|
Právě je 586 návštěvník(ů) a 2 uživatel(ů) online: rosmano oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 116819796 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
Život víry: V čem spočívá celý zákon a proroci.
Vloženo Středa, 15. květen 2019 @ 00:03:56 CEST Vložil: Tomas |
poslal leonet Lidé, kteří čtou Písma a do určité míry jím věří,
jistě odpověď znají. V evangeliích se můžou seznámit se slovy Ježíše, například
v evangeliu Matouše si můžeme číst, 7,12: Jak byste chtěli, aby lidé jednali s
vámi, tak jednejte vy s nimi; v tom je
celý Zákon i proroci. Podobně to napsal i Lukáš ve svém evangeliu, 6,31:
Jak chcete, aby lidé jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi. Ještě Tobit 4,15:
Co sám nenávidíš, nikomu nečiň!
Poučné jsou i související texty, například v Matouši
si můžeme číst, 7,9-11: Což by někdo z
vás dal svému synu kámen, když ho prosí o chléb? Nebo by mu dal hada, když ho poprosí o
rybu? Jestliže tedy vy, ač jste zlí, umíte svým dětem dávat dobré dary, čím
spíše váš Otec v nebesích dá dobré těm, kdo ho prosí!
Jestliže tedy
vy, ač jste zlí; co si to
dovolil, ten člověk? Nám, židům, kteří máme Zákon a žijeme podle něho, nám
říká, že jsme zlí? Na co si to hraje? Slyšeli jsme, že svou cestu zahájil tím, že
nám, Židům! Začal říkat, 4,17: Od
té chvíle začal Ježíš kázat: „Čiňte pokání, neboť se přiblížilo království
nebeské.“ My máme změnit své smyšlení? Jak si to může dovolit.
Vždyť my žijeme podle Boží vůle, plníme Zákon, který nám Bůh sám dal! Jistě
tato slova Ježíše vyvolávala v jeho posluchačích rozporuplné pocity.
Jestli
tento jeho postup aplikujeme na dnešní lidi, myslím si, že i dnešní křesťané po
přečtení těchto slov zažívají rozporuplné pocity. Vždyť i nám byl dán Ježíšův
zákon a my ho plníme, řídíme se Jeho příkazy a co nám říká? Že jsem zlí? Tady
něco nehraje. Jistě tato slova neplatí nám. Vždyť my jsme činili pokání,
vyznali se ze svých hříchů a litovali jejich následků. Někteří se pokusili i o
nápravu. Domnívám se ovšem, že zcela nepochopili smysl slova pokání - metanoia.
Pro vysvětlení si opět musíme vzít k ruce Písmo. Co činil Ježíš? Sytil hladové,
uzdravoval nemocné, křísil mrtvé a kudy chodil tak hovořil o změně myšlení.
Co
například řekl v souvislosti podle Lukáše, 6,20: Ježíš pohlédl na učedníky a řekl: „Blaze
vám, chudí, neboť vaše je království Boží. Blaze vám, kdo nyní hladovíte, neboť budete nasyceni. Blaze vám, kdo nyní pláčete, neboť se
budete smát. Blaze vám, když vás
lidé budou nenávidět a když vás vyloučí, potupí a vymažou vaše jméno jako
proklaté pro Syna člověka. Veselte se v ten den a jásejte radostí; hle, máte
hojnou odměnu v nebi. Vždyť právě tak jednali jejich otcové s proroky. Ale běda vám bohatým, vždyť vám se už potěšení
dostalo. Běda vám, kdo jste nyní
nasyceni, neboť budete hladovět. Běda,
kdo se nyní smějete, neboť budete plakat a naříkat. Běda, když vás budou všichni lidé chválit; vždyť stejně se chovali
jejich otcové k falešným prorokům. Ale
vám, kteří mě slyšíte, pravím: Milujte své nepřátele. Dobře čiňte těm,
kteří vás nenávidí. Žehnejte těm, kteří vás proklínají, modlete se za ty, kteří
vám ubližují. Tomu, kdo tě udeří do tváře, nastav i druhou, a bude-li ti brát
plášť, nech mu i košili! Každému, kdo tě prosí, dávej, a co ti někdo vezme,
nepožaduj zpět. Jak chcete, aby lidé
jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi.
Jestliže milujete jen ty, kdo vás milují, můžete za to očekávat Boží
uznání? Vždyť i hříšníci milují ty, kdo je milují. Činíte-li dobře těm, kteří
dobře činí vám, můžete za to očekávat Boží uznání? Vždyť totéž činí i hříšníci.
Půjčujete-li těm, u nichž je naděje, že vám to vrátí, můžete za to čekat Boží
uznání? Vždyť i hříšníci půjčují hříšníkům, aby to zase dostali nazpátek. Ale
milujte své nepřátele; čiňte dobře, půjčujte a nic nečekejte zpět. A vaše
odměna bude hojná: budete syny Nejvyššího, neboť on je dobrý k nevděčným i
zlým. Buďte milosrdní, jako je milosrdný váš Otec. Nesuďte, a nebudete souzeni; nezavrhujte, a nebudete zavrženi; odpouštějte,
a bude vám odpuštěno. Dávejte, a bude vám dáno; dobrá míra, natlačená,
natřesená, vrchovatá vám bude dána do klína. Neboť jakou měrou měříte, takovou Bůh naměří vám.“
Nevím
jak na vás, čtenáře těchto stránek a diskusí, působí někteří zdejší takzvaní
křesťané, ve světle výše uvedených slov Ježíše. Na mne působí, ne jako dobří,
ale jako zlí. Jestliže tedy vy, ač jste zlí. Svými slovy, které tady šíří, jednají přesně tak, jak
o tom mluvil Ježíš před 2 tisíci léty. K prokázání změny myšlení nestačí jen
vyznat své hříchy a litovat jich nebo je napravit, ale musí prodělat skutečnou
změnu svého myšlení. Musí obrazně řečeno jejich dosavadní myšlení zemřít,
projít ohněm nebo jinak řečeno, musí vědomě zavrhnout vše,
co si doposud mysleli, jako špatné.
To,
co si tady mnohdy můžeme číst v diskusních příspěvcích, je vše možné, jen ne
důkaz změny myšlení podle Ježíše. Někteří píši nenávistně o svých bližních, okázale
dávají najevo svou vlastní spravedlnost tím, že nemilosrdně soudí své bratry a
sestry, posmívají se jím, tupí je zlými slovy, urážejí je, dokonce je
prohlašuji za nevěřící a diví se i tomu, že si toho všímají i jinověrci a
ateisté. Jak pokračoval Lukáš?
Řekl jim také podobenství: „Může vést
slepý slepého? Nepadnou oba do jámy? Žák není nad učitele. Je-li zcela vyučen,
bude jako jeho učitel. Jak to, že vidíš třísku v oku svého bratra, ale trám ve
svém vlastním oku nepozoruješ? Jak můžeš říci svému bratru: ‚Bratře, dovol, ať
ti vyjmu třísku, kterou máš v oku,‘ a sám ve svém oku trám nevidíš? Pokrytče,
nejprve vyjmi trám ze svého oka, a pak teprve prohlédneš, abys mohl vyjmout
třísku z oka svého bratra.
Před
závěrem vám položím otázku: Myslíte si, že zlaté pravidlo platí i pro Boha?
Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu? Jestliže předal
tuto stejnou pravdu prostřednictvím tolika poslů, musí v první řadě platit o
něm. My si však často myslíme, že Bůh dává přikázání, jako by to byly jakési
náhodné testy pro nás lidi, a ne vyjádření jeho vlastní přirozenosti. A je-li
Boží přirozeností láska, je i naší, protože jsme stvoření k Božímu obrazu.
Každé přikázání milovat nás má povzbuzovat, abychom ztělesňovali nejhlubší
pravdu o naší bytosti, lásku.
Zlaté
pravidlo je nesmírně důležité, protože ukazuje, jaký Bůh je. Bůh se mnou jedná
přesně tak, jak chce, abych jednal s ním. Nemusím si jeho lásku zasloužit ani
ho milovat jako první. Ani jiní lidé si nemusí zasloužit moji lásku nebo mě
milovat jako první. Miluji, protože jsem byl nejprve milován (1 list Janův
4,19). A poznám, jak milovat druhé, protože se ptám sám sebe, jak bych chtěl
být vychováván, jak bych si chtěl v životě nastavit hranice, jak bych chtěl,
aby se někdo staral o mé děti, jestli chci, aby mi druzí odpouštěli a
povzbuzovali mě.
Jednou z mnoha krásných
stránek Trojice je, že součásti samotného bytí trojjediného Boha vždy byla
poddanost jedné osoby vůči druhé a třetí. Co když skutečná moc a autorita
vznikají právě poddaností, ne falešnou pokorou v úloze rohožky u dveří, ale v podobě uctivého a solidního jednání mezi
osobami? Čím je vtělení - Bůh se stal plně člověkem -, ne-li úplným, výslovným
podrobením se nám? A co kříž, jímž se Bůh podrobuje naší zlosti, zuřivosti,
hněvu? Kdo kromě Boha by v místnosti plné mužského ega a skrytých motivů vzal
ručník, před každým mužem se sklonil, umyl mu páchnoucí nohy, jemně odstranil
celodenní nános prachu a odkryl krásu toho, co bylo stvořeno k chození po svaté
zemi?
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Středa, 15. květen 2019 @ 01:36:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | Docela dost jsi se v článku vybrečel Leonete. A k tomu tvému moralizování a tupení. Z hruba před měsícem jsi zde ty sám užíval hrubé výrazy! Na to už jsi zapoměl?!
Jinak produkci ze tvé duchovní dílny považuji za vysoce závadnou, a proto se jí diskusně zabývat nehodlám.
Za povšimnutí stojí, jak se v obsahu tvého komentáře tvé hadí syčení ovíjí kolem slov Krista jako had!
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 18:37:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Některým takzvaným křesťanům by se nejspíš líbilo, kdyby na jejich facku každý odpověděl nastavením druhé tváře, že? Co žádají po druhých ovšem sami neplní.
Říká se tomu kázat vodu a pít víno.
|
]
|
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 09:57:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) |
--- Domnívám se ovšem, že zcela nepochopili smysl slova pokání - metanoia. ---
Tys smysl slova pokání leonete pochopil ? Nesuď a nebudeš souzen.
--- Musí obrazně řečeno jejich dosavadní myšlení zemřít, projít ohněm nebo jinak řečeno, musí vědomě zavrhnout vše, co si doposud mysleli, jako špatné. ---
Tvé dosavadní myšlení nemusí zemřít, ty nemusíš vědomě zavrhnout vše, co si doposud myslíš, jako špatné ?
Nesuď a nebudeš souzen.
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 18:38:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už jsem ti psal několikrát, tvé hry nehraju.
|
]
|
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 15. květen 2019 @ 13:52:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu | Blog) | Trojice není vůbec krásná, je to Satanova nauka. |
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 18:42:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nevím čemu věříš, ale už od počátku Písma se píše o Bohu, o duchu Božím i o synech Božích.
Takže Písmo je podle tebe satanova nauka? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Středa, 15. květen 2019 @ 21:06:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh je chytrý a předvídá, proto o trojici ani trojedinosti není jediný verš v jeho Svatém písmu. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 21:58:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A o čem je psáno v 1 Janově listu 5 kapitole? O Bohu, o Duchu a o Synu. To nejsou tři?
Písmo je docela dostačující zápis o vztazích tří Božích osob. Jen ignoranti a hnidopichové raději ze sebe dělají slepce.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Dzehenuti v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 13:40:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 9 [www.obohu.cz]Ježíš mu řekl: „ Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty jsi mne nepoznal? Kdo viděl mne, viděl Otce. Jak můžeš říkat: ‚Ukaž nám Otce‘? 10 [www.obohu.cz]Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec je ve mně? Slova, která k vám mluvím, nemluvím sám ze sebe; Otec, který ve mně přebývá, činí své skutky. 11 [www.obohu.cz]Věřte mi, že já jsem v Otci a Otec ve mně; ne-li, věřte aspoň pro ty skutky.
Jen ignorant a hnidopich nepochopí, že Jediný Bůh je Svatý Duch jak OTEC tak i SYN. |
]
|
|
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 20:52:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) | --- Myslíte si, že zlaté pravidlo platí i pro Boha? Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu? Jestliže předal tuto stejnou pravdu prostřednictvím tolika poslů, musí v první řadě platit o něm. ---
Nemusí. A také neplatí.
Bůh je k nám např. milosrdný. A určitě nečeká, že my budeme milosrdní k Němu. Bůh nám odpouští. A určitě nečeká, že budeme odpouštět my Jemu. Bůh nás vychovává. A určitě nečeká, že budeme vychovávat Jeho. Bůh chce, abychom Ho uctívali. A určitě nás nebude také uctívat. Bůh nás kárá a trestá. A určitě nečeká od nás, že Ho budeme kárat a trestat. |
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 21:54:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je rozhodně dobře, že jsi začal uvažovat. Jen jsem trochu na pochybách o tvém motívu takového uvažování.
Proč myslíš, že jsem z té 6 kapitoly Lukáše citoval tak velký úsek?
Porovnej si své motívy s tímto úsekem.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:02:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Svízel je v tom, že ty jsi ještě nezačal uvažovat.
Proto docházíš k takovým absurditám a nesmyslným tvrzením, že se Bůh chová k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu. A že údajně to pravidlo musí v první řadě platit o něm. Což je holý nesmysl. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 22:14:48 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Motívy! To je to, co by tě mělo trápit.
Tvé srdce je místo, kde Boží slovo svácí boj s tvými rádci, které sis vypěstoval od okamžiku první vědomé lži. Ty nevíš, že nevedeme boj proti tělu a krvi, ale proti duchovním mocnostem v povětří? O co se vede ten boj? O naše srdce - duši. To ti ovšem tví našeptávači nepřiznají, od takových myšlenek tě odvádějí k boji proti bratřím.
Jen co si to přečteš, začnou tě naváděk k obraně pravdy Písma, ale písmo je pouhá litera, která zabíjí, ale Duch obživuje, jednou tak, jindy jinak. Mrtvé Boží slovo může obživit pouze Boží Duch. Jen si nejsem jistý, zda hlas Ducha Kristova ve svém srdci dokážet odlíšit od hlasu svých našeptávačů.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:32:18 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvoje svízel je v tom, že všelijaké lidské výmysly, lži a nepravdy se snažíš vydávat za hlas Ducha Kristova.
Kdo ti k tomu našeptává je více než zřejmé. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 22:40:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A to ti našeptal kdo?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:47:59 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To mi sdělil Bůh. Radí mi - 1. Tesalonickým 5, 21 [biblenet.cz]Všecko zkoumejte, dobrého se držte,
- 1. Janův 4, 1 [biblenet.cz]Milovaní, nevěřte každému vnuknutí, nýbrž zkoumejte duchy, zda jsou z Boha; neboť mnoho falešných proroků vyšlo do světa.
Tvá tvrzení se dají lehce prozkoumat. A tak se lehce dá zjistit, že mnohá z nich jsou nepravda. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 22:56:35 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvůj našeptávač. Jen ti nějak zamlčuje souvislosti, že? Jako většinou.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:57:46 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano, Bůh je můj našeptávač. A souvislosti mi nezamlčuje. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 23:05:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jo? A co je toto:
1 Jan 4, 2 Podle toho poznáte Ducha Božího: Každé vnuknutí, které vede k vyznání, že Ježíš Kristus přišel v těle, je z Boha; 3 každé
vnuknutí, které nevede k vyznání Ježíše, z Boha není. Naopak, je to
duch antikristův, o němž jste slyšeli, že přijde, a který již nyní je na
světě.
Ty tady níž v diskusi popíráš Božství Ježíše a pak s prvním veršem "dokazuješ" své podivné myšlenky.
Nezlob se za mou dobrou radu, ale měl by ses vrátit k Písmu a především změnit své myšlení. Jinak řečeno, obrátit se zpět k Bohu.
- Jeremjáš 15, 19 [www.biblenet.cz]Proto
praví Hospodin toto: „Jestliže se obrátíš, vrátím tě k sobě , staneš
přede mnou. Budeš-li pronášet vzácná slova , nic bezcenného, budeš mými
ústy. Oni se musejí obrátit k tobě, ty se k nim neobracej.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 23:07:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-)))
Kde na to chodíš, že popírám božství Ježíše ? :-)) |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 16:14:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Kde na to chodím? Toto nejsou tvá slova?
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:29:33 CEST ( O uživateli | Poslat zprávu) )
Co je na tom špatného ?
Že je to lež.
Bůh se v mnoha situacích nechová k nám lidem tak, jak by chtěl, aby se lidé chovali k Němu. Některé z těch situací jsem zde před chvíli vypsal. Prostě Bůh je Bůh. Není člověk.
Když zabil Ananiáše se Safírou, tak určitě "nechtěl", aby ho také někdo "zabil".
Tady ses nechtíc odhalil a následky vidíš v diskusi níže.
Už se mi a jiným odhalilo, co je v pozadí a tvůj hlavní motív tvých článků a diskusních příspěvků za více jak deset let.
Ty nevěříš v že Ježíš je Kristus. Pak ovšem o tobě platí tyto verše: 1 Janův list 4,1 a dál.
- Milovaní, nevěřte každému vnuknutí, nýbrž zkoumejte duchy, zda jsou z Boha; neboť mnoho falešných proroků vyšlo do světa.
- 2 [www.biblenet.cz]Podle toho poznáte Ducha Božího: Každé vnuknutí, které vede k vyznání, že Ježíš Kristus přišel v těle, je z Boha;
- 3 [www.biblenet.cz] každé
vnuknutí, které nevede k vyznání Ježíše, z Boha není. Naopak, je to
duch antikristův, o němž jste slyšeli, že přijde, a který již nyní je na
světě.
- 4 [www.biblenet.cz] Vy
však jste z Boha, děti, a zvítězili jste nad falešnými proroky, protože
ten, který je ve vás, je větší než ten, který je ve světě.
- 5 [www.biblenet.cz] Oni jsou ze světa; proto z nich mluví svět a svět je slyší.
- 6 [www.biblenet.cz] My jsme z Boha; kdo zná Boha, slyší nás, kdo není z Boha, neslyší nás. Podle toho rozeznáváme ducha pravdy a ducha klamu.
Víc nemám co k tomu přidat. Vše se vyjasnilo a stačilo pár tvých slov.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 15. květen 2019 @ 22:15:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj rosmano,
----Proto docházíš k takovým absurditám a nesmyslným tvrzením, že se Bůh chová k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu.----
A co je na tom špatného? Proč tedy Bůh chce, abychom se také tak chovali? :-) = milovali jako On:)
Mt 7,12 Chovejte se k lidem přesně tak, jak chcete, aby se oni chovali k vám. Právě v tom spočívá Zákon i Proroci.“ |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:29:33 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Co je na tom špatného ?
Že je to lež.
Bůh se v mnoha situacích nechová k nám lidem tak, jak by chtěl, aby se lidé chovali k Němu. Některé z těch situací jsem zde před chvíli vypsal. Prostě Bůh je Bůh. Není člověk.
Když zabil Ananiáše se Safírou, tak určitě "nechtěl", aby ho také někdo "zabil". |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 22:46:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh není člověk? Tak v koho ty věříš? Ježíš není Bůh?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Středa, 15. květen 2019 @ 22:49:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teda rosmano, tak teď nevím... Možná Ti teď budu připadat jako malé dítě , ale, přece jen:
Proč teda Bůh chtěl, aby za nás položil život? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 22:56:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Aby člověka zachránil od záhuby.
Člověk tedy má také chtít zachránit Boha od záhuby ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 22:58:34 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ty jsi dokonce schopen kvůli obhajobě svých motivů popřít Božství Ježíše. Ty nevíš, že Bůh se stal člověkem?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 23:01:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Málo se snažíš leonete :-) |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Středa, 15. květen 2019 @ 23:06:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Zase začínáš? Docházejí ti argumenty, tak zkoušíš své hry?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Středa, 15. květen 2019 @ 23:15:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
--- Ty jsi dokonce schopen kvůli obhajobě svých motivů popřít Božství Ježíše. Ty nevíš, že Bůh se stal člověkem? ---
Tak podívej leonete.
1) neobhajuji své motivy, ale poukazuji na tvé nepravdivé výmysly.
2) nejsem schopen popřít božství Ježíše. To je další tvůj falešný výmysl. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 00:16:03 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nejde o tvé schopnosti popírání božství.
Odpověz stručně a jasně Rosmano, na zcela zásadní křesťanskou otázku!
Je Kristus Bůh?
1) Ano, Kristus je Bůh. 2) Ne, Kristus není Bůh. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 07:27:37 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč bych to dělal ? :-)
Nemám potřebu odbočovat od tématu. Chceš snad zpochybnit, že Bůh je Bůh ?
Tématem je toto leonetovo tvrzení:
///Jak byste chtěli, aby lidé jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi; Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu? Jestliže předal tuto stejnou pravdu prostřednictvím tolika poslů, musí v první řadě platit o něm. ///
No a já říkám, že toto pravidlo platí mezi lidmi navzájem, mezi sobě rovnými. Pro Boha neplatí. Bůh se nechová v mnoha případech k lidem tak, jak chce, aby se oni chovali k němu (ty příklady jsem uvedl). Právě proto, že je Bůh. Není na naši úrovni. Nepotřebuje naše odpuštění. Nepotřebuje naší shovívavost. Nepotřebuje naše milosrdenství, atd. To je celé.
|
]
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 08:25:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Až mi ty odpovíš na zásadní křesťanskou otázku!
Je hlavou Krista Bůh ?
1) Ano
2) Ne |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 15:07:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už podruhé se Rosmano vyhýbáš se odpovědi na zcela zásadní křesťanskou otázku, zásadní proto, že ten pro koho Kristus Bohem není, ten *****m jest!
Hlavně nezačínej s těmi kecy o tom, že nepopíráš božství Syna, ale Bohem že prý není.. To je známé tvrzení zdejších antikristů. Je to stejná hloupost jako kdyby někdo nepopíral tvoje lidství a přitom popíral to, že jsi člověk. Je to prosté Rosmano, Bůh je kým chce, je to Stvořitel všeho bytí. Tak jako je Bůh Slovo, tak je Bůh člověk Kristus, tak je Bůh Duch svatý a když Bůh chce existovat v tichu, bude v něm..
Takže znovu Rosmano.
Je pro tebe Kristus Bůh?!
1) Ano, Kristus Bohem jest!
2) Ne, Kristus Bohem není!
Tak se vymáčkni "křesťane". Vyznej svého Pána a Boha!
Otázka zda je Otec hlavou Krista není zásadní. Neb kdo v Duchu svatém vyzná Pán můj a Bůh můj, ten tomu vpravdě Ducha rozumí.
Rozeberu Ti nyní v rychlosti biblický pojem "hlava". To kdo je čí biblická hlava, totiž záleží na interakci božství a lidství. Nebo na interní interakci Boha (Otec, Syn, Duch). Záleží na důvodu kdo je čí hlava, záleží na tom komu je co svěřené, kdo komu co postupuje. Zda jde o moc, hierarchii, zkoumání hlubin Boha.. Takže například.,
Kristus je hlavou církve. Toť vztah Boha cSpasitele a člověka.
Co se týká PŘÍMÉHO INTERNÍHO vztahu Otec a Syn, vyjadřuje se Syn zcela jasně, že kdo vidí Jeho, ten vidí Otce, že Otec jest v Něm!
Co se týká HIERARCHIE (odspodu člověk- Bůh) je hlavou ženy muž, hlavou muže Kristus, hlavou Krista Otec.
Co se týká BOŽÍ MOCI (Syn- Otec) je nyní Syn vykonavatelem moci Otce, neb Synu je daná veškerá moc na nebi i na zemi! Lze Syna ve výkonu božské moci nazvat hlavou Otce? Nevím. Do vnitro božského vztahu mi šťourat nepřísluší. Otec Synu všechno podřídil, Sebe však ne.
Co se týká boží VLÁDY V BUDOUCNOSTI (Otec- Syn) Syn navrátí Otci zpět Jeho vládu a podřídí se Mu. Ve vztahu Otec Syn bude Otec hlava.
- Ježíš mu odpověděl: „Tak dlouho jsem s vámi, Filipe, a ty mě neznáš? Kdo vidí mne, vidí Otce. Jak tedy můžeš říkat: Ukaž nám Otce?
- Nevěříš, že já jsem v Otci a Otec je ve mně? Slova, která vám mluvím, nemluvím sám od sebe; Otec, který ve mně přebývá, činí své skutky.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 15:40:14 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Trhni si miláčku a nech těch keců :-))
Šaška ti dělat nebudu, antikristovče.
A nelži a nevymýšlej si o mě, buď tak laskav |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 15:44:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A safra, ani potřetí jsi neodpověděl Rosmano. K tomu tě vede ten tvůj duch u letničních?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 16:17:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Myslím, že tím se vše vyjasnilo. Přiznám se, že mne to sice někdy napadlo, ale nikdy jsem neměl potřebu se ho na to ptát. Stále jsem věřil, že je jen nemluvně.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 16:29:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vy 2 patříte k sobě :-)))
Podejte si ruce :-)) |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 16:59:27 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nepatříme k sobě! Mne nezajímá co zde Leontýnek píše. Zajímá mne co odpovíš ty Rosmano, na zcela zásadní křesťanskou otázku!
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 17:17:19 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ale patříte k sobě.
Oba dva stejní úleťáci. Nevěřím ti myslivče, žes vůbec někdy činil pokání a přijal Ježíše Krista za svého Pána. Jsi křesťan teoretik. Svědčí o tom spousty, spousty tvých postojů a vyjádření. Naposledy ty tvé inkviziční metody. Myslím, že bys velmi zapadl ke kostnickým biřicům. Možná bys tam mohl dělat i vrchního šéfa.
Vážně si myslíš, že ti budu odpovídat při tvých poťouchlých vyšetřovacích metodách ? :-) Se vzpamatuj dokud je čas. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 18:39:30 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Vyznávám, že Ježíš Kristus je můj Spasitel a Bůh.
A co vyznáváš ty Rosmano? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 18:52:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Vyznáváš, ale Ho neznáš. Nikdy jsi se s Ním nesetkal. Zatím Ho stále míjíš. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 19:16:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 20:55:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Mohl bys mi vysvětlit, co tě ponouklo mi začít podsouvat, že pro mě Ježíš Kristus Bohem prý není .. ? a začal ses chovat jako hyena ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: wollek v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:24:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano, opravdu nechápu, proč jsi na to neodpověděl hned ráno. Chtěl jsem Ti tehdy poradit, ať odpovíš, že Ježíš Kristus je pro Tebe Bohem a nehledáš za tím nic divného. Že tak bych ve stejné situaci na Tvém místě reagoval třeba já, a věřím, že většina křesťanů.
Popravdě, jsem dost zklamán tím, že jsi nereagoval tak, jak by člověk stojící v pravdě a moudrosti Boží reagovat měl.
Nakonec jsem ráno mlčel, ale doufal jsem, že odpovíš za 1)... více jak 12 hodin na odpověď však už bez komentáře čekat nechci :-(.
Opravdu, nevykládej si to tak, že jsem proti Tobě - naopak mnohdy jsem tu obdivoval Tvou trpělivost odpovídat leonetům a podobným demagogům a fanatikům. Ale na jednoduchou otázku vyznání snad odpovědět můžeš, i kdyby sis myslel, že se za ní skrývá něco nekalého - to myslím zcela obecně, a tím se v životě řídím.
Nikdy mne nanapadlo u Tebe pochybovat o tom, že věříš v Ježíše jako Pána Boha. Že On je ten Bůh, to Slovo, co se stalo Tělem, jak píše apoštol Jan v úvodu svého evangelia. Mám o tom pochybovat, nebo je to jen neporozumění mezi Tebou a Myslivcem? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:17:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Pochop ale wollku, že myslivec tady přece není od toho, aby lidi stavěl do latě a vymáhal na nich, ať dají svědectví pravdě, jinak je pošle na popraviště.
Kdyby trochu občas četl co píšu, tak by ani tak hloupé otázky nemohl pokládat. A když už, tak se dá na různé věci doptat trochu přijatelným, normálním stylem. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: wollek v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:30:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rozumím, ale ve finále mu nakonec připisuješ něco, co Ti opravdu nenapsal. Taky to můžeš brát jako Boží zkoušku. Já Ti jenom sděluji v dobrém, že bych na Tvém místě opravdu reagoval jinak. Nemusíš to ode mne přijmout. Ale můžeš - dá-li Pán.
Kdybys chtěl, stoprocentně se s Myslivcem domluvíš. A pochopíš. Věřím, že ano. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:32:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano: |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:40:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Je pro tebe myslivče Bůh Bůh, nebo není ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:54:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Určitě a nejenom pro mne, i pro tebe! Já Ti Boha přeji, a ty mi ho upíráš! Styďte se Rosmano.
Věřím v jednoho Boha Otce všemohoucího, Stvořitele nebe i země, věřím v Ježíše Krista Syna božího, počatého z Ducha svatého. Vyznávám, že Kristus je můj Spasitel a Pán. Pán můj a Bůh můj. Je radost vyznat Pána.
|
]
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:10:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
No samozřejmě.
A mohl bys mi tedy vysvětlit, při jakých příležitostech se ti to stává, že najednou vyskočíš a upneš se na někoho a začneš dotírat jak hyena či jako vrchní inkvizitor ? To míváš často takové stavy ?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:25:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano, tvé odpovědi na otázku zda Kristus Bohem jest velmi hodně vypovídají o tvém nitru.
Projdi si všechny tvé zlé odpovědi, které jsi na tuto otázku napsal.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:10:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Odpověděl jsem ti o řádek výše.
Na tvou otázku jsem odpověděl: "No samozřejmě".
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:10:21 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Odpověděl jsem ti o řádek výše.
Na tvou otázku jsem odpověděl: "No samozřejmě".
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: wollek v Pátek, 17. květen 2019 @ 11:40:54 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Rosmano,
jestli Tě dobře chápu, tak to samozřejmě byla odpověď na toto?:
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 14:04:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: wollek v Pátek, 17. květen 2019 @ 14:34:44 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Děkuji za odpověď. Myslel jsem si to, resp. neměl jsem před vaší diskuzí důvod si to nemyslet. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: LD v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:43:31 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | https://prnt.sc/npj7ut |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:14:57 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-)) Tak nějak... |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 18:54:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Teď už je úplně jedno, co napíšeš. Konečně se odhalilo, kdo a co jsi.
Sice se ti víc, jak deset dařilo nás tady klamat, ale to je nic proti tomu, co se dělo a děje ve tvém sboru. Především tám by to měli vědět. Jsi vlastně na úrovni Jehovistů a jím podobných sekt. Možná věříte v Boha, ale nevěříte že Ježíš je Kristus. Víš, co o takových napsal Jakub?
Jak. 2,19 Ty věříš, že jest jeden Bůh. Dobře činíš. I ďáblovéť [tomu] věří, a však třesou se.
Teď se i vyjasnilo, proč celou dobu píšeš o strachu.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 19:27:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Chováš se jako diskusní hyena Leonete! To, že je Rosmano nyní kvůli mým otázkám v "prádle" není vůbec žádný důvod k tomu, aby se nábožensky vyšinutý člověk jako ty do něho navážel. V Rosmanovi lze rozpoznat o hodně více pravdy než v tobě, takže někam zalez, a přestaň si přihřívat polívčičku chatrčisto!
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:11:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nebudu opakovat co jsem ti už napsal.
Tvůj nick tě docela vystihuje. To, co tady předvádíš, je jako když myslivec vládne ve svém revíru. Nesmlovavě a bez skrupulí vládne na svém území a myslí si, že je pánem nad životem a smrti. Myslím si, že ti tvé povolání vlezlo do hlavy víc, než je zdrávo.
Jednáš zbrkle a chaoticky, od zdi ke zdi.
Uvažuji proč, ale zatím to vypadá tak, že se pouze bojíš o svůj revír a své zvířata. Mohl by jsi o ně přijít a tak je bráníš zuby nehty.
Ještě jsi toho moc nepochopil. Tvé komentáře si nech do svého lesa, máš jediné štěstí, že tvá zvířena neumí mluvit.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:18:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | O tom je vláda synku, a jestli je zde někdo zbrklý, tak jsi to ty! Vždyť zde zcela běžně plácáš páté přes deváté, jsi emočně labilní, náchylný k náboženskou euforickým úletům. Tvoje seběvědomí stojí za starou bačkoru, to se pozná z toho, jak sis přihříval polívčičku na mé diskusi s Rosmanem, za čož jsem tě po zásluze setnul.Jsem vůči darebákům a lhářům tvrdý, to jo, ale zbrklý, tak to nikdy.
Zvěř že neumí mluvit? Ale umí, jenom jí musíš umět rozumět. Jenomže když se nedokážeš dorozumět s lidmi, nečekej, že to budeš umět ze zvěří. Jinak se tvým vyšinutým plácáním nehodlám nijak zvlášť zabývat.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:24:17 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je vidět, že ke zvířatům máš blizko. Naparuješ se tady jako páv. Jen nějak zapomínáš, že peří je vysoce hořlavý materiál.
Jednou pochopíš, že vůbec nejde o vládu. A ty ostatní kecy můžeš tak akorát říkat svým zvířatům.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 08:42:22 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Nežvaň! |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:55:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj Rosmano, tvoje argumentace není úplně správná. Tato konkrétní. Příkladem Ananiáše a Zafiry jsi nic nedokázal, ba naopak jsi potvrdil slova Leoneta. Musíš jen svůj příklad Ananiáše a Zafiry dotáhnout a uvidíš, že není v rozporu.
Když Bůh zabil Ananiáše a Zafiru, tak podle tebe nechtěl, aby lidé zabili jej. Ono to zní logicky, ale je to nesmyslné tvrzení, nesmyslná úvaha. M9cháš jablka a hrušky.
Pokud chceš použít A+Z, tak musíš doplnit úvahu. A+Z zradili Boha, byli falešní před Duchem Svatým. Bůh je zabil. A přesně to chce Bůh, abychom učinili "jemu". Pokud zjistíme, že věříme falešnému bohu, tak chce abychom jej zabili (odvrhli) a věřili pravému. Jenže náš Bůh je Bohem a náš Bůh není falešný, proto to není výzva já jsem zabil je, vy zabijte mně. Bůh se tak choval k falešným lidem a chce, aby se tak lidé chovali k falešným bohům. Pak je to paralela. Pavel píše obdobné v Galatským. kdybych já, nebo někdo jiný, dokonce sám anděl z nebe vám kázal jiné evangelium, budiž proklet (zabit).
Osobně bych já nikdy A+Z nevykládal ani tak ani tak, jen jsem to chtěl ukázat, že to nebyl zrovna vhodný protiargument. Leonet o hrušce a ty, že nemáš jablka rád.
Neznám kontext diskuze, ale pokud vezmu osamocenou větu, že co činí Bůh, chce abychom činili my jemu, tak úplně není mimo. Kristus je náš vzor a jak Bůh miloval Krista a Kristus Otce, tak my máme milovat jedni druhé a Otce taky ... ale určitě se to nedá absolutizovat. To určitě ne. Pokud Bůh podpírá nás, tak nechce, abychom my podpírali Jej. On to narozdíl od nás nepotřebuje :-) Takže takto zrcadlit je opravdu hloupost. Ale pokud obrazně uvidíme Boha v bratru, tak bratra podpírat máme. To tvrzení určitě není obecné.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:35:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To o zabíjení falešných bohů, jen souhlasím.
Jen musí každý člověk nejdříve zjistit, že ten, komu on věřil, není ten pravý Bůh. Věřit "své" představě boha, není ještě víra spasitelná, ale víra zbytečná.
Vzpomínám si na scénu z Chatrče, Mack vešel do chatrče a vyzýval svou představu boha, ať se mu ukáže. Nikdo se mu neukázal, a tak vyslovil slova, že takového boha nechce a nevěří mu.
Teprve potom se mu ukázal skutečný Ježíš.
Jak výmluvné.
Někteří lidé věří svým představám boha a diví se, že s nimi nekomunikuje. Není divu. Kameny, dřevo, sklo, i jiné modly mlčí, a mezi modly se samozřejmě počítají i falešné představy boha. Ale o tom už bylo napsáno mnoho knih. Jen mne vždy udivuje, když se setkám s takovým věřícím.
Asi jsem naivní a důvěřivý. Drž se milosti Boží.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: JirkaB v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:56:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..no a pak je ještě vyšší level, že lidé věří svým představám boha a ta představa s nimi komunikuje. To je teprve "zakletí". Když si uděláš představu, která je mrtvá, nemluví, ...tak je vyšší šance, že ti to časem dojde a začneš hledat Boha co mluví. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 08:55:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | No vida Jirko, konečně něco duchovně přínosného. Tu představu boha si většinou člověk sám nevytvoří, vytváří ji duch zla, a tato představa se uhnízdí přesně na tom místě v duši, kde má o Bohu sídlit pravda zjevená Duchem svatým. Prostě lež blokuje přijetí pravdy v tom nejcitlivějším místě, to aby se člověk Bohem minul. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:06:29 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Všimnul sis, kolikrát jsem rosmanovi psal o našeptávačích? Co jsem tím asi myslel?
Mrtvou modlu můžeš zavrhnout sám, ale jak si poradit s našeptávačem, ... Při tom ti může pomoct pouze Duch Kristův.
Jenže to člověk musí nedjříve Jeho hlas rozeznat od hlasu našeptávačů.
Už velmi dlouho, prakticky od počátku mé činnosti tady, o tom píšu.
První princip, Duch Boží nikdy nikoho k ničemu nenutí, to jsem se naučil ne od cizích lidí, ale ze své zkušenosti.
O dalších principech někdy jindy. I když poslední asi rok o nich píšu i tady. Jen jsou skryté v mých textech. Skryté proto, aby je mohli rozpoznat pouze ti, kdo se počítají mezi slepé.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:39:39 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ojojoj Leonete, tvá řeč páchne duchařením!
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:04:28 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A tvé řeči páchnou nečistými duchy.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 13:30:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | To rosmano:
----Bůh je k nám např. milosrdný. A určitě nečeká, že my budeme milosrdní k Němu. Bůh nám odpouští. A určitě nečeká, že budeme odpouštět my Jemu.-------
Ahoj rosmano.
Jistě že čeká že budeme také odpouštět a milosrdní. Chce po nás milosrdenství. Pokud v nás přebývá, pak používáme jeho milosrdenství, které máme v Duchu sv. od Něj.
A tak oba víme, že Bůh je světlo lidí. A jasně říká : ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste neučinili jednomu z těchto nepatrných, ani mně jste neučinili.‘
Ano, Bůh je milosrdný , a tak jistě očekává, že i my budeme milosrdní k němu (v bližních / k bližním) A jistěže také očekává, že i my ze srdce odpustíme svému bližnímu. Uzavřu to zase slovy viz. "mě jste učinili." Více i v podobenství o nemilosrdném služebníku. /Mat.18:33-34/ Kde je jasně popsáno, jak bude nebeský Otec jednat s námi, jestliže každý neodpustíme svému bratru.
Pokoj Tobě timg |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 13:57:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
///Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu?///
Bůh chce, abychom byli vůči Němu milosrdní. Abychom Mu odpouštěli.... No, to se ale škrabeš pravou rukou za levým uchem, A přitom ještě dvakrát ruku otočíš kolem krku.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 14:28:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
///Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu?///
Nevím kde jsi to zkopíroval, nebo čí je to otázka. Ale pokud Ti mám rosmano odpovědět, pak odpovím jasné - ano.
Vždyť po nás chce, abychom se k druhým přesně tak chovali. :-)
Nesvítí slunce na všechny? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 14:36:10 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Mám si o tobě myslet, že jsi nějaký slaboduchý, nebo co ? :-)
Zkopíroval jsem to z článku.
Uvedl jsem řadu chování Boha k lidem, u kterých je zřejmé, že určitě nechce, abychom se tak chovali k Němu. Nepotřebuje to. Anebo my lidé na to nemáme |
]
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 19:45:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Reagoval jsem pouze na to, co jsi mi tedy zkopíroval z článku. Ne na to, kde jsi uvedl řadu chování Boha k lidem. Také mohu přidat jeden příklad Božího chování k lidem: "Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí. "
44 Já však vám pravím: Milujte své nepřátele a modlete se za ty, kdo vás pronásledují, 45 abyste byli syny nebeského Otce; protože on dává svému slunci svítit na zlé i dobré a déšť posílá na spravedlivé i nespravedlivé. 46 Budete-li milovat ty, kdo milují vás, jaká vás čeká odměna? Což i celníci nečiní totéž? 47 A jestliže zdravíte jenom své bratry, co činíte zvláštního? Což i pohané nečiní totéž? 48 Buďte tedy dokonalí, jako je dokonalý váš nebeský Otec. (Mat.5) |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 20:28:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
///Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu?///
No a na to zkopírované z článku jsi také reagoval nějak podivně. To, jak se Bůh chová k druhým (tj. k lidem) si můžeš sám doplnit, nemusíš se řídit tím, co jsem zrovna napsal já.
A neříkej mi timqu, že u každého projevu svého chování Bůh očekává, že lidé se budou k Němu chovat stejně - - podle toho pravidla Jak byste chtěli, aby lidé jednali s vámi, tak jednejte vy s nimi
Například: My lidé máme být milosrdní k jiným, aby i ti jiní byli milosrdní k nám. Ale Bůh ? Bůh také je milosrdný k lidem, aby lidé byli milosrdní k Němu ??? Bůh milosrdenství od lidí nepotřebuje.
Chceme, aby nám lidé odpouštěli, tak i my lidem odpouštíme. Ale Bůh ? Bůh lidem odpouští, aby i lidé Bohu odpouštěli ? To snad ne, že. Bůh nic takového nepotřebuje.
Atd.
No a z toho tedy plyne, že pro Boha žádné takové pravidlo neplatí. Chápeš ?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 20:50:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
----- Bůh také je milosrdný k lidem, aby lidé byli milosrdní k Němu ??? ---
Ano, no samozřejmě. Vždyť je dobrý a milosrdný. Chce aby Ho lidé milovali, tak jak On je miluje. Abychom milovali bližní, tak jak On miluje. Vždyť to je jeho první a druhé přikázání. Co je na tom špatného?
----- Bůh milosrdenství od lidí nepotřebuje.-----
Proč tedy lidem říká, že po nich chce milosrdenství?
Oz 6,6 Chci milosrdenství, ne oběť, poznání Boha je nad zápaly. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:03:09 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Timqu, Bůh chce po lidech, aby byli milosrdní, ale k jiným lidem. Ne k Bohu. Ne k Němu samotnému. On to nepotřebuje pro sebe. On nic nevyvedl, aby potřeboval milosrdenství a odpuštění. Ty ten rozdíl nevidíš a nechápeš ?
Bavíme se o tomto: ///Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu?///
K němu, ne k jiným lidem. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:18:56 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
---- Timqu, Bůh chce po lidech, aby byli milosrdní, ale k jiným lidem. Ne k Bohu. Ne k Němu samotnému.----
Jsi opravdu tak nechápavý? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:36:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | (Mat.25)
‚Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít? 38 Kdy jsme tě viděli jako pocestného, a ujali jsme se tě, nebo nahého, a oblékli jsme tě? 39 Kdy jsme tě viděli nemocného nebo ve vězení, a přišli jsme za tebou?‘ 40 Král odpoví a řekne jim: ‚Amen, pravím vám, cokoliv jste učinili jednomu z těchto mých nepatrných bratří, mně jste učinili.‘ |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 21:51:24 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Já myslím, že ty jsi nechapavý.
Bůh milosrdenství lidí pro sebe nepotřebuje.
Bůh odpuštění od lidí nepotřebuje.
Bůh shovívavost od lidi nepotřebuje
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 22:05:11 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Bůh trestá lidí a trestání od lidí neočekává. Na to lidi nemají.
Bůh očekává, že Ho lidé budou uctívat. Ale z toho důvodu nebude uctívat lidi. Pochopitelně.
Bůh nás napomíná. Ale ne proto, abychom my napomínali Jeho. Na to jsme moc malí páni a Boha není za co napomínat.
A tak dále... |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:14:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano: Bůh očekává, že Ho lidé budou uctívat. Ale z toho důvodu nebude uctívat lidi. Pochopitelně.
Myslivec: Rosmano, v primitivní formě máš pravdu. Jenomže takto jednoduše na to nemůžeš pohlížet. Samozřejmě, že Bůh nebude uctívat lidi formou jakou mají lidi úctu k Němu. Jenomže! Vztah vzájemné úcty mezi Bohem a člověkem je oboustranný, vzájemný. Lidská forma úcty k Bohu je jiná, než úcta Boha k lidem. Právě to, že Bůh ke svým věrných chová úctu nás motivuje k větší úctě k Němu. Všechno máme od Boha, z hříšného člověka není dobré nic. Bůh nás miluje, my lásku přijímáme a opětujeme Mu ji. Je to takový koloběh krásna. Boží forma úcty k člověku je vetkaná do božího odpuštění a milosrdentsví. Bůh nás neustále svou milostí očišťuje a navrací nám důstojnost božích dětí. Důstojnost a úcta jsou jako sestry. A když se zamyšlíš nad úctou, tak pokud by úcta byla pouze jednostranná, nebyla by to úcta. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:38:08 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 07:50:52 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ježíš mu řekl: „Proč mi říkáš ‚dobrý‘? Nikdo není dobrý, jedině Bůh. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 08:47:40 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Genesis 1, 31 Bůh viděl, že všechno, co učinil, je velmi dobré. Byl večer a bylo jitro, den šestý.
I Adam, ty nejsi jeho potomek?
1 Kor. 15, 45 Jak je psáno: ‚První člověk Adam se stal duší živou‘ – poslední Adam je však Duchem oživujícím.
Ty jsi nepochopil slova Ježíše, které řekl tomu člověkovi: přiběhl k němu nějaký člověk a poklekl před ním a ptal se ho: „Mistře dobrý, co mám dělat, abych měl podíl na věčném životě?“
Věříš, že jsem Bůh? Ty neznáš sarkasmus?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 08:59:20 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | - Genesis 6, 12 [www.biblenet.cz]Bůh pohleděl na zemi; byla zcela zkažená, protože všechno tvorstvo pokazilo na zemi svou cestu.
Taky sarkasmus? ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:10:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Tvorstvo pokazilo svůj velmi dobrý stav. Co je ti na tom nesrozumitelné?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:25:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Už jsem se v diskusi ptal rosmana, ale odpovědi se vyhnul. Co bylo dobré z tohoto verše:
Genesis 4,7 Což nepřijmu i tebe, budeš-li konat dobro? Nebudeš-li konat dobro,
hřích se uvelebí ve dveřích a bude po tobě dychtit; ty však máš nad ním
vládnout.“
Odpověz ovšem pouze z toho, co tehdy, do té doby, bylo známé Písmo. To jsou pouze ty první 4 kapitoly Genesis.
K tomu, předtím. Gen. 6, 9 Toto je rodopis Noeho: Noe byl muž spravedlivý, bezúhonný ve svém pokolení; Noe chodil s Bohem.
Takže ne celé tvorstvo. V heberjštině je pro naše slovo bezúhonný, výraz používany pro obětní zvíře bez vady.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:31:06 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Od božího sarkasmu už jsi ustoupil? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:38:32 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ale no, takhle se můžeš bavit s rosmanem. Víš, co bylo to dobré pro Kaina?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:42:45 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ne, takhle se bavím s vyšinutým Leonete! |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: leonet v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:59:50 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Takže si stejny jako rosman, než abys přiznal, že odpověď neznáš, urážíš.
Přijímám to jako tvé přiznání nevědopmosti.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:22:25 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | 😀😀😀😀😀😀😀 Tak to budeš muset vysvětlit Rosmanovi, on zase tvrdí, že jsem stejný jako ty. 😀😀😀😀😀😀😀😀
Mno hoši, toto vaše nekalé srovnávání je jistým znakem vašeho primitivismu, který je způsobený vašim omezeným duchem. To vám oběma říkám ku pomoci, toho vašeho duchovního omezení se můžete zbavit. |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:41:12 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jistě, vždyť jsme Jeho děti. On je dokonalý a dobrý Otec. který nás vychovává a napomíná , to je snad přece každému jasné , že nebudeme vychovávat my Jeho...
A tak víme , že po nás chce a napomíná nás, abychom byli dokonalí, tak jak On je dokonalý. Proto, když se bavíme o lásce a Božím milosrdenství, které máme od Otce:
--- Timqu, Bůh chce po lidech, aby byli milosrdní, ale k jiným lidem. Ne k Bohu. Ne k Němu samotnému.----
Se Ti snažím jen vysvětlit , pokud to rosmano přijmeš - To, že pokud milujeme a jsme milosrdní , lásky plní, k jiným lidem, tím jsme milosrdní i k Bohu. K Němu samotnému. Tím že druhé milujeme poznáváme , že jsme děti Boží , a právě na základě toho, že máme lásku právě k Němu samotnému. K našemu nebeskému Otci.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Čtvrtek, 16. květen 2019 @ 23:23:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ---Bůh milosrdenství lidí pro sebe nepotřebuje.---
Řekl bych, že milosrdenství lidí chce a očekává , právě proto, že je to Jeho milosrdenství. Už mi trochu rozumíš? A tak to, co píšeš je mi proti mysli . A vůbec, kde je to psáno?
A tak znovu, je přece psáno: Jděte a učte se, co to je: ‚Milosrdenství chci, a ne oběť.‘
Nebo tohle :" Kdybyste věděli, co znamená ‚milosrdenství chci, a ne oběť‘, neodsuzovali byste nevinné."
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 08:46:15 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Ano, Bůh chce milosrdenství a ne oběť. Bůh milosrdenství lidí chce a očekává.
Ale ne pro sebe, ne k Němu.
Milosrdenství Bohu prokazují někteří katolíci, když opatrují malé Jezulátko, šijou mu hezké šatičky, nosí ho v průvodech a všelijak hýčkají a starají se, aby mu nebylo zima.
Zopakuji co jsem psal výše:
Timqu, Bůh chce po lidech, aby byli milosrdní, ale k jiným lidem. Ne k Bohu. Ne k Němu samotnému. On to nepotřebuje pro sebe. On nic nevyvedl, aby potřeboval milosrdenství a odpuštění. Není v nějaké nouzi, aby potřeboval od lidi, aby se nad ním slitovali a byli k Němu milosrdní. Ty ten rozdíl nevidíš a nechápeš ?
Bavíme se o tomto: ///Chová se Bůh k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k němu?///
K němu, ne k jiným lidem.
|
]
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:13:01 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | :-))
Špatně ses vyspal ? Formuluj své myšlenky jasně a zřetelně. Takové výkřiky od pasu možná pro někoho jsou působivé, na mě ale nedělají moc velký dojem :-) Také si myslíš, že Bůh chce milosrdenství pro sebe, a tak je milosrdný k lidem ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:26:16 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano: Prostě Bůh je Bůh. Není člověk.
Myslivec:
Rosmano, je pro tebe Kristus Bohem? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:31:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Proč bych ti měl 20x odpovídat ?
Čti pozorně co píšu a budeš to vědět.
Myslivče, je pro tebe Bůh, který je hlavou Krista, Bohem nebo člověkem ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:33:47 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Na to jsem ti již odpověděl výše. Napsal jsi, že odpovíš, když odpovím já, tak odpověz!
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 09:51:43 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Nevím o tom, že bys jasně odpověděl.
Myslivče, je pro tebe Bůh, který je hlavou Krista, Bohem nebo člověkem ? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:11:53 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Rosmano: Prostě Bůh je Bůh. Není člověk.
Myslivec:
Rosmano, je pro tebe Kristus Bohem? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:15:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
Už jsem ti odpověděl.
Myslivče, je pro tebe Bůh, který je hlavou Krista, Bohem nebo člověkem ?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Pátek, 17. květen 2019 @ 10:24:07 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Je pro tebe Kristus Bohem?
Ano/ne.
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Pátek, 17. květen 2019 @ 12:03:51 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Ahoj rosmano,
----Ano, Bůh chce milosrdenství a ne oběť. Bůh milosrdenství lidí chce a očekává.
Ale ne pro sebe, ne k Němu.-----
rozumím, ovšem věřím že Bůh je světlo/život/ lidí. A tak proto odpovídám o čem se bavíme, ano, Bůh se chová k druhým tak, jak chce, aby se oni chovali k Němu. Protože Bůh je láska.
To, abychom Ho a lidi milovali /což úzce souvisí s tím co Ti píšu/, jsou Jeho pro nás ta nejdůležitější přikázání. To je Jeho vlastnost, jeho zákon.
Podobně Ti to naznačuje i Myslivec, kterého se ptáš , zda-li je hlavou Krista Bůh. Jistě že hlavou Krista je Bůh, kterého údy jsme i my, maličcí. A když údy Kristova těla jsme i my , proto Bůh píše, kdo se vás dotkne dotýká se zřítelnice mého Božího oka.... (Za.2:12)
Také Saulovi na cestě do Damašku velmi jasně promluvil. Když mu řekl: ‚Saule, Saule, proč mě pronásleduješ?
|
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 19. květen 2019 @ 11:45:04 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Proč mi stále zlovolně opakuješ své lži? |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: rosmano v Neděle, 19. květen 2019 @ 12:42:36 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) |
To bych mohl říct i já o tobě :-) |
]
Re: V čem spočívá celý zákon a proroci. (Skóre: 1) Vložil: timg v Neděle, 19. květen 2019 @ 15:49:13 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Jistě že mohl, ovšem v Duchu svatém však nesmíš a nemůžeš !
-------Timqu, Bůh chce po lidech, aby byli milosrdní, ale k jiným lidem. Ne k Bohu. Ne k Němu samotnému. On to nepotřebuje pro sebe. On nic nevyvedl, aby potřeboval milosrdenství.-----
Rosmano, Bůh je láska . On jediný je milosrdný a laskavý, dobrý. On nám dává svou lásku, která v nás skrze Ducha svatého přebývá. On v nás přebývá.
Kdyby Bůh nechtěl, a neočekával vzájemnou lásku od nás / a to v první řadě k Němu /, jistě by to lidem řekl a nechal zapsat ihned do svého prvního přikázání.
|
]
|
|
|
|