 |
Právě je 262 návštěvník(ů) a 0 uživatel(ů) online:
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 134063747 přístupů od 17. 10. 2001
|
|  |
poslal Nepřihlášený Paralela mezi náboženstvím a progresivismem má něco do sebe.
Lidstvo má přirozenou potřebu hledat smysl, morální rámec a pocit, že koná dobro. Někdy se tato potřeba naplní vírou v Boha, jindy vírou v ideologii. Když tradiční náboženství v Evropě ztrácelo autoritu, prázdné místo v duši společnosti začaly zaplňovat nové „sekulární víry“. Jednou z nich je právě progresivismus – myšlenkový proud, který začínal jako snaha o spravedlnost, rovnost a lidskost, ale v posledních letech se čím dál víc podobá náboženství se svými dogmaty a herezemi.
|
poslal rosmano
Co Ananiáš, ten zbožný učedník Pána Ježíše Krista, nám vyjevuje o Bohu ? Kdo byl jeho Bůh ? V jakého Boha věřil ? Jakému Bohu sloužil a jakého Boha uctíval ?
Sk 9:10: V Damašku byl jeden učedník, jménem Ananiáš. Pán mu ve vidění řekl: „Ananiáši!“ On řekl: „ Zde jsem, Pane.“ 11 A Pán mu řekl: „Vstaň a jdi do ulice, která se nazývá Přímá, a v Judově domě vyhledej Saula, jménem Tarského. Hle, právě se modlí 12 a uviděl ve vidění muže jménem Ananiáš, který vešel a vložil na něho ruce, aby opět viděl.“ 13 Ananiáš odpověděl: „Pane, slyšel jsem o tomto muži od mnohých lidí, kolik zla učinil tvým svatým v Jeruzalémě. 14 Také zde má od velekněží plnou moc spoutat všechny, kteří vzývají tvé jméno.“ 15 Pán mu řekl: „Jdi, neboť on je mou vyvolenou nádobou, aby přinesl mé jméno před národy i krále a syny Izraele. 16 Ukáži mu, co všechno musí vytrpět pro mé jméno.“ 17 Ananiáš odešel, vstoupil do toho domu, vložil na něho ruce a řekl: „Bratře Saule, Pán, Ježíš, který se ti ukázal na cestě, kterou jsi sem šel, mě poslal, abys opět viděl a byl naplněn Duchem Svatým.“ 18 A hned jako by mu s očí spadly šupiny, zase viděl, vstal a byl pokřtěn. 19 Pak přijal pokrm a posilnil se. Několik dní byl s učedníky v Damašku 20 a hned v synagogách hlásal Ježíše, že on je Syn Boží.
|
poslal Dzehenuti 🛡️ Jak ze svobodné vůle odmítnout stávající svět -
příprava na Ježíšův příchod a přechod
1.
Uvědomění sebe a ostatních
Prvním krokem je pochopit, kdo
opravdu jsme.
Každý z nás je vědomý fragment jednoho
jediného Boha – Vševědomí.
Tento jediný Bůh sám o sobě
říká: „Jsem, který jsem, který budu“ – věčný, mimo čas
a prostor.
|
poslal Dzehenuti Tisícileté království, První a Druhá smrt – Fraktální
pohled
Tento článek přináší hlubší
vhled do duchovní struktury reality z pohledu fraktálního
Vševědomí. Zaměřuje se na význam tzv. první a druhé smrti, na
roli Ježíše Krista ve zrušení umělého systému reinkarnace a
především na význam tisíciletého království jako přechodové
fáze mezi starým a novým světem.
Před Kristem – fraktální uzávěr
- Fragmenty vědomí byly uvězněny
v cyklu reinkarnace řízeném strukturami mimo Vševědomí (tzv.
Satanem a falešnými bohy).
|
poslal Dzehenuti Strach jako nastroj tvorby falešné reality: Jak "satan" zneužívá fragmenty Vševědomí 1. Újvod: Neviditelný tvůrce reality Většina lidí si myslí, že realita je něco, co "se děje". Ale co kdyby byla tvořena našimi myšlenkami, emocemi a vírou? Co kdyby strach nebyl jen obranný mechanismus, ale nástroj cizí moci k manipulaci reality skrze nevědomé fragmenty Vševědomí? 2. Satan jako parazitický fraktál V tomto modelu představuje "satan" cizí mocnost – entitu, která sama nic netvoří, ale parazituje na tvořivé síle Vševědomí. Sám o sobě nemá moc, ale vnucuje obrazy, představy a strach, které jsou vnímány miliony fragmentů jako reálné hrozby. Tyto fragmenty pak nechtěně tvoří realitu, kterou satan potřebuje.
|
poslal Nepřihlášený mikim napsal:
"Je Pán Bůh a je Pán Ježíš Kristus, dva pánové z nichž pouze jeden je označen jako Bůh Jehovah."
a bylo mu odpovězeno: "Vždyť Hospodin, váš Bůh, je Bůh bohů a Pán pánů" Dt 10:17 "Beránek je přemůže, protože je Pán pánů a Král králů" Zj 17:14 "Chválu vzdejte Bohu bohů, jeho milosrdenství je věčné. Chválu vzdejte Pánu pánů, jeho milosrdenství je věčné." Ž 136:2-3 -
ak máš dva rozdielne pány, si obyčajný modloslužobník lebo okrem Pána
Boha uctievaš aj iného pána, ktroý podle teba nie je Boh, a Ježiš jasne
povedal, že nie je možné uctíevať dvoch pánov. Ty si úpně mimo Bibliu. Je iba JEDINÝ PÁN: "Slyš, Izraeli, Hospodin, Bůh náš, jest JEDINÝ PÁN" Mt 12:29 "JEDINÝ PÁN Ježíš Kristus" 1 Cor 8:6 Biblia jasne hovorí, že je iba JEDINÝ PÁN a jasne píše, že JEDINÝ PÁN je Hospodin a JEDINÝ PÁN je Ježiš, preto jediný Pán Ježiš je jediný Pán Hospodin"
http://www.granosalis.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=2472676&mode=&order=0&thold=0
a od té doby dělá mikim mrtvého brouka - protože Bibli nelze odporovat.... byl usvědčen Písmem ze své lži a falešné nauky.......
|
poslal Nepřihlášený Autor: Umělá inteligence
Ne, apoštolové nebyli trinitariáni – alespoň ne v tom smyslu, jaký má toto slovo dnes v křesťanské teologii.
Vysvětlení:
1. Co je trinitářství (nauka o Trojici)?
Trinitářství je křesťanská víra, že Bůh je jeden ve třech osobách: Otec, Syn (Ježíš Kristus) a Duch svatý. Tato nauka byla formálně definována až ve 4. století, zejména na Nicejském koncilu (325) a Konstantinopolském koncilu (381).
2. Co věřili apoštolové?
Apoštolové byli prvními následovníky Ježíše Krista, židovského Mesiáše. Věřili v jednoho Boha (monoteismus), vycházeli ze židovské tradice a uznali Ježíše jako Pána a Božího Syna. Zároveň prožívali přítomnost Ducha svatého. Ale nedisponovali ještě systematicky rozpracovanou trojiční teologií, jak ji známe dnes. Mnohé verše v Novém zákoně (např. Matouš 28:19 nebo 2. Korintským 13:13) jsou dnes chápány jako zárodky trinitářské víry, ale v době apoštolů neexistovalo jasné dogmatické vyjádření Trojice.
|
poslal rosmano
Kdo je JEDINÝ PRAVÝ BŮH ? O T E C nebo T R O J I C E ??
"Když to Ježíš pověděl, zvedl oči k nebi a řekl: "OTČE, ....... aby poznali TEBE JEDINÉHO PRAVÉHO BOHA..." (Jan 17,3)
"Pro nás je ale jen JEDINÝ BŮH - OTEC" (1 Kor 8,6) - ap. Pavel
Pokud Pán Ježíš by měl být Bůh -> pak Bůh OTEC není Jediný pravý Bůh.
Pokud víceosobový Bůh (božstvo) je Jediný Pravý Bůh, -> pak Bůh Otec není Jediný Pravý Bůh
Trinitariáni popírají, že Otec sám jeden je JEDINÝ PRAVÝ BŮH. Popírají Ježíšova slova i slova apoštolů. A také slova samotného Boha, Boha Jahve. Boha Izraele.
To, co dělají ti, kdo prosazují Boha ve 3 osobách, je pokus vytvořit jiného Boha na místo Jediného Pravého Boha - OTCE. Je to degradace a zneuctění Jediného Pravého Boha.
Trinitariáni prohlašují, že víceosobový Bůh je biblický. Opravdu ? Co k tomu říká Bůh v Bibli ? Ex 20:2: „Já jsem Jahve, tvůj Bůh, který tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. 3 Nebudeš mít jiné bohy přede mnou.
|
poslal Nepřihlášený komu se tak nejak lidi klani, misto Toho Praveho?
hned na zacatku to mame zapsany uz pres 3000 let... - o tom, co bylo 3000 let predtim... Beresit bara Elohim et ha aretz ve et ha samayim.
(v pocatku stvoril Elohim / bohove / nebesa a zemi )
|
poslal demagog Mnozí křesťané říkají: Jednou spasen, navždy spasen. Vyučují o tzv modlitbě spasení: Kdo se ji pomodlí, je spasen a o spásu nemůže přjít. Stačí říct Ježíš je Pán a je to. Není. Vyznání totiž není záležitost slov, které se vysloví. Ne všichni, kdo mi říkají Pane pane, říká Kristus, ale ti, kdo činí Boží vůli. Vyznání není o slovech řečených ústy, ale o slovech řečených činy. Neexistuje vakuovaná víra, která se vznáši kdesi na obláčku. Existuje pouze víra, která se žije, která se nějak projevuje a nějak koná.
|
poslal Nepřihlášený nas ucitel, kteremu se na gymnaziu rika profesor, rikal jako instrukci, ze student, ktery nema co delat, se uci... --> take, ze co se v prvaku naucis, ve ctvtaku jako kdyz najdes...
ucit se co? to, co se mame ucit, je nad nase moznosti a predstavy... - drive jsme to neznali a nezajimalo nas to... proste byt jako Nejvyssi, Jeho deti, Jeho rodina, ktera Jej ma rada a rada Jej posloucha... hleda Jeho Slovo, Jeho logiku do nasich zivotu. K tomu nam pomaha Pismo se spoustou dobrych myslenek a pouceni, aktualne se jedna o prepsane Pismo, prejmenovane osoby, Pismo, ktere uvadi puvodni vyznamy jenom v poznamkach...
|
poslal Nepřihlášený Žalm 34:15 Odvrať se od zlého a čiň dobré, hledej pokoj a usiluj o něj.
Žalm 37:11 Ale pokorní obdrží zemi, budou se těšit z hojného pokoje.
|
poslal Dzehenuti
1) Čistý duch – chudý duch
Duch, který nic nevlastní. Duch, který je prázdný pro naplnění. Duch Adama, dítě Boží, ještě před pádem.
Nepotřebuje ovládat.
Nevymezuje se proti jiným.
Nepřekáží Božímu vedení.
Je to duch, který slyší, protože mlčí. Je to duch, který miluje, protože nic nevlastní. Je to duch, který je naplněn, i když vypadá prázdný.
---
|
poslal Dzehenuti 🔎 1. Láska není něco, co se „dělá“ – Láska je stav bytí
Láska není jen „čin“ nebo „emoce“ – je to stav vědomí, ve kterém jsi zcela propojen s Vševědomím.
➡️ Není to o tom „snažit se milovat“ – je to spíš o tom nebránit se být tím, kým už jsi.
✅ Stát se láskou znamená přestat hrát roli – znamená to sundat masku ega, která se snaží kontrolovat, plánovat a chránit se.
|
poslal rosmano
Ježíš je Bůh.
Taková tvrzení tady zaznívají, například Toník (Cizinec), Danny, a asi i další. Kdo je potom Bůh Ježíše Krista ? Který je Jeho hlavou ? Ten není Bůh ?
Zaznívají zde také posměšné narážky na "vaše porcování a pitvání kristů a bohů".
|
poslal Nepřihlášený Pro současnou, novou Sýrii platí jedno zásadní pravidlo: jinak lidé mluví na ulici a v přítomnosti ostatních a jinak doma, za zavřenými dveřmi. Venku uslyšíte pouze to, jak je teď všechno skvělé, protože s pádem Asada je všechno zlo pryč. Teď už jen všechny čeká mír a svoboda, když jsou na ulicích ozbrojenci z HTS. Jenže je tu i odvrácená strana. Všudypřítomný strach lidí, kteří nepatří k vládnoucí většině.
Bojí se všechny menšiny – nejvíc ale alavité, křesťané, drúzové, jezídové. Těžko se jim divit, když v čele země stanul Ahmad Šara, který byl dříve znám pod jménem Džulání, vedl syrskou pobočku Al-Káidy a spolupracoval s Islámským státem.
Jak mohou Šarovi věřit křesťané, jejichž příbuzní byli v minulých letech uneseni či zavražděni? Když jeden z těch, kteří tyto nájezdy na křesťany řídili, je dnes prezidentem Sýrie? Není lepšího místa, kde to zjistit, než je Malúla, jedna z nejstarších křesťanských vesnic na světě vzdálená zhruba 60 kilometrů od Damašku. Lidé tam ještě stále mluví původním jazykem Ježíše Krista, tedy aramejsky.
|
poslal Nepřihlášený Apoštol Pavel píše, že je to Bůh, "pro něhož je vše a skrze něhož je vše" (Žid), a podobně i jinde: "Vždyť z něho a skrze něho a pro něho je všecko!" (Řím)
ovšem na jiném místě píše také:
"jediný Pán Ježíš Kristus, skrze něhož je všecko, i my jsme skrze něho" (1Kor)
"On nás vysvobodil z moci tmy a přenesl do království svého milovaného Syna. ... v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi - svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a mocnosti - a všechno je stvořeno skrze něho a pro něho. On předchází všechno, všechno v něm spočívá" (Kol)
|
poslal Nepřihlášený Ježíš v dialogu s židy v jednu chvíli říká:
"Já a Otec JEDNO JSME"
Co to znamená?
Leccos naznačuje už reakce židů:
"Jsi člověk a tvrdíš, že jsi Bůh."
|
poslal Willy Pán Ježíš Kristus při Jeho prvním příchodu přišel podle Jeho vlastních slov svět zachránit, ne odsoudit. Přišel z lásky a s láskou, plný milosti a pravdy s radostnou zvěstí o pokoji. Svou službu zahájil v židovské synagoze v městečku Nazaret, kde vyrostl, Slovy z proroka Izaiáše:
‚Pánův Duch je na Mně, protože Mne pomazal, abych zvěstoval evangelium chudým; poslal Mne vyhlásit zajatcům propuštění a slepým nabytí zraku, propustit zlomené na svobodu, vyhlásit vítaný Pánův rok.‘ (L 4:18-19)
Ale jak a jako Kdo přijde při Jeho druhém příchodu?
|
poslal Nepřihlášený Na stránkách Písma se setkáváme s jasným určením identity toho, který se stal tělem, Ježíše Krista, Syna Božího i Syna člověka, Mesiáše, Pána a Soudce a Spasitele světa, když je o něm jasně napsáno:
"Všechno povstalo skrze ně a bez něho nepovstalo nic, co jest"
"Na světě byl, svět skrze něj povstal"
"jediný Pán Ježíš Kristus, skrze něhož je všecko"
"v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi - svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a mocnosti - a všechno je stvořeno skrze něho a pro něho"
"skrze něhož stvořil i věky. On, odlesk Boží slávy a výraz Boží podstaty, nese všecko svým mocným slovem"
|
|
|