí, Ježíš se mu nehodí. 

Takto to ale nejde dělat. Musí uznávat i potopu i Ježíše. Pouze potopu a Ježíše ne - to je judaismus. Kdo chce o sobě prohlašovat, že je křesťan, nemůže z bible vyškrtávat ty části, které jasně ukazují na to, že Jošua má stejně jako Jehova božskou podstatu, božské kompetence. 

Ježíš sídlí na trůnu a je možno se k němu modlit. Každé koleno před ním poklekne. Ježíš je bůh. Podle bible. To je dokonce základ křesťanství. Že ježíš je bůh. Vyplývá to z celého NZ jako celku. 



Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Neděle, 28. duben 2024 @ 12:40:47 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)


Jen doplním:

"První i poslední" znamená totéž, co  "Alfa i omega" (první a poslední písmeno řecké abecedy).



"Alfou i omegou" je podle křesťanského učení jenom sám Bůh.


(Zj 1,8)
Já jsem Alfa i Omega, počátek i konec, praví Pán Bůh, Ten, který jest a který byl a který přichází, ten Všemohoucí.


(Zj 22,122)
„Hle, přijdu brzy a moje mzda se mnou, abych odplatil každému podle toho, jaké je jeho dílo.  Já jsem Alfa i Omega, první i poslední, počátek i konec.“  „Blahoslavení ti, kdo si perou roucha, aby měli právo ke stromu života a aby branami vstoupili do města. Venku zůstanou psi, kouzelníci, smilníci, vrahové a modloslužebníci i každý, kdo miluje a činí lež.“ „Já, Ježíš, jsem poslal svého anděla, aby vám ve sborech tyto věci dosvědčil. Já jsem kořen a rod Davidův, jasná hvězda jitřní.“



Těmto věcem se může člověk rozhodnout nevěřit - je to jeho právo. 

Ale tvrdit, že toto křesťanství neučí je už cosi jiného. To je už docela nehoráznost a hlavně nepravda.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Neděle, 28. duben 2024 @ 15:08:41 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Zjevení 22:13
Jsem alfa a omega, první a poslední, začátek a konec. (NIV)

Fráze „První a poslední“ je titul, který se používá pětkrát v Bibli, dvakrát v Izaiášovi Bohu (Iz 44: 6; 48:12) a třikrát ve Zjevení Syna (Rev. 1:17; Trinitaristé někdy předpokládají, že protože stejný název se vztahuje jak na Otce, tak pro Syna, musí být Bohem. Neexistuje však žádné biblické zdůvodnění, na kterém tento předpoklad založí. Když je studováno celé Písmo, člověk vidí, že stejné tituly se používají pro Boha, Krista a lidi. Příklady zahrnují „Lord“ (viz Řím 10: 9) a „Spasitel“ (viz Lukáš 1:47) a „Král králů“ (Ezra 7:12; viz 1 Tim 6: 14-16). Pokud se jiné tituly vztahují na Boha, Krista a lidi, aniž by je všechny učinili do „jednoho boha“, pak není důvod předpokládat, že tento konkrétní název by znamenal, že to byl jeden Bůh, ledaže by nám to Písmo konkrétně neřeklo, což tak ne.

Podívejme se podrobněji na tyto tituly, abychom se pokusili pochopit jejich význam. Od té doby jsou všechny tři fráze „první a poslední“, „začátek a konec“ a „Alpha a Omega“, tak podobné a všechny jsou o Ježíšovi ve Zjevení 22:13, budeme s nimi zacházet jako v podstatě stejné ve smyslu.

Jaký je tedy význam těchto titulů, když je Bůh popisován jako „Alfa a Omega“ nebo „první a poslední“? Ačkoli neexistují žádné důkazy z historických zdrojů, že by se někdo jmenoval „Alpha a Omega“, Bullinger říká, že věta „je hebraismus, běžně používán mezi starověkými židovskými komentátory, aby označil celé od začátku až po konec; např. „Adam překročil celý zákon z Aleph do Tau“ (Jalk. Reub., Fol. 17.4). “[1] Ačkoli mnoho učenců dospělo k závěru, že tato věta má něco společného s zahájením a dokončením něčeho, nebo celou dobu Něco, toto porozumění je trochu zavádějící. Pokud si v tomto citátu všimneme od Bullingeru, věta je zcela odlišná. Zejména skutečnost, že říká: „Od Aleph do Tau“, nejen, že zákon je „Aleph a Tau“. Možná by byl rozdíl v angličtině ještě jasnější. Je zcela odlišné říci: „Od A do Z“, než říci: „Já jsem A a Z.“ Jeden komunikuje celé něco, jmenovitě celou abecedu a druhý nese nejednoznačnější význam. Zdroj Bullingeru nám tedy nedává jasný vhled do významu fráze „Alpha a Omega“ jako název.

Navrhujeme, aby fráze „Alpha a Omega“ a „první a poslední“ jako tituly ve vztahu k Bohu odkazovaly na to, aby byli jedinečný, zcela sám v kategorii. Podívejme se na kontexty starého a nového zákona, které dávají těmto titulů Bohu, aby zjistili, proč je to nejlepší způsob, jak jim porozumět.

V souvislosti s Zjevením 1: 8 nám autor dává více informací o smyslu „alfa a omega“ jako deskriptoru Boha. Zní: „„ Jsem Alfa a Omega, “říká Pán Bůh,„ kdo je a kdo byl a kdo má přijít, všemohoucí. “„ Bůh je ten, kdo byl a je a má přijít a má přijít a přicházet . Bůh tedy vždy existoval. Konec verše 8 dále říká, že je všemocný nebo „Všemohoucí“. Přesto ze zbytku Písma víme, že Bůh je jedinou bytí, o které jsou tyto věci pravdivé, jsou pro něj jedinečné. Pouze Bůh je všemocný (2. Kor. Přesto uděluje nesmrtelnost těm, kteří důvěřují Kristu (2. Tim 1:10). Bůh není první a poslední, který bude všemohoucí, jako by ostatní byli uprostřed, ale jediný všemohoucí.

Zjistili jsme, že „jedinečnost“ je také přesný význam v jeho použití v Izaiášu 44: 6. Zní: „Jsem první a jsem poslední a není tam žádný Bůh kromě mě.“ Bůh pokračuje ve verši 8: „Existuje Bůh kromě mě?“ Vidíme, že důraz není na to, že Bůh je nějakým způsobem a nějakým způsobem poslední, s jinými bytostmi uprostřed, nebo že Bůh dokončil něco od začátku do konce, ale důraz na frázi je na Boží jedinečnost. Hovoří o tom, jak není nikdo jiný jako on, je první a poslední bůh, jediný bůh (Iz 44: 6; Jan 17: 3).

V Izaiášovi 48:12 je význam „Já jsem první a jsem poslední“, trochu nejasnější. Bůh je však samotný Bůh v bezprostředním kontextu před i po. Dříve v Izaiášovi 48:11 říká: „Nedávám svou slávu jinému,“ a přímo po dotyčné větě říká: „Ano, moje ruka položila základ Země a moje pravá ruka se rozšířila z nebe. “ Okamžitým kontextem zesiluje Boží jedinečnost, pouze vytvořil všechny věci (Gen. 1: 1; Psa. 104: 24; 121: 2) a pouze si zaslouží nejvyšší slávu a čest, slávu jediného Boha (Iz 48: 11). Bůh tedy může správně říci, že je v tomto kontextu také „prvním a posledním“, je naprosto jedinečný a může být s těmito díly připsán sám. Opět, nic v Isaiáš 44 nebo Isaiáš 48 naznačuje, že význam „prvního a posledního“ je první, kdo něco udělá a poslední, kdo něco udělá, s ostatními uprostřed, ale jako jediný, kdo něco udělá.

Zjistili jsme také, že tituly „První a poslední“ a „Alfa a Omega“ nesou význam jedinečnosti, když se týkají také Ježíše (Zj. 1:17; 2: 8; 22:13) . Ve Zjevení 1: 17-18 jsme četli: „Jsem první a poslední a ten živý a byl jsem mrtvý a hle, jsem naživu navždy a navždy a mám klíče smrti a hrob. “ Podobně ve Zjevení 2: 8 čteme: „První a poslední, kdo byl mrtvý a oživil.“ To jsou vlastnosti, které má pouze Ježíš. Jen on zemřel a byl vzkříšen o tři dny později, aby už nikdy nezemřel, pouze on mohl poskytnout skutečné odčinění tím, že umírá místo hříšníka (Heb. 10:12), a pouze on má klíče k smrti a Hádes (což znamená, že dokáže propustit lidé ze smrti, tím, že jim dávají věčný život). Nyní Peter obdržel klíče do království (Matouš 16:19), ale pouze Ježíš má klíče k smrti a Hádes. Je v tom jedinečný. Není to, jako by Ježíš byl první a poslední Mesiáš a mezi nimi jsou další Mesiáši, ne, je jediným Mesiášem.

Stejně tak ve Zjevení 22: 12-13 čteme: „Přicházím rychle a moje odměna je se mnou, abych každý podle jeho práce vykreslil. Jsem Alfa a Omega, první a poslední… “Stejně jako ve Zjevení 1:17 a Zjevení 2: 8, Ježíšovy jedinečné vlastnosti jsou zmíněny hned vedle názvu„ první a poslední “. Ježíš je v této souvislosti jedinečný, protože Bůh předal veškerý úsudek Synu a nikomu jinému. Nikdo jiný nebude „vykreslit každého podle své práce“. Všimněte si, že Ježíš neříká: „Já jsem Bůh, není žádný jiný, Alfa a Omega, první a poslední. Jeden skutečný Mesiáš a jediný, kdo bude soudit každého člověka, protože Bůh vydal veškerý úsudek synovi (Jan 5:22).

Také si všimněte, jak Ježíš neopakuje část, kterou se Trinitáři chtějí hlásit. Neutuje: „Kromě mě neexistuje žádný jiný Bůh,“ místo toho jednoduše cituje: „Jsem první a poslední.“ Říká, že věta „Jsem první a poslední,“ neznamená někoho, že by Boha. Říká se však: „Kromě mě neexistuje žádný jiný Bůh,“ přiměl by Ježíše Boha. Ježíš to přesto neříká. Nejedná se o správnou exegezi, když někdo cituje Starý zákon nebo používá podobný jazyk jako pasáž Starého zákona, aby pak v této pasáži aplikoval vše v situaci Nového zákona. Například v Židům 1: 9, který cituje Žalm 45: 7 a aplikuje ho na Ježíše, bychom pak nebrali všechny žalm 45, abychom se také přihlásili na Ježíše. To by byl hlavní problém, protože král Žalm 45 má manželku (Psa. 45: 9). Jaké ospravedlnění bychom to tedy museli udělat na místech, jako je Zjevení 22:13? Ježíš netvrdí, že je Bohem ve Zjevení 22:13, takže bychom to neměli importovat do textu.

Patrick Navas dává další důvod, proč tento text spolu se Zjevením 1:17 nevolá Ježíše Boha:

"Ježíš je ten, kdo" byl mrtvý ", ale nyní žije .... Ve dvou ze tří případů, kdy se Ježíš popisuje jako „první a poslední“ v knize Zjevení, se prohlášení učiní ve spojení s jeho smrtí a následným vzkříšením. … Pokud by „první a poslední“ v tomto případě znamená, nebo nakonec naznačuje, „Boha (Všemohoucí), věčný“, jakým způsobem by pro Ježíše mělo smysl říci, „Já jsem věčný Bůh , Zemřel jsem, ale oživil? Jak zvláštní a jak nepravděpodobné - ne -li nemožné - by bylo pro Boha zemřel nebo řekl, že zemřel? Dokonce i mnoho Trinitaristů učí, že „Bůh“, nebo „božská povaha/aspekt Krista“, nijak nezemřelo. … Takže Trinitarians by musel nakonec tvrdit, že se Ježíš identifikuje jako Boha tím, že se nazývá „prvním a posledním“ a okamžitě poté přechod na „lidskou povahu“, kvůli skutečnosti že zemřel. To by zjevně byl případ „hraní rychlého a uvolněného“ s Písmem. “[2]

Fráze „Já jsem první a poslední“ tedy v kategorii jedinečná. Wilt Chamberlain, skóroval 100 bodů ve hře NBA 2. března 1962. Je to první a pravděpodobně poslední, co to dělá, protože je to tak neuvěřitelný úspěch, který se pravděpodobně nikdy nelze opakovat. Proto by mohl být správně nazýván „prvním a posledním“. Je ještě pravdivější, že Ježíš je první a poslední Mesiáš. Je to jediný, kdo by mohl žít dokonalý život, zemřít a pak vzkřísit z mrtvých jako on, a soudit svět s dokonalou spravedlností. Ježíš tedy také může s jistotou říci: „Jsem první a poslední“ (Zj. 1:17; 22:13).

Vzhledem k tomu, že Bůh i Ježíš Kristus jsou „Alfa a Omega“ svým vlastním způsobem, existuje dobrý důvod se domnívat, že název se může vztahovat na oba, a žádný dobrý důvod, proč jsou díky tomu jsou dva do „jednoho boha“. Tituly „Lord“, „Spasitel“ a „Král králů“ se vztahují na Boha i Krista i na jiné muže (Ezra 7:12; Dan 2:37). Stejně jako u „Pána“, „Spasitele“ a „Král králů“, tento titul jim zapadá.

Ježíš je jediný Mesiáš, Alfa a Omega, první a poslední, začátek a konec.





]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 30. duben 2024 @ 08:14:53 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
..."Ježíš je jediný Mesiáš, Alfa a Omega, první a poslední, začátek a konec."...

Všechno ostatní nahoře jsou obyčejné kecy - snaha si dokázat nedokazatelné.

"Alfa" znamená začátek úplně všeho - tedy začátek stvoření všech věcí. Proto se takto Bůh označuje, protože jedině ON JE, vždycky byl a vždycky bude.

A toto platí o nebeském Otci, platí to i o Synu (Slovo, skrze které bylo všechno stvořeno a které bylo Bůh), platí to stejně tak o Duchu svatém


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Neděle, 28. duben 2024 @ 15:26:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh nepotřebuje, aby jej jiný Bůh vyvýšoval. Člověka Ježíš vyvýšil Bůh jako vůdce a spasitele nikoliv jako dalšího Boha.

CEP Ekumenický překlad, 1979
Skut 5:29-31: "Petr a apoštolové odpověděli: "Boha je třeba poslouchat, ne lidi. Bůh našich otců vzkřísil Ježíše, kterého vy jste pověsili na kříž a zabili; toho Bůh vyvýšil jako vůdce a spasitele a dal mu místo po své pravici, aby přinesl Izraeli pokání a odpuštění hříchů."




]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: oko v Úterý, 30. duben 2024 @ 08:09:29 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh vzkřísil Ježíše v jeho lidství - jako člověka jej vzkřísil - sám Bůh je nesmrtelný, nemusel ho tedy nikdo křísit.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Úterý, 30. duben 2024 @ 23:11:34 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Bůh vzkřísil Ježíše jenom v jeho lidství protože Ježíš byl jen člověk bez božství. Jako Bůh by nás nemohl totiž spasit, proto jej Bůh Otec zplodil jen jako smrtelného člověka.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Středa, 01. květen 2024 @ 09:10:54 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Člověk Mikin, zda-li to vůbec je člověk, který podporuje vraždění, zabíjení a války, zde nemá co mluvit o Kristu. Je to jen duchovní podvodník.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Středa, 01. květen 2024 @ 15:18:50 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Copak komouši tě dneska nas.ali při oslavách 1. máje?


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Středa, 01. květen 2024 @ 15:28:00 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Komunisté těžko, protože ti nedokázali tak zničit víru v Boha a v Krista jako takové duchovní zrůdy jako je Mikin, Rosmano a jiní. , válečníci a podporovatele banderismu a americké hnusné imperialistické politiky. Takovou zkázu duše by žádní komunisté nedokázali. Vy jste spojeni přímo ďáblem. Potřebujte jen , aby ostatní pitomečkové vašim lžím věřili.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: mikim v Středa, 01. květen 2024 @ 21:23:06 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
A co Franto Tvoje manželka je taky tak střelená jako ty?


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: Frantisek100 v Středa, 01. květen 2024 @ 22:06:59 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Moje žena je moudřejší. Radí mi, abych s takovými pitomci a fašisty se nebavil. Ta vás nepovažuje za křestany a už vůbec ne a za dobré lidi.


]


Re: Byla celosvětová potopa či nebyla? Co o tom říká geologie (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 02. květen 2024 @ 01:03:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
No ti dva pitomci jsou. Nejen po politické stránce, ale i to náboženské. Oni tvrdí, že celý svět poklekne před obyčejným savcem. Jsou ťululum na hlavu. Na hlavní trůn vesmíru posadili vobyč savce. Savec z jedné planetky bude soudit celý vesmír. To zní fakt zábavně. A ještě, že na tom trůnu mají savce. Taky tam mohli dát žížalu. Možná adventistický mikimaus a ten upocený havíř přijdou zítra s teorií, že na trůnu sedí žížala Jůlie. Když už degradace náboženství, tak pořádná. 




]


Langšádlová (Skóre: 1)
Vložil: Syntezator v Čtvrtek, 02. květen 2024 @ 18:25:15 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Super video, které ukazuje, kam jsme se posunuli z času Jakešů...




Stránka vygenerována za: 0.17 sekundy