|
Právě je 324 návštěvník(ů) a 1 uživatel(ů) online: oko
Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde
|
Zaznamenali jsme 120945953 přístupů od 17. 10. 2001
|
| |
poslal Ekrazit I. Nejdříve si ujasněme, kdo ke Kristově církvi patřit nemůže:
1. Efezským 5, 5 [biblenet.cz] Dobře si pamatujte, že žádný smilník, prostopášník ani lakomec, jehož bohem jsou peníze, nemá podíl v království Kristovu a Božím.
2. Efezským 5, 12 [biblenet.cz] O tom, co oni dělají potají, je odporné i jen mluvit.
3. Efezským 5, 13 [biblenet.cz] Když se však ty věci správně pojmenují, je jasné, oč jde.
|
poslal Nepřihlášený Cizinec napsal
Já tomu tak rozumím. Lidé zjevují charakter bohů, co mají.
Někdo má "boha", co je agresivní, útočný, pronásleduje lidi, týrá je psychicky, ponižuje.
Někdo má "boha", co mu dává "svobodu" hřešit, hřešit mu dovoluje, umožňuje, schvaluje a musí souhlasit se hříšným záměrem.
Někdo má "boha", jehož nadeklarovaná vůle je, aby lidi hřešili.
Někdo má "b-ha", kterého si z "úcty" rozřízne pomlčkou.
Někdo má "boha" mezer, nacpe ho všude tam, kde mu něco chybí.
Někdo má "boha", co si vymyslel ve své hlavě, jako objekt svojí víry k tomu, aby ho ten "bůh" strašil a pronásledoval.
A že už tu bylo "bohů", co lidi zjevovali. A jejich vymalovaných obrazů.
|
poslal gregorios777 Otázka zejména pro katolíky.
Mohu mít otázku na vás katolíky, zejména na Tolstoje? Jak vykládáte 17-18. kap. Zjevení o Babylonu - Nevěstce? Kdo je podle vás Babylon - Nevěstka?
|
poslal oko Proč jsi tu neudělal? Psal jsi tu, že život nevlastníš, jen aktuální
okamžik - to jsou podle mne je výmluvy na to, abys Bohu život nevydal.
Takto se mne zeptal Cizinec.
|
poslal Nepřihlášený
|
poslal Nepřihlášený První aktivista tvrdí, že pro spásu dětí je nutný řimskokatolický "křest". Druhý aktivista tvrdí, že pro spásu dětí je nutné aby při jejich početí byli rodiče křesťané. Oba dva spásu něčím podmiňují. Sobecky se baví jenom svých dětech, které jsou "spasené" jejich náboženskou zásluhou.
Spása není v nepravém křtu miminek, není ani v tom komu se dítě narodí.
Spása je v oběti Krista, a všechny děti ať se narodí komukoliv jsou boží děti. Nepotřebují spásu neboť nijak proti Bohu nezhřešily. Spása je zde pro hříšníky, je zde pro ty kdo zhřešili, a miminka nijak nehřeší, a ani toho nejsou schopná. Hřích lze spáchat teprve až člověk dospěje do mentálního stavu kdy je sám za sebe před Bohem odpovědný. Je to tak těžké si to uvědomit? Bůh přišel zachránit to, co hříchem zahynulo. Zahynulo snad mimino, anebo zahynul ten kdo božím dětem přisuzuje zahynutí a vyrábí umělý problém potřeby jejich spásy a jejich spásu něčím podmiňuje? Kdo je tady ten mrtvý? Je to svaté bezhříšné boží dítě, anebo je mrtvý popírač svatosti božího dítěte? Kdo z těch dvou hřeší?
Cožpak si vy všichni dotčení neuvědomujete, že vaše podmiňování spásy dětí, které náleží Bohu a nijak a nikdy nezhřešily je vašim hříchem proti Bohu pro který můžete zahynout věčnou smrtí?
|
poslal Nepřihlášený Jestliže své hříchy vyznáváme, on je věrný a spravedlivý, aby nám hříchy odpustil a očistil nás od každé nepravosti.
Nepravost je v Božím slově často zmiňovaná. Satan jako boží opice v neustálém klamu vytváří něco co vypadá jako pravé, ale není to pravé, je to nepravé, je to nepravost a není to od Boha. Velmi nebezpečnou nepravosti je nepravý dětí!
Nepraví křesťané křtí to co křest nepotřebuje, a přitom jsou to oni co křest potřebují. Nepraví křesťané tvrdí o spasených dětech, že jsou nespasené, a přitom jsou to oni co spasení nejsou. Nepraví křesťané se snaží spasit to co je spasené, a přitom svoji vlastní spásu odmítají. Nepravý křest produkuje nepravé křesťany. Již chápete velkou nebezpečnost nepravosti křtu dětí?
Jak správně nazvat zlého ducha který ovládá mysl nepravých křesťanů, když o všem co Kristus učinil přemýšlejí naruby? Na to ať si každý odpoví sám.
|
poslal Nepřihlášený Kdo upírá spásu malým dětem, je sám nespasený.
Upírání záchrany pro věčný život malým dětem, je to samé jako jejich zatracování.
Na komentářích Tolstoje a Oka je zřejmá staletá zrůdnost katolického smýšlení o malých dětech. Byla zde zlá doba kdy tato zrůdnost dosáhla vrcholu a mrtvé "nepokřtěné" děti nesměly být pochovávané na hřbitově. Zahrabávaly se venku u hřbitovní zdi. Společnost byla infikovaná zrůdným náboženským přesvědčením, že "nepokřtěné" děti jsou nespasené a nemohou spočinout v posvěcené hřbitovní půdě. Jak je v diskusi patrné, toto zrůdné náboženské přesvědčení stále přetrvává v mozcích vymletých náboženským fanatismem.
Jak asi velké zlo je v člověku, když kvůli náboženskému fanatismu zatracuje nevinné malé děti?
Víte jaký je hlavní důvod "křtu" mimin? Je za tím právě to zrůdné smýšlení, že dítě nedojde spásy pokud mu nebude udělená svátost "křtu". Proto náboženští fanatici "křtí" děti. Oni je tím totiž spasují. Jedná se o plagiát spásy Krista. Chtějí spasit to, co je spasené. Někdo podmiňuje spásu dítěte plagiátorstvím, a jiný má zase za podmínku spásy dítěte náboženské přesvědčení rodičů v době jeho početí. Zbláznili jste se?!
Kdo jsi, že se nevinným dětem opovažuješ klást podmínky Boží spásy? To se Boha nebojíš?
Kristus zavolal na nějaké dítě, a postavil ho doprostřed a dává děti jako vzor. To dítě bylo snad počaté křesťanskými rodiči? Kde tehdy bylo křesťanství? Dává snad Kristus za vzor "pokřtěné" katolíky? Kde byla katolická "církev" se svými vyfabulovanými svátostmi když Kristus vybral dítě za vzor? Kde bylo to vaše satansky zrůdné smýšlení o dětech? Bylo v plánech Satana jako odboj proti spáse Krista!! A vy kteří upíráte dětem Boží spásu a podmiňujete jejich spásu nesmyslem jste služebníci Satana! Pohoršit dítě je dle Krista velmi zlé, ale ještě horší je maličkým upírat spásu Krista!! Padněte na kolena a proste Boha za odpuštění, dokud je čas boží milosti.
Přečti si náboženský fanatiku co říká Bůh o dětech, obrať se, pokoř se a buď jako dítě, to aby ti jednou Bůh nenaměřil stejně, jako ty měříš nevinným dětem! Děti jsou všem dle Krista vzorem. Jak nazvat ty co to popírají a Kristu vzdorují?
Slova našeho Pána a spasitele Ježíše Krista.
|
poslal Nepřihlášený Tolstoj. Děti jsou také pozvány ke spáse, ale nejsou do určitého věku schopny víry, stejně jako nejsou schopny hřešit. Jsou postiženy "pouze" hříchem Adamovým, který je také zlomen Ježíšovou obětí, nikoliv hříchy osobními. Účinky této oběti se u dospělého i u dítěte přivlastňují právě křtem, kterým jsme nořeni do smrti Kristovy a do znovuzrozující, očišťující a obnovující koupele Ducha - toto znovuzrození, očištění a obnovení nečiní člověk, ale Bůh - člověk ho jen přijímá. Křest je nezbytný pro spásu, jak říká sám Pán: "nenarodí-li se kdo z vody a Ducha, nemůže vstoupit do Božího království" A přitom k rozbití všech lží o potřebě křtít děti stačí jedna věta.
Děti křest nepotřebují!
|
poslal Tolstoj DOTAZ: "Přijde mi, že ŘKC učí spasení ze křtu ex opere operato, tedy svátostné spasení skrze křest. Když se jich na to zeptám, tak tvrdí, že to neučí a že tak nevěří. A když se zeptám na osud člověka, který byl pokřtěn jako miminko na víru jiných lidí, celý život žije jako normální pohan, nezajímá se o církev o nic, tak neumí odpovědět. Jak to tedy je: Je spasení ze křtu ex opere operato, nebo polité miminko skončí v "pekle", když celý život praktikovalo jen pohanství? "
|
poslal oko
Jeden je Pán, jedna víra, jeden křest; (Ef 4,5)
Tímto Pánem, jediným Pánem, je pro křesťany jenom Bůh sám. Mimo něj už nikdo jiný není Pánem našeho života.
Takto to učili apoštolové - takto je to i v Písmu. Právem nazývají Ježíše Krista Pánem!
Neboť Bůh, který řekl: "Ať ze tmy zazáří světlo!", zazářil i v našem srdci, aby osvítil lidi poznáním Boží velebnosti, která je na Kristově tváři.
|
poslal Ekrazit Moje odpověď uživateli JirkaB:
|
poslal Nepřihlášený Uděluje se co? Uděluje se svátost. Uděluje se jaká svátost? Uděluje se svátost křtu. Uděloval Jan Křtitel svátost anebo křest? To není to samé. Křtilo a křtí se v moci Boha. Člověk má pověření křtít v moci Boha, to však neznamená, že vlastní boží moc. Člověk, ani žádná lidská organizace byť by se třeba klamně vydávala za církev nemá a nikdy neměla žádnou pravomoc udělovat svátosti, o kterým není v Božím slově ani zmínka. Pojem svátost totiž vznikl se záměrem proti božským.
|
poslal oko Bůh je duch.
Naše lidské představy o něm jsou nedokonalé, nevystihují plně Boží realitu. Bůh je pro nás skryt v nepřístupném světle. Je to, jako dívat se do slunce.
|
poslal oko Už jsi se znovuzrodil?
Toto bývá častou otázkou mezi křesťany nekatolických církví. Co tím vlastně mají na mysli?
Oni kladou velký důraz na vztah člověka k Bohu (což je samozřejmě dobře), ale
toto své „duchovní probuzení“ označují jako jakési „znovuzrození“.
|
poslal oko Jít a sdílet život s druhými, provázet je na cestě víry. Musíme se postavit do situace druhého. Když je nemocný, jsem mu nablízku, nezahltím ho argumenty. Jsem blízko, pomáhám.
Evangelizuje se postojem milosrdenství, tedy tím, že se všem stanu vším. Svědectví přináší Slovo. Křesťan má povinnost šířit Ježíšovo jméno.
|
poslal oko
(Toto prohlásil člověk "spravedlivý", který se o sobě mylně domnívá, že není hříšníkem).
|
poslal Nepřihlášený Tento článek si nečiní ambice být vědeckou studií ani podrobným popisem. Snaží se jen nastínit fenomén katolického tradicionalismu s jeho českým specifikem. Tradicionalistické katolíky není snadné popsat jako kompaktní a organizovanou skupinu, ale spíše jako hnutí, které má své typické představitele, resp. osoby, které jsou mediálně nepřehlédnutelné.
|
poslal oko Opakovaně zde u některých z vás narážím na vaše pevné (však mylné) přesvědčení o tom, že pokřtít člověka je možné, až on sám uvěří a svojí vírou - svým osobním vztahem k Bohu, pro křest jaksi dospěje, doroste. Že pokřtít právě narozené miminko je prý bezduchým úkonem, který nemá žádnou relevanci. Že když o skutečném významu křtu ono miminko zatím ani netuší, že to není křest v pravém slova smyslu, ale jenom prázdný úkon, jenom jakési "polití vodou".
Jak velmi se ale v tomto mýlíte!
|
poslal oko "Logo" - to není jenom Slovo, je jej také možno přeložit jako Rozum.
Znamená
to, že cokoli Bůh dělá, je vysoce rozumné, logické- a co je pro nás
zvlášť důležité, Bůh nikdy nic nedělá proti zdravému rozumu. Znamená to,
že také my, lidé, můžeme svým rozumem hodně věcí posoudit a rozpoznat pak
jejich správnost či nesprávnost.
|
|
|