 |
Právě je 94 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: gregorios777 rosmano
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 115642250 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
| Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor. |
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2016 @ 08:58:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ |
Miminka určitě nekřtíme.
U miminek čekáme na ta miminka. Ještě než se objeví na světě, modlíme se za ně a čekáme, až přijdou. S miminky pak už nečekáme na nic. Ještě když jsou v bříšku maminky, modlíme se za ně, mluvíme k nim Boží slovo i naše slova, vůbec nehledíme na jejich mentální vyspělost, úplně normálně si s nimi povídáme, i když "odpovídají" třeba jen boulí na bříšku maminky. Jakmile se narodí, děláme totéž, co dělali lidé před Bohem od začátku: Okamžitě je přineseme k Pánu Ježíši, aby se jich dotknul. Nečekáme na nic, ani na osmý den, ani na třetí den. Okamžitě je bereme do rukou, okamžitě jim žehnáme, úplně stejně, jako to dělal Ježíš. Ani na mentální vyspělost nehledíme. Od nejmenšího mentálně nevyspělého miminka tomu miminku mluvíme dobré Boží slovo a od nejmenšího miminka se s tím miminkem bavíme. A nevadí nám, že "odpovídá" například jen úsměvem. Od nejmenšího miminka mu žehnáme a od nejmenšího miminka žijeme společně pro Boha.
Protože jsme oddělení pro Boha, patříme Bohu a žijeme pro něj, jsou i naše miminka oddělená pro Boha, patří jemu a žijí pro něj. Není potřeba je "křtít" ve vodě, neděláme zbytečné a nesmyslné věci. Není co pohřbívat, uzavírat. Miminka nejsou určena k pohřbu, ale k životu.
Vztah s naším bohem se také liší od vašeho boha, co si jeho podobu mentálně silní jedinci vykreslili vznosnými slovy a odhlasovali na svých koncilech. Vztah s naším Bohem není "mentální", neleží v úrovni "kvality mentality" či jiných duševních schopností. Proto také mentalitu a mentální schopnosti lidí neřešíme, tak jako to děláte vy. S naším Bohem to není potřeba. To, co řešíme, je srdce člověka, ne jeho mentalitu a mentální schopnosti.
U křtu ve vodě obvykle na nic nečekáme. Ve chvíli, kdy člověk uzavře smlouvu s Bohem (tu smlouvu, o které Vojta Kodet ve svém kázání mluví, tu smlouvu, jejíž uzavření je pro každého z nás nejdůležitějším dnem našeho života), je takový člověk co nejdříve bez zbytečného odkladu pokřtěn ve vodě. Pokud se na něco čeká, tak je to než se dojde k vodě. Někdy se čeká na to, než se sejdou lidé, protože pohřeb a důstojné rozloučení s mrtvolou je také slavnostní a důležitá událost v životě lidí.
Toník |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2016 @ 11:43:29 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Není potřeba je "křtít" ve vodě, neděláme zbytečné a nesmyslné věci"...
Podle tebe Ježíš přikazoval dělat nesmyslné věci? To bude ale už asi trošičku "jinačí" to tvoje evangelium!
Ježíš přistoupil, promluvil k nim a řekl: "Je mi dána
veškerá moc na nebi i na zemi.
Proto jděte, dělejte učedníky ze všech národů; křtěte je ve
jméno Otce i Syna i Ducha Svatého
a učte je zachovávat všechno, co jsem vám přikázal.
Snažím se tě pochopit, tu bohorovost, s jakou si ohýbáte a přizpůsobujete Písmo svým představám.
Zkus si ale představit modelovou situaci: Narodí se ti mentálně postižené dítě, třeba hydrocefalus. Tito se nikdy nenaučí ani mluvit, chodit, nepoznají význam slov. Jen vydávají skřeky. umírají většinou mladí, málokdo se dožije dvaceti let. "Dělá" pod sebe v posteli, je odkázán na péči jiných. Jediné, co vnímá, je pohlazení, kdy se tváří velice šťastně. Jak dlouho budeš u takového člověka čekat se křtem? Až bude mít s Bohem vztah? Zůstane "miminkem" nadosmrti! Víru v Boha nebude mít nikdy. Jediný způsob, jak může okusit Boží lásku, je skrze lásku svého okolí. A to nikoli vědomě, nýbrž nevědomky a zprostředkovaně. Protože - a v tom má apoštol Pavel naprosto pravdu - láska dosáhne nejdál, láska je největší.
Pokřtil by jsi takové dítě někdy nebo bys čekal, jako jsi čekal u svých zdravých dětí, až měli samostatný vztah s Bohem?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 07:44:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Podle tebe Ježíš přikazoval dělat nesmyslné věci?
Ne, tvoje výmysly nejsou podle mne. Zřejmě sis mne spletl s tebou. To, co přijakazoval Ježíš je výboraná věc a dodnes ho posloucháme.
Jak dlouho budeš u takového člověka čekat se křtem? Až bude mít s Bohem vztah?
Ani vteřinu. Stejně jako u miminka.
Pokřtil by jsi takové dítě někdy nebo bys čekal, jako jsi čekal u svých zdravých dětí, až měli samostatný vztah s Bohem?
Ani jedno, ani druhé., Nežijeme vaše spekulace a výmysly.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 08:52:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, fakt si neuvědomuješ, jak zde zavádíš do lží?
..." U křtu ve vodě obvykle na nic nečekáme. Ve chvíli, kdy člověk uzavře smlouvu s Bohem ...."...
No, a o to právě jde! Kdy uzavře člověk smlouvu s Bohem, když toho (v případě hydrocefala) není mentálně schopný nikdy?
Uzavřít smlouvu nemůže člověk mentálně neschopný, člověk nesvéprávný, odkázaný ve svém bytí na pomoc svého okolí. Takováto smlouva by byla i v očích světského práva neplatná.
Křest ve vodě není ovšem křtem Janovým (pouze křtem pokání), ale za křest ve vodě považuji křest v intencích Mt 28,19, křest do smrti a vzkříšení Ježíše Krista (Kol 2,8-14).
A teď si odpověz sám sobě: V kolika letech věku až byly pokřtěny tvoje děti, když zde tvrdíš, že se křtem nečekáš ani vteřinu, dokonce ani osm dní?
I když bych na to byl opravdu zvědav, nechci tě tu nijak zahanbovat.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 22:47:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Toníku, fakt si neuvědomuješ, jak zde zavádíš do lží?
Stando, pokud tu já zavádím do lži, proč nenapíšeš v čem já zavádím do lži?
No, a o to právě jde! Kdy uzavře člověk smlouvu s Bohem, když toho (v případě hydrocefala) není mentálně schopný nikdy?
Dáváš otázku a sám si na ní dobře odpovídáš.
Proč by měl mentálně neschopný člověk uzavírat nějakou smlouvu? Je k tomu nějaký důvod? No není, samozřejmě, kromě vašich nesmyslných spekulací. Miminko se narodí a nepotřebuje uzavírat nějaké smlouvy. Všechno, co má, sdílí s rodiči nebo s opatrovníky. Stejně tak děti, nebo mentálně nemocní a neschopní.
V kolika letech věku až byly pokřtěny tvoje děti, když zde tvrdíš, že se křtem nečekáš ani vteřinu, dokonce ani osm dní?
Nechaly se pokřtít, když jim bylo asi 11, 14 a 16 let.
Toník |
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 04. listopad 2016 @ 10:27:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A proč až tak pozdě?
Pozdě, Stando? Já bych řekl, že to bylo poměrně brzo. Já se nechal pokřtít až když mi bylo dvacetpět let, více jak čtyři roky potom, co jsem se stal křesťanem. To bylo pozdě. Ale ještě ne tak pozdě.
Nesouvisí to s mentální vyspělostí - schopností vlastního vztahu?
Ne, s vašimi výmysly a spekulacemi to nesouvisí. Nesouvisí to s mentální vyspělostí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Neděle, 06. listopad 2016 @ 09:02:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Snad někdy pochopíš, že to Bůh si na počátku odděluje pro sebe člověka (víra není dána každému), ale člověk až během svého života se postupně teprve učí sám sebe oddělovat pro Boha.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Neděle, 06. listopad 2016 @ 23:08:39 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Snad někdy pochopíš, že to Bůh si na počátku odděluje pro sebe člověka (víra není dána každému), ale člověk až během svého života se postupně teprve učí sám sebe oddělovat pro Boha.
Jejej, Stando! To, že si Bůh na počátku odděluje pro sebe člověka, pochopím před pětadvaceti lety! Vždyť jsem to zažil a celou dobu ti tu o tom píšu.
Snad jednou pochopíš, že když si Bůh reálně, skutečně na počátku oddělí člověka pro sebe, nemusí už člověk po Bohu znovu jeho práci předělávat.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 09:08:08 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Onen vztah je přece vzájemný.
Proto i člověk musí odvést v tomto vztahu ten svůj "kousíček" jeho práce, která mu přísluší. Je to jako v každém jiném vzájemném vztahu, pokud tedy má takovýto vztah fungovat.
To je ono budování lidského srdce, které jsi zatím evidentně ještě nepoznal. O kterém jsi zatím evidentně ještě neslyšel. Který neznáš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 10:06:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko, budovatel srdce svého.. Myslivec
I ty rudá zářící sedmičko,tys budovatel socialismu svého srdce? Kroť se trochu maličko, Buduješ své srdce? Snad. Leč na stavbu z pýchy musíš brát!
A tvá duše jako šprcka *****m nafouknutá stoupá vzhůru, leč prásk a konec letu. Abys nebyl pro smích světu, nafukuješ hnilobně se znova, a prásk! Cáry přetažené gumy, smrad. A tvůj budovatelský hlad dokončit dílo na člověk které sílu nemá.
Co člověk sám v sobě přes den tvoří, to boží nepřítel do rána v něm zboří..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 18:29:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je ono budování lidského srdce, které jsi zatím evidentně ještě nepoznal. O kterém jsi zatím evidentně ještě neslyšel. Který neznáš.
Nepoznal, Stando, to máš pravdu. Bavil jsem se na dané téma s desítkami lidí a ještě jsem nikdy nikoho neslyšel, že by si vybudoval svoje srdce. Už jsem slyšel o tom, že lidi zatvrdili svoje srdce a četl jsem varování před tím, aby své srdce lidi nezatvrzovali. Ale o tom, že by si někdo vybudoval srdce jsem evidentně neslyšel.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 08. listopad 2016 @ 09:27:55 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To budování srdce je u řk podobných Oku probíhá takto. Velká snaha o sebe zdokonalení, je motivovaná zpovědí, kázáním a přijímáním. Tedy neplatným odpuštěním, mixem pravdy a lži a ohavností. A s touto "výzbrojí" jde řk do boje za vlastní sebe zlepšení. Za budováním vlastního srdce většinou stojí dlouho nevyřešené zlozvyky a osobní nešvary většinou týkající se vlastní rodiny. U řk typu Oka se tyto nešvary většinou týkají agresivity, nelásky vůči bližním, a různých zlozvyků. Oko nabuzený z modloslužby a se svou "výzbrojí" se začne přemáhat, pár dnů to skvěle funguje, ale výsledkem je nárůst tlaku v papiňáku, který mu po pár dnech bouchne. Oko kajícně přichází ke zpovědi, a srdeční budovatelský proces začíná znovu, a tak stále dokola. Oko ti toto nikdy nepřizná Cizinče, že mu to jeho "nové srdce" vydrží jenom krátce. Zbor svého srdce pák nazývá smrtí ducha, a nové budování znovuzrozením. Tento cyklus u něho probíhá opakovaně a nespočetně krát, a to nejen u něho, ale u všech řk modloslužebníků, kteří začnou podle řk modloslužby řídit své životy. Jsou to nešťastné oběti antikrista. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. listopad 2016 @ 23:41:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Možná ne. Možná je ta vyjímka na světě a skutečně si vybudoval svoje srdce. Snad nám o tom napíše. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 10. listopad 2016 @ 09:52:23 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud by tou výjimkou byl, sežeru flintu i s ruksakem, a vstoupím do kláštera jako jeptiška. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 08. listopad 2016 @ 18:09:01 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, tohle téma o budování lidského srdce nejde vysvětlit krátce v komentáři, pokusím se v dohledné době o tom napsat článek.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. listopad 2016 @ 23:41:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Budu rád, Stando, když na otázky odpovíš.
Tak ještě jednou otázky:
Co konkrétně jsi na svém srdci vybudoval?
Jak konkrétně jsi tu danou věc na svém srdci ty vybudoval.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 10. listopad 2016 @ 09:42:05 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tak to je výzva Oko. Nestačí ti na to komentář, tak napiš o budování svého srdce článek. Nebo jsou to snad jen tvoje budovatelské prázdné řeči?
Dám Ti tip na název článku, ve kterém může být pouze jediné. Zjednoduším ti to v několika nadpisových slovech.
"Bourám, buduji, bourám, buduji, sámospásně boduji" Věnuji Oku, Myslivec.
Co sám v sobě sis Oko stvořil, to boží nepřítel vždy v tobě zbořil. Podivná kamenná srdce stavba, bez žáru pravdy divná srdce tavba.
Na kameni srdce- stavba? Stavba lidská, kamenná. Stavba studená až v duši zebe. Niterně tak známá- součást tebe.
Otřes božího slova! Kámen srdce puká. Hrůzy muka. Stavba se hroutí.
Špatný stavitel, jako had se kroutí. To on za to nemůže! Tak se znovu přemůže a chybně staví znova. Doufá že jednou přijde doba, kdy Bůh s otřesy přestane, že jednou kámen v srdci pukat přestane.
V žáru pravdy Ducha musí kámen roztát, aby Kristus mohl slibu dostát, že srdce z masa dáti nové, a v něm On sám navždy přebývati bude.
|
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2016 @ 08:58:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Toníku, že se nestydíš tímto způsobem převracet smysl mých slov! To jsi Kristův? Kde konkrétně já někoho vylučoval ze spásy?
Já převracím smysl tvých slov? V čem jsem převrátil smysl tvých slov?
Píše snad za tebe někdo jiný?
Nebyla to snad tvoje myšlenka? Čí tedy byla, když nebyla tvoje? Vyšla z tvé klávesnice, pod tvým nickem. Ty vypustíš nějakou myšlenku a teď se k ní nehlásíš?
Moje určitě nebyla. My nikoho ze spásy nevylučujeme, jako to děláte vy. Nežijeme vaše dohady kdo je či není vyloučen ze spásy. Jsou to jen a jen vaše náboženské dohady, vaše "logika". To, že se omylem váš styl uvažování drze snažíš nacpat druhým neznamená, že "vylučování ze spásy" není jen a jen vaše.
Opravdu si to myslíš, že Kristus by jednal jako ty?
Jak jednal Kristus s těmi, co vylučovali jiné z plánu spásy si můžeš přečíst v našem učení. Snad by nejednal jako ká, ale budu rád, když já budu jednat jako on. Určitě myšlenky těch, do druhé vylučovali ze spásy, nepřijímal. Ani já to dělat nebudu.
Tvrdím, že my na mentální vyspělost vůbec nehledíme, že křtíme všechny bez rozdílu, včetně miminek.
To je divné. Tady v diskuzi se zmíňky o mentální vyspělosti objevují téměř a jen pod nickem "oko", a to stále dokola, už jsem dívání na mentální vyspělost četl v příspěvcích oka tak odhadem 10x za tu dobu. Když se podívám do historie, nick "oko" tu o mentální vyspělosti psal v 50 příspěvcích, pak pozorovatelnik, greg, jaela, ale ti mnohonásobně méně, než jak tu o mentální vyspělositi psal nick oko.
Kdo to tedy je, co tu pod nickem "oko" stále hledí na mentální vyspělost, když to nejste vy?
Vy však miminka nekřtíte, vy "čekáte".
Ne, Stando, neuvažujeme jako vy, abychom "čekali".
Proč tedy tak zjevně lžeš a obracíš své bludy proti mě? Jestli nejsi schopen poctivého dialogu, je to pro mně jen ztrátou času.
Koukám, že už jsi "diskuzně v koncích", jak vaše uvažování nazval trefně Martino, že už neumíš nic jiného, než útočit na osobnost člověka?
Co je jako ten můj blud? Tvůj výmysl z tvé "logiky" o vylučování lidí ze spásy?
V čem je má lež? Že tvé výmysly a bludy o mentální vyspělosti a vylučování nedostatečně mentálně zdatných ze spásy nepřijímám?
No, to určitě nepřijímám, a nebudu ani do budoucna.
Toník |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 02. listopad 2016 @ 10:24:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To ty jsi vylučoval lidi ze spásy - já tě jenom ocitoval: "Pokud někdo dělá učedníky a křtí je ve jméno Otce, Syna i Ducha (nejdřív to jméno musí poznat a znát, aby to mohl dělat), tak to nenazývám magií."...
- A následně jsem pak tomuto tvému výroku oponoval. Ty si evidentně nepamatuješ svá dřívější prohlášení a připisuješ je pak mě jako bludy, když se ti to hodí!
Faktem je, že vy miminka nekřtíte. Nakonec jsi přece jen kápl božskou. Na co tedy čekáte, než dítě doopravdy pokřtíte?
Zkus být v odpovědi poctivý alespoň k sobě!
Podle učení Ježíše Krista se křesťanem člověk stává až v okamžiku křtu, kdy spolu s Kristem (výhradně mocí Boha) umře tomuto světu - Ř 6,8; kdy je spolu s Kristem pohřben a spolu s Kristem i vzkříšen do nového života Božího dítěte (Ř 6,3-4; Kol 2,8-14).
Ve křtu je člověk teprve "obléknut do Krista" (Gal 3,27), stává se křesťanem, kristovcem. Teprve ve křtu je člověk "pokristěn" - stává se Božím dítětem a údem tajemného Kristova těla - církve..
Nepokřtěný člověk není křesťanem! Děti křesťanského rodiče jsou sice svaté (zvnějšku - 1 Kor 7,14), protože tvoří se svým rodičem přirozenou jednotu "těla rodiny", jsou posvěcovány navenek tím, kdo se křtem stal údem Kristova těla. Přestože jsou děti křesťanů takto posvěcovány, vnitřně zůstávají pohany (člověkem podle těla) až do okamžiku vlastního křtu, kdy se i ony stávají dítětem Božím.
Až ve křtu jsou děti očištěny i vnitřně, dostávají dar nového srdce, schopného sdílet se s Bohem. (Ef 5,25-27) Muži, milujte své ženy, jako i Kristus miloval církev a
vydal sám sebe za ni,
aby ji posvětil, když ji očistil koupelí vody skrze slovo;
aby ji postavil před sebou jako slavnou církev, nemající
poskvrnu ani vrásku nebo cokoli takového, ale aby byla svatá a
bez úhony.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 07:44:44 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To ty jsi vylučoval lidi ze spásy - já tě jenom ocitoval
Koukám, Stando, že tvoje drzost při tvém lhaní opěn nezná mezí. Tenhle tvůj stav, kdy ignoruješ téma, začneš si vymýšlet nesmysly o diskutujících a po upozornění ještě přitvrdíš, už znám.
A jestě se při tvých lžích nestydíš odválávat "na křesťany"?
A následně jsem pak tomuto tvému výroku oponoval. Ty si evidentně nepamatuješ svá dřívější prohlášení a připisuješ je pak mě jako bludy, když se ti to hodí!
Moje dřívější výroky si pomatuju velmi dobře. O vylučování ze spásy jsem nic nepsal, a "vylučovat někoho ze spásy" není náš styl uvažování, nejsem už mnoho let v ŘKC. A tobe by mělo dojít, že když tu takto otevřeně a drze lžeš a připisuješ druhým váš převrácený římskokatolický styl uvažování, že je tvoje lež vidět na první pohled.
Abys mohl něco poznat a znát, k tomu je zapotřebí alespoň určité minimum mentální vyspělosti. Tímto svým tvrzením vylučuješ z plánu spásy všechny, kdo tohoto poznání nejsou schopni!
Byl to tvůj výrok, nebo ne? Vymyslel jsi ho ty tvou "logikou", nebo ne?
Na co tedy čekáte, než dítě doopravdy pokřtíte?
U miminek nikdy na nic nečekáme. Není k tomu důvod.
Děti křesťanského rodiče jsou sice svaté (zvnějšku - 1 Kor 7,14), protože tvoří se svým rodičem přirozenou jednotu "těla rodiny", jsou posvěcovány navenek tím, kdo se křtem stal údem Kristova těla. Přestože jsou děti křesťanů takto posvěcovány, vnitřně zůstávají pohany (člověkem podle těla) až do okamžiku vlastního křtu, kdy se i ony stávají dítětem Božím.
Hodně hloupé uvažování, které vychází jen z toho, že píšeš o něčem, co neznáš, nezažil si, tak si vymýšlíš věci podle vašeho stylu uvažování. Pokud vám vyhovuje vymýšlet si takovéhle hlouposti, klidně, to je vaše věc.
Děti křesťanských rodičů nejsou "svaté zevnějšku", jako to máte vy ve vašem náboženství a podle vaší situace pak omylem posuzujete druhé.
Děti křesťanských rodičů jsou oddělené pro Boha stejně, jako jejich rodiče. A je to tak dokoce i když je jen jeden z rodičů oddělený pro Boha. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 09:18:12 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, tohle jsi napsal ty: "Pokud někdo dělá učedníky a křtí je ve jméno Otce, Syna i Ducha (nejdřív to jméno musí poznat a znát, aby to mohl dělat), tak to nenazývám magií."...
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=comments&op=Reply&pid=301351&sid=2470297&mode=nested&order=0&thold=0
"Nejdřív to jméno musí poznat a znát" Aby mohl člověk něco poznat a znát v rovině duchovní, musí mít k tomu potřebnou míru mentální vyspělosti. V rovině fyzického kontaktu není mentální vyspělost důležitá (vztah matka - dítě), ale v rovině vztahů duchovních, vztahů s Bohem, je určitá minimální mentální vyspělost nutnou podmínkou pro vytvoření duchovního vztahu s Bohem. Člověk si musí mentálně uvědomovat svou osobnost a také si už uvědomovat existenci Boha. To jsou dva základní předpoklady pro vytvoření vztahu člověk - Bůh, lidské vědomí, že Bůh je, že mě miluje. Toto vyžaduje už určitý stupeň mentální zralosti člověka - miminko toho schopno ještě není. Až kolem tří let začíná u miminka "období vzdoru" - dítě si teprve začíná uvědomovat svoji osobnost.
Z toho logicky vyplynul pak můj výrok: "Tímto svým tvrzením vylučuješ z plánu spásy všechny, kdo tohoto poznání nejsou schopni!"
..."U miminek nikdy na nic nečekáme. Není k tomu důvod."...
Tedy znovu: V kolika letech byly pokřtěny tvoje děti, když u miminka na nic nečekáte?
Děti křesťanského rodiče jsou sice svaté
(zvnějšku - 1 Kor 7,14), protože tvoří se svým rodičem přirozenou
jednotu "těla rodiny", jsou posvěcovány navenek tím, kdo se křtem stal
údem Kristova těla. Přestože jsou děti křesťanů takto posvěcovány,
vnitřně zůstávají pohany (člověkem podle těla) až do okamžiku vlastního
křtu, kdy se i ony stávají dítětem Božím.
Toto podle tebe "hloupé uvažování", je uvažováním apoštola Pavla. Ten říká, že nejenom děti křesťana jsou svaté, ale že i nevěřící manžel křesťana je posvěcován, protože manželé spolu tvoří jedno tělo. Podle tvého ("nehloupého") výkladu, podle tvého uvažování (Děti křesťanských rodičů jsou oddělené pro Boha
stejně, jako jejich rodiče. A je to tak dokoce i když je jen jeden z
rodičů oddělený pro Boha.), je však potom i nevěřící manžel svatý vnitřně - byl snad ponořen do Krista, je snad křesťanem? A tak podobně je to i s jejich dětmi. Dokud nebyly pokřtěny, nestaly se z nich křesťané. Nejsou svaté vnitřně, jen pro své společenství, pro svou příslušnost k přirozenému společenství rodiny, z nichž alespoň jeden je údem Kristova těla..
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Čtvrtek, 03. listopad 2016 @ 22:47:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Z toho logicky vyplynul pak můj výrok: "Tímto svým tvrzením vylučuješ z plánu spásy všechny, kdo tohoto poznání nejsou schopni!"
Stando, mně je samozřejmě jasné, že tvůj výrok vyplynul z nějakých vašich podivných spekulací o mentální vyspělosti, že to nebyl můj výrok a že to tvoje "vylučování z plánu spásy" nesouviselo s tím, k čemu jsem se vyjadřoval já.
Žádný lidský jazyk, žádná lidská slova nedokáží vyjádřit Boha v úplnosti tak, aby toto jméno vyjádřilo všechno, čím Bůh skutečně je. Něco takového vyjádřit je pro člověka naprosto nemožné. Proto žádný člověk v biblickém smyslu "znát jméno" nemůže znát Boží jméno. Člověk nemá ani moc dát jménu Bohu, nemá ani schopnost poznat Boží jméno.
Nevšiml jsem si, že bys vaši situaci popisoval v souvislosti s nějakou "mentální znalostí". Psal jsi ji obecně.
A já stále reagoval a reaguji na vaši situaci.
Pokud vy neznáte Boží jméno a ani nemáte ani schopnost to jméno poznat, nemůžete naplnit biblický smysl verše Matouš 28, 19.
To by ti měla dát logika! Jak byste mohli v biblickém smyslu "křtít ve jméno Otce i Syna i Ducha Svatého", když to jméno v biblickém smyslu neznáte a znát nemůžete? Když dokonce ani nemáte schopnost poznat to jméno?
Poléváte tak miminka vodou, máte vznosné úmysly, říkáte u toho "křtím tě ve jménu Otce, i Syna i Ducha". Ale to jméno neznáte, nemůžete znát a nemáte ani schopnost ho poznat.
A ještě máš odvahu tu psát cosi o "logice" a utíkat od tématu diskuze k mentální neschopnosti.
Toto podle tebe "hloupé uvažování", je uvažováním apoštola Pavla.
Koukám, že ses už převtělil do apoštola Pavla? Nejsi tedy už jen mluvčím Kodeta, stal ses mluvčím i Pavla?
Uvažování svatého Pavla o dětech je toto:
Nevěřící muž je posvěcen ve své ženě a nevěřící žena je posvěcena ve svém muži. Vždyť jinak by vaše děti byly nečisté, avšak nyní jsou svaté.
Uvažování Ježíše o dětech je toto:
Nechte děti přicházet ke mně a nebraňte jim, neboť takovým patří Boží království.
V tu hodinu přistoupili učedníci k Ježíšovi a říkali: „Kdo je tedy v království Nebes největší?“ Ježíš přivolal dítě, postavil je doprostřed nich a řekl: „Amen, pravím vám: Neobrátíte-li se a nebudete-li jako děti, jistě nevejdete do království Nebes. Kdo se tedy pokoří jako toto dítě, ten bude největší v království Nebes. A kdo přijme jedno takové dítě na základě mého jména, mne přijímá.“
Podle mne mají oba pravdu. Moje uvažování o dětech je stejné: Komu patří rodiče, tomu patří i děti. Nejsou jen "posvěcené", jsou "svaté". Nejen, že patří Bohu, ale dětem patří nebe.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 04. listopad 2016 @ 09:04:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Cituji Kodeta: " Nejdůležitejším okamžikem mého života je když jsem položil tu svojí hlavu na Ježíšovo srdce. Jinými slovy, kdy jsem si Ježíše zvolil za svého Pána, zachránce a za svého přítele. Kdy jsem prijal to pozvání být Ježíšovým přítelem a vstoupil jsem do důverného vztahu s ním. To proměňuje život. Tam začíná tryskat Duch svatý, tam dojde k tomu přeskocení té jiskry mezi námi. "
O čem to Kodet vlastně hovoří?
Hovoří o lidské volbě Ježíše za svého Pána. Něco takového miminko nedokáže, něco takového nedokáže ani těžce mentálně retardovaný člověk. K takovému lidskému rozhodnutí je totiž zapotřebí odpovídající stupeň mentální vyspělosti.
Proto byl křest tvých dětí až tak pozdě, až tohoto vztahu byly samy schopny. Byly - li však tvoje děti už i předtím svaté i vnitřně, k čemu je dobrý křest?
Já říkám, že obléknutí do Krista ve křtu člověka zásadně promění vnitřně - teprve ztotožněním s Božím Synem ve křtu se i křtěnec stane také dítětem Božím - do té doby byl člověkem podle těla.
Mentální vyspělost je nutná k opětování vztahu člověka s Bohem. Boha nijak neomezuje v jeho jednání.
A Ježíš říká, že dětská nevinnost má v nebi prioritu i bez této mentální vyspělosti.
Proč tedy čekat se křtem až ona mentální vyspělost přijde?
Celé toto naše dlouhé povídání má svůj kořen v tom, že oba naprosto různě chápeme roli křtu v životě křesťana.
Podle učení Krista a církve ve křtu se rodí nový člověk - nyní už dítě Boží. Nepokřtěný člověk není křesťan, protože nebyl "pokristěn". Může mít osobní víru jako trám (Sk 19,1-5) - ale stejně pořád nepatří do církve, není údem Kristova těla. A nemá ani odpuštěné hříchy. Ty jsou křesťanu poprvé odpuštěny až ve křtu (Kol 2,8-14)) - v novém narození z vody a z Ducha (J 3,5).
Ty tvrdíš, že děti jsou svaté nikoli jen díky svojí přirozené příslušnosti k rodiči - údu církve, ale že jsou svaté i vnitřně - tedy posvěcené, změněné Bohem. Já tvrdím, že pohan může být svatý, může žít svatým životem (třeba Apollo - Sk 18,24) - ale pořád to není dítě Boží, pořád to není křesťan. Hříchy se odpouští milostí, obléknutím do Krista ve křtu.
Tato Boží milost nedává žádné podmínky pro osobní vztah víry, pokud ho člověk přirozeně schopen není (díky své mentální nevyspělosti). To Bůh udělá z člověka křesťana na základě Kristova příkazu (Mt 28,19). Boží slovo totiž platí vždycky a pro každého. Bůh ho nepodmiňuje u člověka kvalitativně žádným "poznáním jména". Ono "poznání jména" je totiž mimo jiné podmíněno i mentální vyspělostí.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 04. listopad 2016 @ 10:27:50 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Hovoří o lidské volbě Ježíše za svého Pána.
Nejen, Stando.
Aby někdo uprostřed náboženství soch, obrazů a pověr, uprostřed temnoty, zasvěcení démonům a vší té vzpoury proti Bohu a jeho slovu, kterou tak věrně popisuje Izaijáš, zvolil Ježíše za svého Pána, potřebuje nejdřív Boží zásah, který se dotkne jeho srdce. Potřebuje to evangelium, Boží moc ke spasení, která je stejná jak pro židy, tak pro pohany. Nejdřív potřebuje ten zásah. Třeba v nějaké nenápadné zapadlé malé apoštolské církvi na severní Moravě. Pak se rozhodne.
Něco takového miminko nedokáže, něco takového nedokáže ani těžce mentálně retardovaný člověk. K takovému lidskému rozhodnutí je totiž zapotřebí odpovídající stupeň mentální vyspělosti.
Nevím, proč sem stále pleteš miminka. Něco takového, o čem svědčí Kodet, nedokáže ani mentálně vyspělý jedinec. Nesouvisí to s mentální zralostí.
Teda mentální zralost a "mentální" postoje člověka vytváří někdy větší odpor vůči evangeliu. Pokud je mysl člověka přeprogramovaná hříchem, klade větší odpor. Ale to je naštěstí jen vnější odpor, ne vnitřní. Lidé, kteří mají menší mentální schopnosti obvykle přijímají Pána Ježíše snáze. Samozřejmě jsou vyjímky.
Proto byl křest tvých dětí až tak pozdě, až tohoto vztahu byly samy schopny.
Pozdě, Stando? Kdy ses nechal pokřtít ty, že někoho soudíš co je "pozdě" a co není "pozdě"?
Moje děti se nechaly pokřtít o polovinu dříve, než já. Já byl pokřtěn "pozdě".
Byly - li však tvoje děti už i předtím svaté i vnitřně, k čemu je dobrý křest?
Skrze křest jsme byli pohřbeni spolu s Ježíšem.
Jak jsi možná už v našem učení četl, každý člověk jednou umírá (neumírá vícekrát) a pak přijde soud, rozsudek. To se stalo i nám. Zemřeli jsme spolu s Ježíšem. Přijali jsme ten rozsudek Božího soudu, uznali jeho právoplatnost, pravdivost, spravedlnost. Křest je závěr toho, co bylo spravedlivě rozhodnuto. Skrze křest jsme byli pohřbeni spolu s ním.
Křest nás zachraňuje podobně, jako potopa Noeho.
Noe byl spravedlivý před potopou. Nepotřeboval, aby z něho potopa udělala spravedlivého. Potřeboval se oddělit od toho mrtvého, od bezbožnosti, která panovala na celém světě. I když byl Noe vnitřně spravedlivý před tím, než byla potopa, byla potopa užitečná k tomu, aby pohřbila to staré a mrtvé.
Křest nás zachraňuje jako přechod Rudým mořem Izrael.
Izrael se nepotřeboval stávat Božím vlastnictvím v moři. Tím byl už v Egyptě, tím byl už před přechodem mořem. Potřeboval se oddělit od Egypta. I když Izrael patřil Bohu před tím, než vešel do rudého moře a byl pokřtěn, to moře bylo užitečné aby pohřbilo jeho otrokáře.
Pokud už nechápeš to, co píše o křtu jasně a přímo apoštol, tak snad ty předobrazy by ti mohly trochu pomoci. Kvůli tomu jsou v písmu.
Já říkám, že obléknutí do Krista ve křtu člověka zásadně promění vnitřně - teprve ztotožněním s Božím Synem ve křtu se i křtěnec stane také dítětem Božím - do té doby byl člověkem podle těla.
Já vím. Tvé výmysly znám.
Proto se tě ptám: Konfrontoval jsi někdy tvé výmysly s realitou?
Ptal ses lidí, kteří křest zažili, zda to, co sis o křtu vybájil, je skutečná realita? Zajímal ses někdy o realitu?
Celé toto naše dlouhé povídání má svůj kořen v tom, že oba naprosto různě chápeme roli křtu v životě křesťana.
Celé toto naše dlouhé povídání má svůj kořen v tom, že ty píšeš o něčem, co neznáš, co jsi nezažil, s čím nemáš praktickou zkušenost a o dané téma ses nezajímal ani u druhých lidí.
"Můžeš" tak bájit cokoliv si vzpomeneš, aniž bys reflektoval realitu.
Já už jsem ty bajky před mnoha lety s realitou konfrontoval, proto už jim nevěřím.
Bůh ho nepodmiňuje u člověka kvalitativně žádným "poznáním jména".
Ten váš bůh má furt nějaké podmínky, furt něco něčím podmiňuje, a najednou ne? Jak se to najednou stalo?
Je napsáno: Křtěte je "ve jméno Otce i Syna i Ducha".
Stando, zamysli se logicky: Jak někdo může někoho pokřtít v to jméno, když to jméno nezná??
To ti tvá "logika" nedá, že ten, kdo to jméno nezná (a nemůže znát, nemá na to schopnosti), nemůže druhého do toho jména pokřtít?
To je jako kdyby nějaký člověk přenechal u někoho svému vnukovi dědictví a řekl mu, že si pro něj může dojít a říci si o něj v jeho jménu. A někdo by si přišel pro to dědictví a řekl by: "Jsem tu ve jménu svého dědy a jdu si pro dědictví." A správce dědictví by se ho jednoduše zeptal: "A jak se jmenuje tvůj děda?"
A ten, kdo by žádal dědictví, by řekl: "Já jeho jméno neznám, nemůžu poznat, protože ani nemám schopnost ho poznat. Ale vím, že ve jménu mého dědy to dědictví dostanu". A dožadoval by se toho dědictví. Dostal by ho opravdu?
Pravý vnuk by přišel a řekl by: Jsem tu ve jménu XY a jdu si pro dědictví. A dostal by ho. Protože to jméno zná. A protože by měl v občance třeba AY. A na rodném listě CY a DY.
Stando, pokud už píšeš o "logice", uvažuj teda alespoň trochu logicky.
Pokud někdo nezná to jméno Otce, Syna a Ducha svatého (a nemůže poznat, nemá na to schopnosti), nemůže naplnit biblický smysl Matouše 28, 19. Člověk, který nezná to jméno, nemůže do toho jména druhého ponořit.
Ono "poznání jména" v biblickém smyslu není podmíněno mentální vyspělostí. Zato je (řečeno vaší "logikou") podmíněno čistým srdcem. Bez toho, co píše Ezechiel, nemůže žádný člověk v biblickém smyslu znát Boží jméno. Člověk nemá ani schopnost poznat Boží jméno.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 05. listopad 2016 @ 10:02:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Když někdo po tom Božím zásahu zvolí Ježíše za svého Pána, stane se to, o čem pan Kodet taky hovoří..."...
A ten úplně první Boží zásah se děje ve křtu.
Ve křtu jsme spolu s Kristem zemřeli jako lidé "tělesní" a byli jsme spolu s ním vzkříšeni do "novosti života" jako děti Boží (Ř 6,3-8).
..."každý člověk jednou umírá (neumírá vícekrát)"...
Jaký pro to máš důkaz? Jsou různé roviny smrti a člověk může umřít i vícekrát. Podobně jako i lidské tělo může zemřít vícekrát (do klinické smrti, ze které znovu oživne), tak vlivem hříchu ke smrti může i člověk duchovně zemřít vícekrát - a znovu pokáním oživnout. Pokud ovšem ve stavu duchovní smrti zemře i smrtí těla, není už pro něho záchrany - bude patřit mezi zavržené.
..." I když byl Noe vnitřně spravedlivý před tím, než byla potopa, byla potopa užitečná k tomu, aby pohřbila to staré a mrtvé."...
Noe byl jediný spravedlivý ve své době. Přesto skrze potopu nebyl zachráněn jenom Noe - bylo zachráněno osm lidí - protože ti všichni byli součástí přirozeného společenství Noeho rodiny - nebyli svatí vnitřně jako Noe, ale Noeho svatost se přesto vztahovala i na ně (zvnějšku) - podobně jako věřící manžel posvěcuje nevěřícího manžela i své děti, vyšlé z tohoto svazku. Přesto oni nejsou vnitřně svatí.
..."I když Izrael patřil Bohu před tím, než vešel do rudého moře a byl pokřtěn, to moře bylo užitečné aby pohřbilo jeho otrokáře."...
I my patříme Bohu už od početí, podobně jako Izrael (Sk 17,22-28). Rozdíl mezi Izraelem před projití vodou a Izraelem po projití vodou byl stejný, jako rozdíl mezi otroctvím a svobodou. Když prošli mořem, byli svobodní, přestali být otroky. O to šlo především! To je ten hlavní účinek "křtu" Izraelců po projití vodou. Podobně až ve křtu se člověk stává křesťanem s darem "nového života" (Ř 6,4) ve svobodě. Bůh nám ve křtu obnovil srdce, bez této obnovy bychom svobody Božího dítěte nebyli schopni.
..." Ptal ses lidí, kteří křest zažili, zda to, co sis o křtu vybájil,"...
Změna Bohem není o prožitku, o pocitech. Nelze se tedy na ni ptát lidí (na jejich zkušenost, prožitek), třeba se zeptat Boha. Protože Boží slovo platí vždycky (Mt 28,19).
..."Stando, zamysli se logicky: Jak někdo může někoho pokřtít v to jméno, když to jméno nezná??"...
Nemáme křtít do jména Boha, které v úplnosti žádný člověk (v biblickém smyslu) znát nemůže, křtíme podle Kristova ustanovení do jména Otce, Syna Ducha svatého. To je vlastně to maximum, co my lidé o Bohu můžeme znát.
Ve křtu ten hlavní, kdo působí, je Duch svatý, nikoli člověk, který křtí. Platnost křtu se neodvíjí od kvality toho, který křtí ani od jeho poznání či nepoznání jakéhokoliv jména.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 05. listopad 2016 @ 22:55:41 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | A ten úplně první Boží zásah se děje ve křtu.
Stando, je vidět, že píšeš o něčem, co neznáš a co jsi nezažil.
Teoreticky je samozřejmě možné, že by se někdy úplně první Boží zásah mohl stát ve křtu, ale prakticky jsem na něco takového v životě nikdy nenarazil. Pokud by se první Boží zásah udál až ve křtu, bylo by to hodně pozdě. Lidé se nechávají křtít právě proto, že před křtem zažili mnoho Božích zásahů, klidně desítky. Boží zásah ve křtu je důležitý, je chyba jej minout, ale je to jen jeden z mnoha Božích zásahů v životě lidí.
Jaký pro to máš důkaz?
Podobně jako i lidské tělo může zemřít vícekrát (do klinické smrti, ze které znovu oživne), tak vlivem hříchu ke smrti může i člověk duchovně zemřít vícekrát - a znovu pokáním oživnout.
Stando, nic takového jsem v životě nikdy od nikoho neslyšel a nečetl. Sám jsem nic takového nezažil. Můžeš nám k tomu něco více napsat?
Jsou ta slova pro tebe něco reálného, nebo je to zase nějaký tvůj vybájený výmysl o něčem, co neznáš a nezažil jsi?
Tobě se někdy v životě stalo, že jsi duchovně zemřel?
Stalo se ti snad dokonce vícekrát, že jsi duchovně zemřel?
Pokud ano, jak jsi poznal že jsi duchovně zemřel, jak jsi poznal, že jsi obživnul a kolikrát za život jsi duchovně zemřel?
Změna Bohem není o prožitku, o pocitech. Nelze se tedy na ni ptát lidí (na jejich zkušenost, prožitek), třeba se zeptat Boha.
No, já vím, zase ty vaše pocity. Vy se stále soustředíte na pocity, honíte se za pocity, odvoláváte se na pocity. Samozřejmě, že změna Bohem není o pocitech, tak jako ty vaše pocitové věci, na které se soustředíte vy. To je dobře, že jsi tuhle základní věc pochopil. Chápu, že když se vás na tu vaši pocitovou "změnu" zeptám, nemáte, co byste odpověděli.
Ta změna není ani o intelektu a mentálních schopnostech, i když i na ně má časem vliv.
Skutečná změna života Bohem nejsou ty vaše pocity. Je to reálná událost, při které se změní život člověka. Proto se velmi snadno lze na tu změnu člověka zeptat a člověk tu změnu dokáže popsat. Proto je také písmo svaté plné svědectví o takových změnách života lidí Bohem. Tak jako u jakékoliv jiné události.
U změny života Bohem není to důležité to, co člověk cítí, pocity. Důležité je to, co se v životě člověka změní, změna. Ale když Bůh změní život člověka a člověk zažije pokání, samozřejmě jsou u toho i pocity, nechybí tam. Někdy ale chybí pocity před tím, než Bůh život člověka změní. Napříkla proto, že srdce člověka je tak tvrdé, že člověk nedokáže nic cítit a než člověk zažije to evangelium z Ezechiele 36, žádné pocity nemá.
Nemáme křtít do jména Boha, které v úplnosti žádný člověk (v biblickém smyslu) znát nemůže, křtíme podle Kristova ustanovení do jména Otce, Syna Ducha svatého. To je vlastně to maximum, co my lidé o Bohu můžeme znát.
To já vím, že nemáte, že to jméno v biblickém smyslu neznáte a dokonce znát nemůžete. Vím, co je vaše maximum. Znám vaši situaci, žil jsem jí, popisoval jsi jí mockrát. Díky za upřímnost.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 09:10:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku,
Snad sis tímto alespoň trochu pohladil svoje vlastní ego.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 09:29:17 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oku 7x pro potěšení. Myslivec
Rudou barvou dneska září, sedmička v tvém kalendáři..
Celá země i tvé děti, velký svátek máte dnes, modloslužebný balonek tvůj letí, stoupá vzhůru do nebes.
:-)))) |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 18:29:11 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Snad sis tímto alespoň trochu pohladil svoje vlastní ego.
Stando, už jsme na dané téma narazili jednou nebo dvakrát. Čímpak to je, že když ti položím pár jednoduchých otázek k tématu, nezmůžeš se na nic jiného, než na osobní útok? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 08. listopad 2016 @ 18:14:49 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, ptáš se na věci příliš osobní, odpovím ti jenom obecně: Kdykoli spácháš těžký hřích (hřích ke smrti), vyháníš Boha ze svého srdce - dostáváš se do stavu duchovní smrti.
Kdykoli v pokání vyznáváš takový hřích Bohu a církvi - je ti službou církve odpuštěn a ty opět žiješ s Bohem. Jako po resuscitaci těla (v klinické smrti), když se znovu obnoví činnost srdce a mozku.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. listopad 2016 @ 23:37:57 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | To je zvláštní, že kdykoliv se tě člověk zeptá na něco osobního, konkrétně, na skutečnou realitu, ne na teoretické virtuální poučky, tak uhneš. Vymýšlet si ale o druých nepravdivé nesmysly a psát je do diskuze, to ti jde "dobře".
Kdyby tě neco zajímalo o mne, tak se místo vymýšlení nesmyslů zeptej. To, co jsi o mne napsal, není pravda, je to samozřejmě nesmyslný nepravdivý výmysl.
Někdy se zeptej lidí, kteří slouží tomu kolečku hříchu, co popisuješ, jestli žijí to, co sis o nich vymyslel. Budeš překvapen. Stejně tak pokud by ses někdy zeptal, někoho, kdo zažil křest, co se ve křtu skutečně stalo a co se doopravdy nestalo.
A můžeš se zeptat i mne, jak je to s duchovní smrtí, s vyznáváním hříchů a se mnou doopravdy, já ti rád odpovím. Je to sice privátní, ale nemám problém se s tím sdílet. Nebudeš pak zbytečně žít v omylu.
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. listopad 2016 @ 08:59:56 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Obecně platí: Kdykoli spácháš těžký hřích (hřích ke smrti), vyháníš Boha ze svého srdce - dostáváš se do stavu duchovní smrti.
Proč jsi to vztáhl jenom na svoji osobu? Já přece netvrdil, že zrovna ty jsi teď ve stavu duchovní smrti. Netvrdil jsem o tobě vůbec nic. Tak jak jsem si mohl o tobě vymýšlet?
Nejedná se o žádné "kolečko hříchu".
Evidentně mi vůbec nerozumíš, co říkám a vkládáš si do mých slov vlastní projekce.
Pokud kdokoli spáchá hřích ke smrti, je duchovně mrtvý, je ve stavu duchovní smrti. Hřích ke smrti - to máš v Písmu. Duchovní smrt je opakem života v milosti posvěcující, opakem života ve společenství s Bohem.
To je můj obraz víry v této oblasti hříchu.
Pochopil jsem už ze tvých předešlých komentářů, že tyto věci vnímáš jinak, ale pořádně nerozumím jak.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 09. listopad 2016 @ 17:35:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Proč jsi to vztáhl jenom na svoji osobu?
No, protože jsem se zeptal na tebe a ty jsi místo toho začal psát o mně.
Já přece netvrdil, že zrovna ty jsi teď ve stavu duchovní smrti. Netvrdil jsem o tobě vůbec nic. Tak jak jsem si mohl o tobě vymýšlet?
Pak jsi ovšem nevidíš do klávesnice. nebo jsi schyzofrenik. Kdo to tedy o mne psal o mne ten příspěvek?
Pochopil jsem už ze tvých předešlých komentářů, že tyto věci vnímáš jinak, ale pořádně nerozumím jak.
A chtěl bys tomu rozumět? Kdybys místo vymýšlení nesmyslů o druhých četl občas jejich příspěvky, tak bys to věděl. Na dané téma už jsme se bavili mockrát.
Pokud by tě to nezajímalo, tak nemá téma smysl dále probírat. Konkrétní věci z reality nenapíšeš, neodpovíš a římskokatolické bajky znám velmi dobře a osobně, léta jsem je žil. Nejsou pravdivé, reálné. Proto se tě taky ptám na skutečnou realitu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 10. listopad 2016 @ 09:04:53 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Oko považuje za hřích ke smrti zneuctění oplatku, nepřijímání svátostí, odpadnutí od římské nevěstky, "špinění" respektive pravdu o římské nevěstce. Takže kvůli jeho výmazu při jeho řk výchově, mu stále v hlavičce vyskakuje, že všichni zrádní modloslužebníci vědomě nevyužívající "spásných" komponentů řk nevěstky- jsou duchovně mrtví, jelikož páchají hřích ke smrti. Cizinče, toto Oko nikdy nepřizná, a bude chodit kolem horké kaše a všechno okecávat, vést vyhýbavé a záludné řeči. Nikdy nepřizná co si skutečně myslí o těch, co řk opustili (zradili). Pro něho je takový "zrádce" tím největším nepřítelem a rivalem. Což se historicky týká celé řk"c". Oko, ničím nepřekvapíš, nic nového nám říct nemůžeš, ničím nás nepřesvědčíš. Všechno co nyní žiješ, jakým způsobem uvažuješ, to všechno známe a zažili jsme to na vlastní kůži! A ten kdo byl díky Bohu, díky pravdě Ducha osvobozený od lží a duchovních manipulací římské nevěstky, ten se již vrátit nemůže, to prostě nejde. Jak jednou spatříš celý řk antikristův projekt v jeho nahotě, již to zpátky nikdy nevrátíš. Již náležíš Bohu, a ne těm co tě celý život klamali a dále klamou. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 11. listopad 2016 @ 09:05:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | No, já nevím, co považuje za "hřích ke smrti", nikdy mi na konkrétní otázky neodpověděl. Ani nevím, zda je to jeho psaní nějak reálné, zda píše jen poučky, nebo něco, co žije. Pořád dokola opakuje ty poučky a na konkrétní otázky neodpovídá, jakmile přijde řeč na konkrétní téma z jeho života, místo odpovědi uhne a začne si vymýšlet hlouposti o lidech v diskuzi. Tváří se jakoby byl římský katolík, ale nevydá jasné svědectví zda věří římskokatolickému učení v těchto věcech.
Tady napsal článek o tom, že "by" ho s křesťany "mohl" spojovat živý vztah člověka s Bohem. Když to tak píše, "mohly by", zjevně si uvědomuje, že ho živý vztah s Bohem s ostatními nespojuje. Aby ale konkrétně napsal jeho pohled, to ne.
Uvědomuje si, že nemá živý vztah s Bohem, proto není spojen s křesťany a hledá ho? Nevím. Pochybuju.
Nebo věří římskokatolickému učení a o všech, co s nimi není spojen živým vztahem s Bohem se omylem domnívá, že žijí ve hříchu ke smrti, protože nevěří na římskokatolické báchorky? Nejspíš ano, ale na rovinu to nenapíše. Vyhýbá se přímé řeči. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 09:40:48 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Za tolik snahy Cizinče cvOkatému modloslužebníkovi něco vysvětlit, jsi obdržel jen pohrdání. Pohrdání v rudém stylu. Takový způsob reakce mi dost připomíná to, jakým způsobem reagovali bolševici na pravdu. Když nedokázali pravdu popřít, tak jí pohrdali a dehonestovali řečníka. Proto jsem Oku věnoval něco 7x pro potěchu. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 07. listopad 2016 @ 18:36:20 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Myslivče, to nevadí. Dobře ukazuje, jaký má zájem na skutečné diskuzi.
Nepíšu jen kvůli němu, to by byla zbytečná práce. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 08. listopad 2016 @ 09:50:40 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | U řk modloslužebníků podobných Oku může nastat obrácení, když si přestanou sami sobě dokazovat existenci Boha. V tom je klíč a jádro pudla u obrácení. A v tom je i slabina pasti ducha antikrista, který svou oběť drží. Nejde o to, abychom v rámci duchovního boje modloslužebníkům Boha dokazovali. Jde o to, přimět je k tomu, aby měli tolik odvahy nechat si dokazovat existenci Boha samotným Bohem. A to Bůh dělá velmi rád.
Pro řk modloslužebníka to znamená přestat Bohu "věřit", přestat "věřit" v Jeho existenci. A teprve pak zde Bůh sám dává poznat a poznávat, pak přichází věčná proměna srdce a znovuzrození ducha, pak do srdce vstupuje Kristus a dosavadní majitel srdce mu jde z cesty, neboť Kristus se mu stává cestou, pravdou a věčným životem.
Naprostá většina řk modloslužební se obrátí ihned poté, co si přestanou sami sobě dokazovat existenci Boha, a nechají Boha aby se ji dokazoval sám. Ostatně ruku na srdce, kdo z nás může Boha dokázat? Nikdo! A komu se může Bůh dokázat? Každému! A na těchto každodenních důkazech od Ducha pravdy o existenci a působení Boha stojí naše víra. Naše důvěra v Boha, který se nám dává poznat ve všem. A to v životních záležitostech příjemných i nepříjemných. A proto jsme vždy naplnění Pánovým pokojem. To se týká kristovců. A ti ostatní Cizinče se musí vše možně burcovat, a přitom lítají třísky. |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 08. listopad 2016 @ 18:31:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Dobře ukazuje, jaký má zájem na skutečné diskuzi.
Nepíšu jen kvůli němu, to by byla zbytečná práce. "...
Toníku, vždycky, úplně vždycky, jsem k tobě přistupoval jako k rovnocennému partneru a bez vedlejších pohnutek. Vždycky jsem se snažil vyjadřovat věcně, s úctou a pravdivě, podle nejlepšího svědomí.
Nepohrdám zde vůbec nikým - takové pocity jsou mi cizí. Ve své víře bych takto totiž pohrdal samotným Kristem.
Snad jen vlivem tvého nepochopení mých slov mockrát jsem si od tebe vyslechl obviňování ze lží, obviňování z "uhýbání od tématu" a pod. Nic takového vědomě nedělám, považoval bych plané řeči za ztrátu vzácného času.
Ale jak vidím, pro tebe jsem jenom "zbytečná práce". Upřímně řečeno, ukazuješ tímto výrokem svoji naprostou absenci úcty k mé osobě. Já mám zájem na věcné diskusi, přestože mé ostatní aktivity mi vždycky nedovolují zareagovat okamžitě. Snažím se zde vysvětlovat svoji víru jasně a srozumitelně - dostává se mi od většiny z vás stejně většinou jen úsměšků a nepochopení. Fakt se tak nesrozumitelně vyjadřuji?
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Úterý, 08. listopad 2016 @ 23:38:16 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, věřím ti, že když si o mne vymýšlíš všechny ty nesmysly z vašeho uvažování a píšeš je do diskuze (jako například tady ten o "vylučování ze spásy"), že to děláš nevědomě. Když tě ale upozorním na to, že tvoje nesmysly, co sis o mne vymyslel, nejsou pravda a ty je znova píšeš do diskuze a znova je drze opakuješ, už to neděláš nevědomě. Nevědomě bys to dělal, kdyby ses nedověděl pravdu.
Pochopil jsem tě špatně, že ses mi snažil lživě vnutit, že kohosi vylučuji ze spásy? Nebo ses mi takovou věc opravdu snažil vnutit, a to přes to, že jsme se na dané téma bavili už několikrát a já ti jasně psal o spasení v Ježíši, k teré neseme všem lidem a nikoho nevylučujeme? Vždyť ses tu tolikrát vymezoval a tolikrát si oponoval, když jsem tu psal o spasení v Ježíši pro všechny lidi, o odpuštění hříchů pro všechny! A teď mi nutíš, že někoho "vylučuju ze spásy" a děláš to něvědomě?
Stando, tvoje věta "Snad sis tímto alespoň trochu pohladil svoje vlastní ego." na kterou jsem reagoval mým příspěvkem, byl jako ten tvůj "zájem na věcné diskuzi" a bylo to to tvé "věcně, s úctou a pravdivě, podle nejlepšího svědomí, bez vedlejších pohnutek" ?
Snad sis všimnul, že si tady s tebou píšu dlouhou dobu, reaguju na tvoje příspěvky, snažím se diskutovat k tématu. Pro mne jsi "zbytečná práce" ve chvíli, kdy na příspěvek k tématu napíšeš "Snad sis tímto alespoň trochu pohladil svoje vlastní ego." nebo kdy je zjevné, že jsi příspěvek ani pořádně nečetl a nereaguješ na něj. Ale nejsi sám, kdo si tu čte příspěvky. Někdo třeba může mít skutečnou logiku a může mu dojít, že když člověk skutečně nezná nějaké jméno a ani ho poznat nemůže, nemůže v něm křtít.
Ale tím tvým příspěvkem jsi zase hezky utekl od tématu, které se týkalo Božích doteků a křtu ve vodě, skuteřného biblického smyslu Matouše 28, 19, pocitů, o kterých stále hovoříte, od toho, zda jsi někdy skutečně duchovně zemřel a obživnul a dalších věcí. Kterým ses tímto zdařile vyhnul.
Což jsi určitě neudělal vědomě a úmyslně....
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 09. listopad 2016 @ 09:21:42 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, dokud ke mě budeš přistupovat už apriori jako ke lháři, jehož charakteristikou je "pokrytectví, veřejná rétorika, přetvářka" - pak zůstaneš stále zakonzervován ve svém nepochopení.
Já tě nemíním obracet na katolickou víru, jen mně vadí vaše představy o víře katolíků, které jsou spíš parodií katolické víry.
O tvé víře: ..."Pochopil jsem tě špatně, že ses mi snažil lživě vnutit, že kohosi vylučuji ze spásy?"... Já ti to logickou cestou zdůvodnil, proč si to myslím. Má - li tvé ujišťování logické trhliny, nediv se, že není věrohodné.
..." když jsem tu psal o spasení v Ježíši pro všechny lidi, o odpuštění hříchů pro všechny! "... Bůh odpouští hříchy jenom tomu, kdo z nich učiní pokání. Nikoli že by ostatní nemiloval, ale princip Boží spravedlnosti mu to nedovolí. Proto budou někteří zatracení - sami si tento stav zvolí.
..."... je zgruntu celý nepravdivý, vymyslel sis ho, bez znalosti skutečné reality."... Je to moje víra. Já ji přece nikomu nevnucuji.
..."zda jsi někdy skutečně duchovně zemřel a obživnul a dalších věcí."...
Všechno toto popisuje apoštol Pavel (např. v Ř 6,8; Kol 2,8-14;) - na mě už zbývá jen těmto věcem věřit. A já Pavlovi věřím každé jeho slovo.
Ohledně "pohlazení tvého ega" - pročti si ještě jednou ten svůj komentář plný kousavé ironie - kdyby ho někdo v takovém "přátelském" duchu napsal třeba tobě.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 09. listopad 2016 @ 17:49:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, přistupovat k tobě jako ke lháři budu ve chvíli, kdy se začneš vyhýbat tématu diskuze a místo tématu diskuze začneš v diskuzním vláknu komentovat diskutující. Není pro mne tak těžke pochopit, proč to děláš: Děláte to vždy, když jste "v koncích" a téma se vám nějak nelíbí a potřeujete se mu vyhnout.
Asi si mne s někým pleteš: Nejsem nějaký protestant, abych měl jakési "představy o víře katolíků". Jsem římský katolík, který římskokatolickou víru žil. Nemusím si tedy nic představovat, jako když si někdo představuje co by se asi tak mohlo dít ve křtu a vymyslí parodii na křest, protože sám tu zkušenost nemá.
Když jsem tě upozornil, že jsi mi přiřknul nějaký váš nesmysl o "vylučování ze spásy" z vašeho uvažování, přiznal jsi, že jsi nevycházel z toho, co píšu já, ale z vašich spekulací. To jsem rád, běžně to tak neděláš a trváš dále na nesmyslu, který sis o mne vymyslel aby ses vyhnul diskuzi nad tématem.
Zpět k tématu, jsem rád, že jsi alespoň něco napsal.
A co ti, co neučinili pokání? Ti jsou z Božího odpuštění vyloučeni? Těm Bůh neodpouští? Jak dlouho si tak Bůh jejich hříchy drží, když je neodpouští?
Nenapadlo tě tento výmysl někdy konfrontovat s písmam svatým, s tím, co je v něm napsané?
Máte hodně divného boha.
Jak jsi na tom ty?
Odpustil jsi někdy někomu, kdo nečinil pokání?
Pokud ano, bylo to spravedlivé, nebo nebylo?
Dovolil ti takové odpuštění princip Boží spravedlnosti a princip tvé spravedlnosti?
Nic o nějakém cyklickém duchovním umírání a obživování samozřejmě apoštol Pavel nepíše, samozřejmě.
Proto se tě taky ptám na to, co reálně znamená to, o čem píšeš. A chápu, že reálně nic nenapíšeš.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: oko v Pátek, 11. listopad 2016 @ 05:22:02 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Toníku, když ty odpustíš křivdu druhému, nesmažeš tím jeho hřích. Vůbec nerozumíš, že úplná likvidace hříchu je daleko obšírnější.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 11. listopad 2016 @ 08:54:06 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, čím to, je, že když se tě zeptám na realitu tvého života, tak začneš místo odpovědi na pár jednoduchých otázek vymýšlet nesmysly o mne a psát je do diskuze? |
]
]
]
|
|
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: R (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Úterý, 01. listopad 2016 @ 10:34:46 CET (O uživateli | Poslat zprávu) | Nebav se o křtu modloslužebníku, když vydáváš za křest to, co křtem není. ŘK "křest" miminek NENÍ KŘTEM! A tak jednoduše a krátce ti to Cizinec nedokáže napsat!
Takže pro příště Oko, až budeš psát něco o KŘTU, tak do toho netahej tu antikristovu řk parodii, která křtem není a nikdy nebyla. A znovu a znovu ti budu opakovat.
1) Víra je boží dar! Proto se NIKDO z lidí za tento dar nemůže zaručit! Nikdo, ani farář, ani kmotři, ani rodiče, ani farnost! Což ovšem římská nevěstka klidně dělá a poskytuje za Boha záruky!!!
2) Při křtu je třeba VĚDOMÉ přijetí Krista za svého spasitele! Vědomého křtu předchází POKÁNÍ! To u miminek možné není! Což římské nevěstce vůbec nevadí, jelikož rozhoduje za Boha i lidi- lidské miminka!!!
3) Křest vodou je obřad pozemský, kde voda symbolizuje očistnou boží milost. Pozemský křest je křtem pokání a přijetím (uvědoměním si potřeby) Krista za svého jediného spasitele. Po křtu vodou se stává křesťan Bohem povolaným.
4) Znovuzrození se v Kristu je obřad nebeský, kdy Kristus křtí Duchem svatým. Po svém znovuzrození se kristovec stává Bohem vyvoleným.
Žádný z těchto čtyřech bodů ten tvůj "křest" miminek nesplňuje! To co ty Oko nazýváš křtem, je OHAVNOST! Nejsi křesťan, nejsi kristovec, jsi jen modloslužebník, kterému v dětství nalhali, že je křesťanem. Krutá pravda o tobě. Pravda ke které se zde v diskusi nevědomě ty sám doznáváš, když odhaluješ těžkopádnost své skutkové "víry", a když sám o sobě odhaluješ, že vlastně žádný vztah s Bohem nemáš, i když bys moc chtěl. Jenže plesnivějící a zneuctitelný oplatek, ani tvoje sebevětší samospásná snaha, tě k Bohu nepřiblíží ani o píď.. |
| Nadřazený |
|
|
|