Grano Salis NetworkGrano SalisGranoChatMusicalise-KnihyModlitbyD K DKřesťANtiqC H M IMOSTYNotabeneECHO 
Vítejte na Grano Salis
Hledej
 
Je a svátek má Radoslav.   Vytvoření registrace
  Článků < 7 dní: 0, článků celkem: 16656, komentáře < 7 dní: 230, komentářů celkem: 430130, adminů: 60, uživatelů: 5253  
Vyzkoušejte
Jednoduché menu

Úvodní stránka

Archiv článků

Protestantské církve

Veřejné modlitby

Zpovědnice

e-Knihovna

e-Knihy pro mobily

Kam na internetu

Soubory ke stažení

Recenze

Diskusní fórum

Tvůj blog

Blogy uživatelů

Ceny Zlatá Perla

Ceny Zlatá Slza

Doporučit známým

Poslat článek


Tip na Vánoční dárek:

Recenze
Obsah
OBJEDNAT


GRANO MUSICALIS

Hudební portál
GRANO MUSICALIS
mp3 zdarma

Velký pátek

Vzkříšení


Pravidla


Kdo je online
Právě je 419 návštěvník(ů)
a 4 uživatel(ů) online:

Frantisek100
rosmano
ivanp
gregorios777

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma registrovat kliknutím zde

Polemika


Přihlášení

Novinky portálu Notabene
·Selhání pøedstavitelù Jižních baptistù pøi ochranì obìtí sexuálního zneužívání
·Sbor Bratrské jednoty baptistù v Lovosicích vstoupil do likvidace
·Informace z jednání Výkonného výboru BJB dne 10. kvìtna 2022
·JAS 50 let: Adrian Snell, trièko a beatifikace Miloše Šolce
·Online pøenosy ze setkání všech JASákù k 50. výroèí pìveckého sboru JAS
·Prohlášení tajemníka Èeské evangelikální aliance k ruské agresi na Ukrajinì
·Jak se pøipravit na podzimní vlnu?
·Kam se podìly duchovní dary?
·Bratrská jednota baptistù se stala èlenem Èeské eavngelikální aliance
·Patriarcha Kirill v Západu vidí semeništì zla a sní o vizi velkého Ruska

více...

Počítadlo
Zaznamenali jsme
116909227
přístupů od 17. 10. 2001

Hledání: Díky, Pane
Vloženo Sobota, 24. duben 2010 @ 16:12:32 CEST Vložil: Stepan

Zamyšlení poslal baraba

   Bible označuje „hřích“ za něco víc, než jen skutek nebo chybné jednání; je to také stav závislosti. „Každý, kdo hřeší, je otrokem hříchu.“ Jan 8,34. Hřích je naší druhou přirozeností (viz Žalm 51,5; Římanům 3,9-12; 5,12), avšak my sami nedokážeme změnit svou přirozenost vlastní silou. 

Ježíš však přišel na tuto zemi, aby zemřel za každého; aby zlomil tuto závislost v každém, kdo přijme jeho nabídku vysvobození (viz Římanům 6,3-11; Ezechiel 36, 26-27). Osobním přijetím této skutečnosti vírou v Kristovu oběť je odstraněna druhá přirozenost a na její místo je přijata nová přirozenost, která je v souladu s Božím zákonem. Toto se nazývá „znovuzrození“. „Nenarodí-li se kdo znovu, nemůže spatřit království Boží.“ Jan 3,3. Zkušenost znovuzrození je však jen začátkem křesťanského života. Je zapotřebí, aby následoval celoživotní proces reformace naší první, lidské přirozenosti. Cílem znovuzrození a reformace je stát se povahově tím, čím byl Ježíš, když žil na této zemi.

   Evangelium není jen pouhá teorie-je to moc uschopňující  mě žít jako Ježíš-být v souladu se zákony božími.
   Díky, Pane.   


Podobná témata

Zamyšlení

"Díky, Pane" | Přihlásit/Vytvořit účet | 7 komentáře | Search Discussion
Za obsah komentáře zodpovídá jeho autor.

Není povoleno posílat komentáře anonymně, prosím registrijte se

Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 24. duben 2010 @ 19:14:16 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Ahoj,

píšeš: Cílem znovuzrození a reformace je stát se povahově tím, čím byl Ježíš, když žil na této zemi.

Není tomu tak! Cílem znovuzrození je stát se stejným jako Pán Ježíš v životě a přirozenosti, neboť Pán Ježíš se skrze znovuzrození stává životem věřícího (Ko 3:4) a Božská moc spolu s Božími zaslíbeními z věřícího činí účastníka Božské přirozenosti - viz 2P 1,3-4: Jeho božská moc nám darovala všechno, čeho je třeba k životu a zbožnosti skrze poznání toho, který nás povolal vlastní slávou a mocí. Tím - řecky: skrze něž - nám byla darována vzácná a veliká zaslíbení, abyste se skrze ně stali účastníky Božské přirozenosti a unikli zkáze, která je ve světě v žádostivosti.

Evangelium není jen pouhá teorie-je to moc uschopňující  mě žít jako Ježíš-být v souladu se zákony božími.

Z výše uvedeného vyplývá, že Boží evangelium je Boží mocí, uschopňující věřícího žít božským životem, nikoli tedy žít jako Ježíš v souladu se zákony Božími, ale žít jako Ježíš ve smyslu žít stejným druhem života, tj. Božím životem (J 6:57). A žít božským věčným životem zároveň znamená nehřešit - doslova nemožnost hřešit - 1J 3:9 Žádný, kdo je narozen z Boha, nečiní hřích, protože v něm zůstává Boží símě; a nemůže hřešit, protože se narodil z Boha.

A za to tedy skutečně patří Bohu, našemu Otci a našemu Pánu Ježíši Kristu veliký dík. Tož tak.

willy



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: Willy v Sobota, 24. duben 2010 @ 23:09:58 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu | Blog)
Jinak slovo "hřích" v hebrejštině v původním slova smyslu je výraz z lukostřelby znamenající "minout cíl". Bible říká, že každá nepravost je hřích. Jde o to, že člověka stvořil Bůh jako vrchol svého stvoření pro sebe, aby Ho člověk jako nádoba obsahoval a v Jeho jménu - jsouce Božím obrazem stvořený podle Boží podoby - Boha zastupoval a panoval nad každým živým tvorem. Jinak řečeno - člověk byl stvořen k tomu, aby Boha vyjadřoval a k tomu bylo a je třeba, aby měl Boží život, což dal Bůh najevo tím, že dal vyrůst kromě jiných stromů žádoucím na pohled a dobrým k jídlu také stromu života uprostřed zahrady Eden, z něhož měl člověk jíst.

Člověk neměl být jakousi "opičkou" napodobující Boha, která si jinak žije svým "opičím" životem. Ne!! Člověk byl stvořen k Božímu obrazu podle Boží podoby, aby žil božským životem vyjadřujícím Boha. A přísně vzato - všechno, co člověk dělá, aby vyjádřil sám sebe, je minutím se tohoto Božího cíle a tudíž také hřích.

Pán Ježíš coby Syn člověka přišel činit Boží vůli a hledat Boží slávu a jasně řekl, že žije skrze Otce, tzn. Otcovým životem neboli, že Bůh Otec je Jeho životem a že díky tomu jsou s Bohem Otcem jedno, neboť spolu sdílejí jeden život a mají jedno žití. Člověk Ježíš nežil svým přirozeným lidským životem sám pro sebe a své vyjádření. Pán Ježíš řekl, že, kdo vidí Jeho, vidí Otce, že mluví Otcova slova a že koná Otcovy skutky. A to bylo možné jedině žitím Otcova života, tím, že žil skrze Otce. A jelikož je naším vzorem ve všem, není pro věřící jiná cesta, než žít tak, jak žil On (1J 2:6).  

Tož tak.

willy



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: salom v Neděle, 25. duben 2010 @ 12:46:10 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Baraba pekne si to napsala ci napsal-)  Pan prostrihava suche vetve v nasich zivotech ,aby jsme nesli dobre ovoce. Jen ta nase svobodna vule a lidska telesnost nas tolik "brzdi"  Hmm a tradice-)



Re: Díky, Pane (Skóre: 1)
Vložil: poutnick v Pondělí, 26. duben 2010 @ 09:14:43 CEST
(O uživateli | Poslat zprávu)
Hezky jste to napsal, jen bych ještě pokračoval dál. Ne jenom povahově a ne jenom zákony. Lepší je žít v jednotě s živým Bohem, s ním, skrze něho a v něm.



Stránka vygenerována za: 0.16 sekundy