Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co Marie? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pátek, 27. březen 2015 @ 10:42:33 CET (O uživateli | Poslat zprávu) http://www.cizinec.com/ | Pokud chceš znát to, čemu věřím, tak si přečti slova apoštola Pavla.
Proto ti je kopíruju, protože jim věřím.
Jestliže však věříme, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, tak Bůh také ty, kdo zemřeli skrze Ježíše, přivede s ním.
Je to na tebe moc dlouhé? Co přesně na tom nechápeš?
Ke tvé otázce:
Přečetl sis odpověď a to, co píše Pavel?
Věřím tedy, že vzkříšení těla bude na konci věků, že toto vzkříšení ještě nenastalo.
Věřím, že člověk není tělo a duše, ale člověk je duch. Duch je to důležité, podstatné na člověku. Jaký je duch člověka, takový je člověk.
Celkem věřím vědcům že čas je přímo svázaný s hmotou a prostorem a chápu v této věci matematické/logické uspořádání světa tak jak je dnes předkládané v některých matematických modelech. Dokážu si představit, že je někde "svět" kde neexistuje čas a hmota, ale nedokážu si představit jak vypadá a nemám s životem v tom světě osobní zkušenost.
Jak ty si vysvětluješ, že ti svatí zemřelí, kteří jsou už nyní s Kristem v nebi, jej při jeho druhém příchodu doprovázet nebudou (kde se vytratili? - srov. Žd 2,10-16 ), ale budou vzkříšeni jako první a půjdou pak Kristu naproti?
Vaše doměnky a dohady si nevysvětluji. To je spíše úkol na vás. |
| NadřazenýRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co Marie? (Skóre: 1) Vložil: Myslivec v Sobota, 28. březen 2015 @ 10:20:38 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | A Oko stále nevnímá pravdu ve tvých slovech, ani když cituješ apoštola. Proč asi? Neměl bys konečně u Oka zaměřit svoji pozornost na to "proč asi". Anebo jinak. Co je pro tebe přednější Cizinče? 1) Dokazovat někomu pravdu? 2) Podávat pravdu tak aby ji druhý mohl přijmout?
Tolik let zde s Okem marně diskutuješ, a výsledek je, že Oko se stále více vůči pravdě obrňuje. Tvojí zásluhou Cizinče! Ale co může takový Myslivec o tom tvém duchovním postižení vědět, že..
Oko zde propaguje pravdu ŘK"C", a bere si na pomoc boží slovo. Cizinec zde propaguje pravdu svoji, a bere si na pomoc boží slovo.
NENÍ DIVU, ŽE SE NAVZÁJEM NESLYŠÍ! Ani jeden z nich ještě nepochopil, že pravda Ducha zde bude vždy, a to i bez nich.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co Marie? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 28. březen 2015 @ 14:50:19 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Anebo jinak. Co je pro tebe přednější Cizinče? 1) Dokazovat někomu pravdu? 2) Podávat pravdu tak aby ji druhý mohl přijmout?
Ani jedno, ani druhé, myslivče.
Ale chápu, že ve vašem stavu máte představu, že tu diskutuju kvůli oku abych mu něco předal, pravděpodobně z toho, o co se snažíte vy uprostřed vašich lží.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co Marie? (Skóre: 1) Vložil: oko v Sobota, 28. březen 2015 @ 12:57:35 CET (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..." Pokud chceš znát to, čemu věřím, tak si přečti slova apoštola Pavla. Proto ti je kopíruju, protože jim věřím."...
Toníku, prober se konečně do reality skutečnosti! Stále si neuvědomuješ věc zásadní: My všichni, kteří se hlásíme ke křesátnství, máme stejnou podobu Písma. Dokonce i jehovisti. A přesto každá z odnoží křesťanství, každá denominace, rozumí stejným textům poněkud odlišně. Dokonce i judaisté mají s námi stejné texty Starého zákona. Ale jejich významu rozumí odlišně.
Když se tedy zeptám na konkrétní podobu tvé víry, nejsi přece natolik slaboduchý, abys nepochopil, že zde nestačí jen okopírovat určité verše z Písma. Ty jsou i mojí vírou, přesto jim rozumíme evidentně odlišně.
Naznačil jsi, že podle tvé víry lidé v nebi existují jako duchové, bez těla. A to jenom ti spasení lidé. Ptám se: jak jsi na to přišel? Ze kterého místa v Písmu?
Cožpak člověk bez těla je úplným člověkem? Člověk v nebi zažívá nebeskou blaženost, je maximálně šťastný. Může být neúplný člověk bez těla takto šťastným, když byl přece stvořen Bohem jako duch v těle a bez těla je neúplnou bytostí! Může být neúplná bytost takto nebesky šťastná?
Naznačil jsi, že nespasení lidé po smrti těla odcházejí do stavu nevědomí a tedy nebytí - až do doby soudu národů. Ptám se: jak jsi na to přišel? Ze kterého místa v Písmu?
Kde je v té době mezi smrtí a vzkříšením na konci věků jejich lidský duch, když těla se dávno rozpadla na atomy a tyto atomy jsou už třeba součástí těl jiných lidí?? Sám říkáš, že v nebi to není.
Dále si evidentně neuvědomuješ, že už toto základní rozdělení na spasené a nespasené je vlastně už proběhnutým soudem - je také dokonce už i aplikováním rozsudku.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co Marie? (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Sobota, 28. březen 2015 @ 14:59:31 CET (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Stando, opět nějaká tvoje sestava lží o mne. Proč máš pořád potřebu vymýšlet nějaké lži o těch, s kým diskutuješ?
Ke tvým spekulacím by ses měl vyjadřovat spíše ty, já ti mohu napsat něco k tomu, co píšu já nebo k tomu, co já věřím. Abych se vyjadřoval ke každé kravině, kterou si vymsylíš, to po mně nechtěj.
Já si samozřejmě uvědomuji, že máme (skoro) stejné písmo. Ale zatímco pro mne je to písmo něco vzácného, co žiji a čemu věřím, tak pro tebe je písmo tu "hrozný omyl" jindy zase "svérázný výklad samorosta", "lež", "blud" a kdeco dalšího, čím citace a informace z písma tituluješ.
Samozřejmě si uvědomuji, že k vaší podobě víry nestačí okopírovat písmo, protože mu nevěříte a máte vaše různá učení a zjevení, vy stejně jako adventisti či jehovisti a chápu, že v tomto jste naprosto stejní. V tom se také lišíte od nás: K naší zcela konrétní podobě víry stačí okopírovat písmo, protože mu věříme.
A samozřejmě si uvědomuji, že Ježíš byl odsouzen namísto nás.
Ty tedy věříš tomu, co napsal Pavel? Je to tvoje víra?
Jestliže věříme, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, tak Bůh také ty, kdo zemřeli skrze Ježíše, přivede s ním.
Neboť toto vám říkáme slovem Pánovým: My živí, kteří jsme tu ponecháni do příchodu Pána, jistě nepředejdeme ty, kteří zesnuli, protože za zvuku přikazujícího zvolání, hlasu archanděla a Boží polnice sám Pán sestoupí z nebe a mrtví v Kristu vstanou nejdříve.
Potom my živí, kteří tu budeme ponecháni, budeme spolu s nimi uchváceni v oblacích do vzduchu k setkání s Pánem. A tak už navždy budeme s Pánem.
|
]
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a co M (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Pondělí, 30. březen 2015 @ 18:22:55 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Asi někde ve tvé hlavě. Zeptej se tedy toho, kdo ti to v hlavě naznačil, snad bude vědět odpověď. Pokud máte takové spekulace, že před vzkříšením těla žijí lidé v nebi, tak jistě musíte tuto otázku řešit.
Asi někde ve tvé hlavě. Pokud tě zajímají odpovědi na to, co ti někdo v hlavě naznačil, tak se zeptej toho, kdo ti to v hlavě naznačil.
To, čemu věřím nesouvisí s tvými spekulacemi. Já jsem Cizinec, píšu tu pod tímto nickem a podepisuji se Toník. To, čemu věříme ohledně smrti a vzkříšení těla, jsem několikrát podrobně citoval, naposled výše.
Kde je v té době mezi smrtí a vzkříšením na konci věků jejich lidský duch, když těla se dávno rozpadla na atomy a tyto atomy jsou už třeba součástí těl jiných lidí??
Rozumím tomu tak, že pokud duch nemá hmotné tělo, neexistuje žádné "mezi" protože neexistuje ani čas, který by to "mezi" představoval. Jak přesně to vypadá ale nevím. To jsem ti ale taky popisoval.
A máš nějaké otázky k tomu, čemu věřím?
Jestliže však věříme, že Ježíš zemřel a vstal z mrtvých, tak Bůh také ty, kdo zemřeli skrze Ježíše, přivede s ním.
Tomu věřím. Máš k tomu, čemu věřím, nějakou otázku?
Toník |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus, a (Skóre: 1) Vložil: oko v Úterý, 31. březen 2015 @ 10:07:05 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | Pokud zkopíruješ citát Písma, neříkáš podrobně, čemu věříš.
Kde kdo bude tvrdit, že právě tak věří tomuto místu v Písmu, ale při podrobném zkoumání vyjde najevo, že možných výkladů smyslu je na tisíce.
..."Věřím, že člověk není tělo a duše, ale člověk je
duch. Duch je to důležité, podstatné na člověku. Jaký je duch člověka,
takový je člověk.
Pro toto, kdo má živého
ducha (toho, kdo se narodil z Boha) smrt těla znamená přerušení kontaktu
s hmotným světem, ale kromě toho není ničím významným - předpokládám, že se ocitnou v okamžiku, který dobře popisuje Pavel.
Pro toho, kdo je stále ještě pod Zákonem, mrtvý v hříchu, znamená smrt těla následné probuzení na soudu národů, který popisuje Jan (v tomto tedy rozumím adventistům že svou situaci chápou správně)."... A já věřím, že člověk je duchem (tedy nesmrtelnou duší) v těle, že celý člověk bez těla je nedokazatelný protimluv. Věřím tedy docela jinak, než ty a mám na své straně tvrzení Písma: ( Hospodin Bůh vytvořil člověka z prachu ze země, a do jeho chřípí vdechl dech života; a člověk se stal živou duší. - Gn 2,7). Ze tvých citátů uvádíš dva různé scénáře pro lidi po smrti těla: Ti co mají živého ducha, dopadnou jak popisuje Pavel (ale z Pavlova popisu nevyplývá, zda to bude hned pos mrti těla nebo až při posledním soudu), ti, co jsou pd zákonem, tak podle tebe zemřou a probudí se až na posledním soudu. Zastáváš tedy u této skupiny lidí pod Zákonem názor adventistů o stavu nebytí a nevědomí až do posledního soudu na konci věků. U skupiny lidí, kteří mají mít živého ducha není zase jasné, zda hned po smrti budou uvedeni do nebe, nebo také až na konci věků. Dále z toho lze odvodit, že pokud se lidi po smrti těla rozdělí na tyto dvě skupyny, někdo je tak po jejich smrti musí zařadit. A to už přímo podmiňuje proběhnutý akt soudu nad každým člověkem. Tedy soud i nad těmi, co jsou pod Zákonem. K emu pak ještě další soud na konci věků? |
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kristus (Skóre: 1) Vložil: Cizinec (info@cizinec.com) v Středa, 01. duben 2015 @ 07:34:26 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) )http://www.cizinec.com/ | Pokud zkopíruješ citát Písma, neříkáš podrobně, čemu věříš.
Podle vaší situace nesuď druhé, Stando. I když to pro tebe bude těžké, zkus si nějak představit, že tomu, co psal Pavel, věřím. Pokud to cituji, píšu to, čemu věřím.
Ze tvých citátů uvádíš dva různé scénáře pro lidi po smrti těla... Ano, samozřejmě. Jedni i druzí dopadnou tak, jak píše Pavel a jak to říká ježíš či píše Jan.
Jednoduše řečeno: Ti, co zemřeli v Ježíši Kristu se setkají s Ježíšem na začátku toho dne a budou navždy s ním, ti, co zemřeli bez Krista se potkají s Pánem na soudu. Logicky ti, co patří Kristu půjdou tedy na soud s Kristem.
Dále z toho lze odvodit, že pokud se lidi po smrti těla rozdělí na tyto dvě skupyny, někdo je tak po jejich smrti musí zařadit. A to už přímo podmiňuje proběhnutý akt soudu nad každým člověkem.
O tom už jsme si psali mnohokrát. Ne nad každým člověkem. Jen nad námi. Nad tím, kdo prošel soudem. Ty, co stále žijí pod Zákonem ještě Boží soud a rozsudek nepřijali.
|
]
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pouze Kri (Skóre: 1) Vložil: oko v Středa, 01. duben 2015 @ 11:00:49 CEST (O uživateli | Poslat zprávu) ) | ..."Ty, co stále žijí pod Zákonem ještě Boží soud a rozsudek nepřijali."...
Už ta skutečnost zařazení po smrti těla do určité skupiny znamená v důsledku, že nad zemřelým musel proběhnout nějaký soud a podle jeho výsledku byl pak konkrétní člověk zařazen.
Tolik mi zase říká zdravý rozum.
|
]
|
|