Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Věra.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 10, článků celkem: 16834, komentáře < 7 dní: 531, komentářů celkem: 441968, adminů: 60, uživatelů: 5267  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 147 návštěvník(ů)
a 2 uživatel(ů) online:

rosmano
Willy

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
120964666
přístupů od 17. 10. 2001

Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo nežízní, ať n (Skóre: 1)
Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 02. listopad 2016 @ 06:44:41 CET
(O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/
Tedy nejdříve kvalitativní změna lidského srdce Bohem - pak až následně lidská odpověď. Bůh vždycky jedná jako první.

  Samozřejmě, Stando. Tomu rozumíš dobře. Přesně tak se to děje. To jsem ti popisoval i v jiném příspěvku zde

  Jen ta kvalitativní změna nemá nic společného se svátostí křtu. Nebo je to spíše nepřímá úměra: Čím víc svátostí, tím větší tvrdost člověka proti Božímu zásahu, tím více se člověk vzpírá živému vztahu s Bohem a tím víc lpí na lidských výmyslech. O čemž tu svědčíte vy nejlépe a nejnázorněji, to také není potřeba vysvětlovat.


Ale tobě je zbytečné zatím cokoli vysvětlovat:
(Iz 44,18)
Nevědí, nechápou, neboť jejich oči nedokáží vidět a jejich srdce rozvažovat....


  Stando, vaši situaci znám dobře. Je vidět, že dokážeš dobře vybrat a je dobře, že jsi tu tak upřímný a upřímně tu popisuješ, co žijete. Mně to opravdu popisovat a vysvětlovat nemusíš, zažil jsem vaši situaci na vlastní kůži, prošel jsem jí až do dna. 


  Ti, kdo vytvářejí tesané modly, jsou všichni marnost a jejich vzácnosti jim neprospějí. Jsou jejich svědky: Nic nevidí ani nevědí - jsou jim k zahanbení. Kdo by formoval boha nebo odlil modlu, když mu to nijak neprospěje? Hle, všichni jeho společníci se budou stydět. 

  Řemeslníci jsou jen lidé. Ať se všichni shromáždí, ať se postaví. Budou se bát a stydět spolu. 

  Kovář dělá sekeru, pracuje s uhlím a formuje ji kladivy. Dělá to svou silnou paží, navíc hladoví, až je vysílený, nepije vodu a je unavený. Tesař roztáhl míru, vyznačuje modlu rudkou, upravuje ji dláty a kružidly ji vyznačuje. Zhotoví ji jako napodobeninu muže, jako krásného člověka, aby ji usadil v domě. Pokácel si cedry nebo vzal cypřiš či dub, který si nechal vyrůst mezi lesními stromy. Vysadil vavřín a déšť mu dá vzrůst. Pak to je člověku k topení -- vzal z toho, aby se zahřál, také zatopí a napeče chléb; také udělá boha a bude se klanět: Zhotovil si tesanou modlu, aby se před ní rozprostíral tváří k zemi. Polovinu toho spálil v ohni: Tedy na polovině upeče maso, sní pečeni a nasytí se. Také se zahřeje a řekne: Výborně, zahřál jsem se a užil jsem si tepla! A z toho, co zbylo, udělal boha, svoji tesanou modlu. Bude se před ní rozprostírat tváří k zemi, klanět se a modlit se k ní: Vysvoboď mě, protože jsi můj bůh! 

  Nic nevědí a ničemu nerozumějí, protože zalepil jejich oči, aby neviděli, a jejich srdce, aby nerozuměli. 

  Nepřijde mu to na mysl, nemá poznání ani rozum, aby si řekl: Polovinu toho jsem spálil v ohni, také jsem napekl na řeřavém uhlí chléb. Upeču maso a sním ho, ze zbytku mám zhotovit ohavnost a před dřevěným špalkem se mám rozprostírat tváří k zemi? Sytí se popelem, svedená mysl ho odklání stranou. Nevysvobodí svou duši ani si neřekne: Není to, co je v mé pravici, falešné?

  To je samozřejmě velmi věrně popsaná situace lidí v náboženství soch, obrazů a pověr. Je určitě zbytečné, abys mi zatím vysvětloval vaši situaci, kterou jsem žil také. 

  Ale odpovědět na otázky bys mohl.

  Zeptal ses toho Kodeta, kdy Bůh změnil jeho srdce, kdy ho disponoval ke vztahu s ním? Pokud ne, tak se ho zeptej. 

  Zeptal ses nějakého člověka, který zažil křest, co se při křtu stalo? Pokud ne, tak se zeptej, bude ti to k užitku.

  Toník


| Nadřazený

Stránka vygenerována za: 0.19 sekundy