poslal Nepřihlášený Nikdo z věřících nemá schopnost rozpoznat zda přijímá obyčejný oplatek nebo hostii. Přijímání proto stojí na víře v jiného člověka, stojí na víře, že to co nám jiný člověk podává je tělem Krista. Pokud se věřící stane obětí podvodu, a je mu místo hostie podán obyčejný oplatek, tak zhola nic nerozpozná a duchovně přijímá oplatek úplně stejně jako hostii. Jak je to možné? Je to prosté. Proměna chleba na tělo prý probíhá před vámi, vně, externě, a způsobuje ji "posvěcený" člověk, a tuto proměnu způsobuje ve své víře, a ne ve víře vaší. Vám pak podává "tělo" Krista jako "hotovou věc", a vaše víra se na proměně vůbec nijak nepodílí. Důsledně je však vyžadovaná slepá víry v kněze, slepá víra v to, že to co vám podává je tělo Krista.
Stále nechápete ten podvod? Kristus z vás byl vyňatý a položený do pateny. Ta zázračná proměna chleba se má odehrát při jezení ve Vás! To my jsme chrám Boha živého, a proto je kamenný chrám, kostel ve kterém stojíme pouze chrámovou předsíní. A Bůh nepřebývá v chrámové předsíni, přebývá v našich chrámech.
Ježíš při poslední večeří říká, zkráceně, "jezte, toto je moje tělo". A důkaz že Ježíše brali v těchto slovech naprosto vážně je, že se mnozí nad těmito slovy pohoršovali a odvraceli se. Byla to pro ně velmi tvrdá řeč. Převážně protestanti by si proto měli uvědomit, že se o žádnou symboliku nejedná, jedná se o skutečnou proměnu chleba na tělo. Ježíš sám posléze vysvětluje, "má slova jsou duch".
Podvodníci začali "proměňovat Krista" vně člověka, externě na obětním stole. Jenže i tak zůstal oplatek oplatkem a proto bylo třeba vymyslet další lež- transsubstancianci. Hrozný krkolomný název, kterým se vytírá zrak šťouralům ve stylu, na to si moc hloupý, transsubstancianci nemůžeš bez vysokého teologického vzdělání rozumět.
Ježíšova slova "toto je moje tělo" byla vyřčená když byl Bůh ještě ve smrtelném těle. V tom okamžiku se skutečně jednalo o symboliku, kterou preferují protestanti. Nesmíme zapomínat na to, že Ježíš stojí na vrcholu starozákonní oběti, a symbolicky se srovnává s obětovaným beránkem. V okamžiku kdy Kristus pronáší památná slova je jeho tělo ještě smrtelné. Po svém zmrtvýchvstání má Pán Ježíš tělo jiné, proměněné, tělo duchovní, a právě tímto tělem se stává chléb který přijímáme. A to skutečně. Cožpak všichni zde nemluvíte o svém znovuzrození, o Kristu v srdci? Proč jste tedy tak malověrní a nevěříte tomu, že víře v Pánova slova se v nás odehrává ten největší zázrak, že je v nás přítomný Kristus se svým oslaveným tělem. Neokusili jste tak nevíte. Nechali jste si Krista ze sebe vypreparovat u učinili jste z něho ohavnou eucharistickou modlu. Učinili jste ze slov Pána pouhou symboliku. Pak se nedivte, že jste malověrní, rozhádaní, že Vás Kristus vzájemně nespojuje, ale rozděluje. Památku na poslední večeři slavte doma, v rodině, mezi svými nejbližšími. Neutíkejte od svých rodin za falešným kostelním pozlátkem, kde se pak veřejně presentujete jako to co byste chtěli být, ale čím nejste. Navraťte Krista do svých rodin, tam patří, tam ho i apoštolové přinesli a prvocírkevní křesťané slavili večeři Páně doma. Bez Krista v rodinách církev nevznikne. Chcete li své raněné modlitby uzdravit, slavte večeři Páne doma, a kostel považujte pouze za společnou modlitebnu a za místo setkávání se s jinými křesťany, za místo kde se káže boží slovo a boží slovo nám jasně říká, že chrámem živého Boha jsme MY! Proč tedy hledáte Boha v kamenných chrámech, ve svatostáncích když tam není! Hledejte Boha ve víře ve slovo Krista.
A to vše se týká "těla Kristova". Kristus dále mluví o své krvi, která se prolévá za odpuštění hříchů. Pokud nepijete krev Krista zároveň při jezení těla Krista- není Vám odpuštěné!! To Kristus který do nás vstupuje nás očišťuje, ospravedlňuje a naplňuje Duchem. Nalhali Vám, že se před přijetím Krista musíte očistit. Chápete jak je to nesmírně hloupé, nechávat se od někoho očišťovat aby jste mohli přijímat Pána, který se obětoval aby nás očistil od hříchu? Cožpak Kristus prolévá svou krev na očištění- již očištěných??
Ve zpovědnici Vám "odpustí" hříchy a vy pak přijímáte Krista bez hříchů. A k čemu Vám takový Kristus vůbec je? Co na vás má očišťovat? K čemu jeho prolitá krev na odpuštění hříchů? K čemu jeho oběť? K čemu jsou jeho slova o jezení, pití, o tom že nebude li v nás, nebudeme mít život večný! Proč za Kristem a ke přijímání vůbec jdete, když jeho očistnou práci odvedl člověk ve zpovědnici??
BCA